Kezdőlap Hírek PTR: Teljesítménybeli problémák… Megoldva?

PTR: Teljesítménybeli problémák… Megoldva?

40
0
MEGOSZTÁS

Az egyik legnagyobb kérdés a jelenlegi patchhel a PTR-en a magas gépigény, ami a legtöbb játékost érinti. A legtöbb játékosnál, akikkel beszéltem, ugyanaz volt a probléma, mint nálam, méghozzá az FPS ingadozás, ami jóval lassabb ahhoz képest, mint amit mi látunk. Sétálás közben normális, de harc közben meg már katasztrófa. Nálam az FPS harc közben volt, hogy 1 (vagy az alá csökkent), főleg multiplayer módban, ami nehezítette a tesztelést. Nem csak, hogy ez elvesz a szórakozásból, de mondhatni lehetetlenné teszi a harcot, ami megköveteli a sok pontos célzást és mozgást.

Tehát megörültem ennek a kék posztnak, ami bejelenti a javítást. PTR teljesítménybeli problémák… Megoldva?

 

A minor patch has been deployed to the PTR to address performance issues that some of you may have been experiencing.

In the past, we would typically delay such minor patches and instead package them together with other pending changes. However, as a result of our conversion to the new CASC file type, we’re able to more quickly push smaller, surgical patches to address specific critical performance issues like this. Please note that, unlike typical patches, this one will be much smaller and does not contain content changes, such as tweaks or adjustments to classes and sets. The patch notes have not been updated as a result.

The PTR will enter a short maintenance as a result of this patch. We don’t have an ETA to provide at this time for when it will be available, but keep an eye on this post and we’ll let you know once this maintenance has been completed.

We will be having additional patches later in the PTR cycle, and we’ll keep you informed as those draw closer. Thank you, as always, for your diligence in reporting these issues and your active participation in our 2.2.0 PTR!

 

Nem lettem volna a PTR-en néhány napig, amikor megláttam ezt a posztot és lecsekkoltam a frissítést. Zökkenőmentes belépés után Demon Hunteremmel (amelyen a Natalya set volt) belevetettem magam egy Riftbe… és minden rendben volt. Nincs ingadozás, az FPS fixen 60+, bármilyen harc, bármilyen képi világ is legyen.

Nem tudtam 4 játékos módban kipróbálni minden effektet, hogy hogyan is zajlik le, (amikor mindenki skillezik egy célpontra), de korábban az FPS csökkenés olyan volt, mint egy diavetítés főleg akkor, amikor felpörögtek az események, vagy amikor átszaladtam egy adott helyen. 0 bizonyíték volt ezekre a tesztem során, de most, akinek a múlt héten nagyobb FPS ingadozásai voltak… az menjen fel PTR-re és nézze meg a saját szemével, próbálja ki! A probléma teljesen megoldódott, legalábbis az én gépemen. A teljesítménybeli problémákat egy újfajta  CASC file típus okozta.

 

Forrás:

diablo.incgamers.com