A Diablofansnak megadatott a lehetőség, hogy interjút készítsenek a fejlesztőkkel, Josh Mosqueira-val, Travis Day-el és Wyatt Cheng-el. Ennek eredményeképpen egy rövidebb összefoglalót tettek közzé:
A játékról:
- Lesznek bejelentések az újabb változtatásokról még BlizzCon előtt
- Annak ellenére, hogy Travis szereti a PvP-t reméli, hogy a Diablo III nem fog az eSport útjára lépni, mert ez esetben csökkenne a PvE játékélménye ami azért lenne gond, mert maga a Diablo elsősorban PvE játék
- Az Archon és Wrath of the Berserker módosítások nem önmagukban érkeznek majd, hanem részei lesznek egy nagyobb class változtatásnak.
- A Blizzard dolgozik a Mystic játékba kerülésén, de még nem döttötték el, hogy milyen különleges dolgokkal jelenjen meg a játékban.
- Beszédtémát képez a Paragon level account szinten való fejlődésben arra az esetre vonatkozóan, mikor plvl100-as karaktereinkkel játszunk. Ezen felül felmerült a statok elosztásának lehetősége a paragon kapcsán.
- Abban az esetben, ha változtatások érkeznének a Paragon kapcsán, akkor azok a játékosok, akik teljesítették már a követelményeket, a patch napján megkapnák az ehhez fűzött jutalmakat.
A fejlesztési folyamatról:
- Különböző Blizzard fejlesztési részlegek nem csak visszajelzéseket küldenek egymásnak, de segítik is egymás munkáját a fejlesztésben.
- A csapat számára hatalmas inspirációt jelent a játékosok által felvetett ötletek halmaza, beleértve a hivatalos fórum és a Diablofans-on megjelent “javaslatok” cikkeit, fórumtémáit.
A konzol verzióról:
- A fejlesztői gárda épp most kapta meg az új generációs konzol fejlesztői csomagot és nagyon tetszenek nekik az új lehetőségek. Szeretnék kihasználni a trackpad és a megosztás gomb adta lehetőségeket.
- A Diablo III az új generációs konzolokra nem fog megérkezni azok debütálásának időpontjában. Várhatóan 2014-ben fogják kiadni ezekre a platformokra. A fejlesztők szeretnék valóban kihasználni az új generáció nyújtotta lehetőségeket és nem csap portolni akarják a játékot ezekre a platformokra.
- A játékot nem tervezik mobil eszközökre fejleszteni (például tablet – a szerk)
- A kiegészítő kapcsán az elsődleges szempont nem az lesz, hogy minden platformra egyszerre érkezzen meg a játék hanem az, hogy a kiegészítő nyújtotta új lehetőségek minden platformhoz a lehető legjobban passzoljanak.
A game directorról:
- Jay Wilson felkereste Josh-t, szeretné a Lead Console Developer-i pozíciót elvállalni tekintettel eddigi együtt töltött munkáikra.
- Josh szabadidejében játszik más ARPG-kel is, de nem veti meg a Call of Duty-t sem. Jelenleg a The Last of Us-t szeretné kipróbálni.
- Travis arról beszélt, hogy Josh mindig a “nagy képben” gondolkozik és hogy a kisebb változtatások hogyan formálják a játékot hosszútávon egy nagy egésszé.
forrás: diablofans