Az előző cikkhez hasonlóan, újabb információ birtokába jutottunk, amit a fejlesztők által sugárzott stream-ben fejtettek ki, a évforduló alkalmából.
A teljes lista az Olvass tovább után.
- Nephalem Rifts
- A Rift bossok egy kisebb módosításon esnek át, hogy hozzávetőlegesen ugyanannyi időbe teljen a megölésük (pl Orlash kevesebb ideig fog eltűnni)
- Hogy a Rift teljesítésének ideje releváns legyen, az RNG a Rift generálásban kevesebb szerepet fog kapni, hogy a szörnyek sűrűsége egyenletesebb legyen (szintén a ranglista miatt)
- A boss érkezését mutató csík arányosan fog nőni a megölt szörny életével, az elite-ek jóval többet fognak adni, mint most
- A Rift-only helyek fognak még élvezeteket tartogatni, mivel az Adventure mód szabadabb kezet ad a tervezőknek
- Tiered Rifts (TRift)
- A nehézség addig fog nőni, amíg még éppen elbírja az ember a nehézséget
- Ranglisták (HC/SC, Season/Non-Season, kasztok és partyban résztvevő fők szerint)
- A 2.1-et már több hónapja fejlesztik, A TRift biztos, hogy benne lesz, ám van még néhány, a felh. felülettel kapcsolatos dolog, ami csak prototípus
- A TRift jó viszonyítási alapot ad pl a solo, a csapatösszeállítás, kis-nagy nehézség farmolási effektivitásra
- A TRiftek feltétele a normál Riftekből szerezhető új kulcs.
- Az újabb szintű TRift kulcsa az adott TRift végén fog esni
- A jutalmazáson még dolgoznak, de valószínű hogy ez lesz a legjobban jutalmazó játékrész (Legendary Gem?)
- Seasons (Ssn)
- Ssn ranglista nem account-ra hanem karakterre fog érvényesülni (valószínű)
- A Ssn hosszát még nem döntötték el, elképzelhető, hogy az első hosszabb lesz, mint a többi
- A későbbi Ssn-ök (valószínűleg) hatással lesznek a játékmenet-beli szabályaira
- A Ssn végeztével az ottani Ssn-only tárgyakat elérhetővé teszik normál játékban is
- Crafting
- Több Transmog séma lesz a következő patchben: set-ek, kaszt tárgyak (adott kasztnak csak)
- Az alapanyagok helyfoglalásának törlésén gondolkoznak, még nincs döntés
- Tárgyak
- A Legendary tárgyak % elementális sebzéssel kívánatosabbak kellenének, hogy legyenek (pl nincs Cindercoat minden elementre)
- A Healing stat nem szolgálja teljesen azt a funkciót, mint amit vártak, az SC játékosoknak nem nagyon számít ez a stat
- A Crusader miatt balanszolni fogják a 2h/1h fegyverhasználat gyakoriságát
- Nincs tervben, hogy adott szörny adott tárgyat dobjon, a folyamatos monotonabb ismételgetés elkerülése végett
- Kasztok
- Wizard
- A Hydra túl sokat proc-ol az Electrified pakkokra, utána néznek
- A Teleport változtatásai az átlag Wizard buffolása miatt lett bevezetve, nem a Calamity/Wormhole miatt
- Wizard
- Látványtervezés
- Használt eszközök: Maya, Photoshop, Blizzard’s own editor, ZBrush (egy évvel ezelőttig csak az animációs csapat használta)
- Easter Egg: Act 2 egyik elhagyatott városában van egy elrejtett Hydralisk fej (Stinging Winds?)
- Történet
- Az íróknak kompromisszumokat kell kötniük, mert bele kell illjen a képbe a sztori, de nem lehet túlságosan mély, művészi.
- Skovos és Ureh alapból benne lett volna az játékban, de nem nagyon illettek bele a képbe
- A kasztok skill setjei a történetük előtt lettek tervezve, hogy minél jobban a játékmenetet szolgálja pozitívan
- A kezdeti ötlet Lorath-tal kapcsolatban az volt, hogy Tyrael menti meg, de végül egy fontosabb szerepet kapott a történetben
- Imperius-t és a többi angyalt sokkal jobban megrázta Malthael árulása, mint az emberek elleni tettei, főleg hogy ő volt a tanács legidősebb tagja
- Az angyalok nem tudják eldönteni, hogy az emberek a jó vagy a rossz felé hajlanak, különösen a Nephalem esetében aki rendkívül megerősödött, ami kissé gonosznak állítja be őt. Ez még Tyrael szerint is félő
- Malthael rendelkezett a Prime Evils erejével, nem szállták meg, csak úgymond közvetítette az erejüket
- Malthael halála után, sokkal inkább az egyesített Prime Evil Diablo szabadult el, nem az egyes gonoszok
- Cain halála
- Később kellett volna bekövetkezzen, de nem illett bele a képbe a játékmenet szempontjából
- Mivel Tyrael (és Adria) átvette a bölcs ember szerepét nem is lett volna sok helye
- Az alaptörténet le lett cserélve, miszerint Leah öli meg véletlenül, hogy jobban az akkori gonosz (Maghda) szájízének kedvezzenek
- Egyéb
- A versengés szempontjából keresik a középutat, a ranglistákon és a TRifteken túl. Hogyan mérjék az eredményességet? Tényleg a legnagyobb szint legyen a mérce?
- A PC és a konzol közti kapcsolat még a jövő kérdése, nem elképzelhetetlen a kapcsolat létrehozása
- Az Adventure mód szintezés szempontjából nem szándékosan előnyösebb a Campaign módnál
- Több közösségi előnyökre tehetünk majd szert
- DLC-re ne is számítsunk, ezt a Blizzard elítéli. Csakis nagyobb kiegészítők és hozzájuk tartozó patchek a Blizzard módszerei
- A Klán és a Közösségek funkciói bővítve lesznek
- Az Infernal Machine bővítve lesz, jobb jutalommal
- A harcrendszer mechanikája elsősorban Jay Wilson műve, mint ahogy a fizika megálmodása is
- A fejlesztők, akik otthon Diabloznak, ugyanolyan átlag játékosok (nem csalnak)
Forrás: diablofans.com