A Diablo panelen Josh Mosqueira, Johnny Ebbert, Kevin Martens és Wyatt Cheng sok érdekes dolgot mutatott be ami megdobogtathatja a Diablo játékosok szívét. A következő legfontosabb dolgokat emelném ki nektek:
- Új goblin típusok: The Gem Hoarder (ezüst színű goblin, gemeket dob), Odious Collector (zöld színű goblin, craft materialokat dob), Blood Thief (vörös színű, blood shardokat dob).
- Fejlesztett goblin intelligencia: ellenfeleink felé fognak szaladni.
- Adventure Mode: új legendary gemek, új Hub elrendezés, a Greater Riftekben újabb vizuális megjelenítései a meglévő mapoknak.
- A korábban fixelt mapok tilesetjei (apróbb textúrái amikből összeáll a pálya) sokkalta variáltabbak lesznek, például a következő helyeken: Oasis, Spider Caves, Leoric’s Jail, de számíthatunk további variációkra a Stinging Winds, Tristram Fields, Festering Woods pályák képében is.
- Legendary Gemek: bemutattak egy képet arról, hogy a gemeket milyen gyakorisággal használják a játékosok. Szeretnék azt elérni, hogy mégtöbben használják ezeket, akár új Legendary gemek és itemek hozzáadása árán is.
- Két új Legendary gem: Esoteric ALteration: 30%-al kevesebb nem-physical sebzést kapunk, Bonus: fél életerő alatt +75% all resistet kapunk.
- Molten Wildebeest’s Gizzard: regenerál 500,00 életet másodpercenként, Bonus: ha 4 másodpercig nem kapunk be sebzést, akkor egy pajzs jelenik meg rajtunk, ami a life per second-ünk 200%-át védi a bejövő sebzésekkel szemben. Ezek a számok változhatnak.
- Pylon:
A conduit-ot kiveszik a Greater Riftekbőla Speed Pylon-ok maradnak és nem ütközünk meg semmiben (mobokban), Shield Pylon-ok szintén maradnak és reflect damage-t is adnak emellett lejártakor robban majd. 2-4 Pylon-t kell majd kapnunk Greater Riftenként az eddigi 0-6 helyett. - A Riftekben variálják a mobsűrűséget normál és elit tekintetében egyaránt, a jobb eloszlás reményében.
- Minden Rift Guardian-t felülvizsgálnak, hogy egyenlő kihívást jelentsenek de mindannyiuknak különlegesnek kell maradniuk a maguk módján.
- A randomitásnak nem lenne szabad beleszólnia a sikerbe vagy bukásba, de mindenképp más-más játékélményt kell, hogy nyújtson a játékos számára.
- A szintek generálásán is változtatnak: a zsákutcáknak nem egy irdatlan hosszú folyosó vagy egy hatalmas “szopatókör” végén kell, hogy legyenek.
- A halál büntetése a Greater Riftekben változik: A PTR szerveren halálunkkor éledhetünk a hullánk mellett, de kapunk egy stackelődő időzítőt. Innentől kezdve a checkpointtól való távolság már nem fog számítani.
- Season 2: áttekintik a Conquesteket, S1-ből csak néhány fog újra bekerülni (például GR30 vagy Speed Racer). A Reach level 70 kukába kerül.
- Új Conquest: 50M goldot Vaulton kívül összegyűjteni, megölni bizonyos bossokat, 20 percen belül a játék indításától számítva, Lore könyvek megszerzése.
- Season 2 Transmog: cipő és nadrág, Season 3: mellvért és kesztyű.
- Wormwood átdolgozva (részletek lenn) – Locust Swarmot castol megállás nélkül.
- További tárgyakat mutatnak be holnap és még valami különlegeset is tartogatnak számunkra.
- Ancient Itemek: Legendary tárgyak egy új szintje (ősi legendaryk?). Torment fokozaton esnek majd és akár 30%-al jobbak is lehetnek.
- Új zóna: Ruins of Sesheron. Barbár főváros, a Diablo II LoD intrójából ismeretes, Arreat Crater mellett lesz, Act 3-ban. A pályát rengeteg csapda teszi majd jellegzetessé.
- Új szörnytípusok.
- Új Rift Guardian: Rat King: a hátából patkányok buggyannak majd ki, kör alakú csapdába zárhat és “Rat Tornadoes”-t varázsolhat (talán párhuzamot lehet vonni a Sharkando-val 🙂 ).
- Jelenleg Yeti-ken dolgoznak, mint újabb szörnytípus (D2-ből ismerős lehet).
- Act I-en végre minden Artistan közelebb kerül egymáshoz.
- Új Barbár szet:
- 2DB: Rend deals 300% more damage.
- 4DB: Rend lasts 300% longer.
- 6DB: Targets affected by Rend take +300% Whirlwind damage.
- Demon Hunter:
- 2DB: Gain 2 Discipline every time you use a Hatred Generator.
- 4DB: Take 20% less damage if there are enemies within 40 yards.
- 6DB: Every point of Discipline you currently have increases the damage of your Hatred Generators and Multishot by 10%.
- Wizard Fierce:
- 2DB: Casting Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile, and Shock Pulse reduce the cooldown of Slow Time by 1 second.
- 4DB: Enemies affected by your Slow Time take 1250% weapon damage every second.
- 6DB: Enemies affected by your Slow Time take 500% more damage from your Arcane Orb, Energy Twister, Magic Missile and Shock Pulse.
- Gungdo Gear: Az exploding palm halálhoz vezető robbanása nem csak sebzést, de újabb palmot oszt.
- Sunwuko Set:
- 2DB: Casting Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Tempest Rush or Wave of Light causes a decoy to spawn that taunts nearby enemies and then explodes for 1000% weapon damage.
- 4DB: Enemies hit by the decoy explosion take 500% from your Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Tempest Rush or Wave of Light abilities for 3 seconds.
- Új tárgy: Crown of the Primus: a Slow Time minden rúnáját megadja.
- Új tárgy: Ranslor’s Folly: Wrists, Energy Twister periodically pulls in an enemy withing 30 yards. An enemy can only be pulled in this way once every 5 seconds.
Update: egyelőre mégsem veszik ki a conduit pylont.
A tovább után láthatjátok a képeket! Kellemes tekerést!
forrás: diablofans.com