Kijött az új PTR és Beta mely már a 2.0.02-s verziószámot viseli. Következzenek a lényeges elemek kiemelve és pontokba szedve, a teljes patch note-t itt találjátok:
PTR:
- Az Expert, Master, Torment I szinteket könnyítették, Torment II, III, IV,V-t erősítették, Torment VI, maradt olyan erős, mint volt.
- Rendberakták a karakterhitboxokat.
- A legendary indikátor már rendesen jelzi a térképen, hogy legendary vagy set item esett.
- A Skill rúnák nagyját fizikai sebzésről, valamilyen elementális sebzésre, pl. villám, tűz, fagy cserélték.
- A Paragon szintezést is átalakították, nagyobb paragon szinten (250+) könnyítettek a szintezésen.
- Torment alatt az alábbi bossoknak nem lesz enrage timerük: Butcher, ÍZotun Kulle, Ghom, Rakanoth, Siegebreaker, Belial
- A Siegebreaker már az új Reflect dmg affixet használja, hogy stabil sebzés helyett, %-s arányban sebez vissza.
- A Death Breath és Demonic Essence már nem esik a Champion és Elite pakkokból 100%-san. Ezek drop esélye a nehezségi szinttel nő.
- Az Infernal Machine csak Torment I és afelett teljesíthető. A szervek drop rateje az alábbiak szerint módosul:
- Torment I: 25%
- Torment II: 28%
- Torment III: 33%
- Torment IV: 38%
- Torment V: 43%
- Torment VI: 50%
- Az infernal machine-ban található bossok nem enragelhetnek.
- Több legendary setbónuszt átdolgoztak, ahogy a craftoláskor a szükséges alapanyagok mennyiségét is.
- A játékosok kevesebb “üres” területtel találkozhatnak, átdolgozták a monster sűrűséget az összes Act-ben.
- A monster affixek sebzését csökkentették, lvl 50-70 közt a szörnyek sebzését kb. 25%-kal csökkentették, nehézségi szinttől függően.
- A monsterek életerejét Torment II és afelett csökkentették, ezzel együtt a bónusz XP-t és GF-t is.
- A lvl 40 feletti monsterekből jövő Xp-t megnövelték, ezzel együtt szintlépéshez szükséges XP mennyisége is növekedett.
- Minden Treasure Goblin fajtától függetlenül hasonló cuccokat fog dobni, ill. többféle tárgyat dobhatnak, hogy érdemesebb legyen őket levadászni.
Forrás: