Újabb javítások érkeztek a PTR szerverekre, amik önmagukban nem eredményeznek javítócsomagok letöltését mivel ezek a szerver oldalon kerültek telepítésre. Ennek ellenére néhány változtatás érvényesítéséhez elképzelhető, hogy a játék újraindításához lesz szükség.
A játékot olyan kisebb-nagyobb változtatások érték, mint például az Act I-ben található ellenfelek sűrűségének finomhangolása, a Hellfire tervek immáron nem blood shardba, hanem aranyba kerülnek illetve javították a némely tárgy kraftolása esetén fennálló szerver összemlásokat is.
Below you will find a list of hotfixes recently applied or coming soon to the PTR that address various bugs and mechanic tweaks.
These hotfixes should not require you to download a new patch for the PTR. Some of the hotfixes below will go live the moment they are implemented while others may require the restart of the game to go into effect. Please keep in mind that some issues cannot be addressed without a client-side patch. Also note that changes to certain abilities will not be reflected in its tooltip until a patch is issued.
[UPCOMING HOTFIXES]
No upcoming hotfixes to report at this time.
[LIVE HOTFIXES]
General:
- Hellfire plans no longer cost Blood Shards and should now cost gold.
- Monster density in Act I has been adjusted.
- An issue where crafting certain items caused the server to crashed has been resolved.
- Resolved an issue where the proc from Odyn Son could proc from itself.
- Items above level 60 will no longer drop for players on the PTR.
- Players can now gain Paragon levels on the PTR
- Please note: Experience gained for paragon levels will not be reflected in the XP bar. When you gain a Paragon experience level, you will see a toast notification and the level-up explosion. In addition, the Paragon experience UI button appears, allowing players to spend their Paragon points. This is currently the only way to access the Paragon points UI. We are aware of this issue, and it will require a patch to fully resolve.
Monk:
- Serenity – Tranquility: An error will no longer occur when a player takes damage while Serenity – Tranquility is active. (forrás)
Ezen felül külön postban kerültek bejelentésre a closed beta hotfixek amik körülbelül ugyanazon hibák javítását fedik le, mint a fentiek.