Josh Mosqueira’s GDC előadásán, amely itt megtekinthető, ha lemaradtál volna róla többféleképp prezentálta nekünk, hogy javították a ROS hibáit, amelyeket a D3 “Seven Design Pillars” hibái okoztak. Mik voltak ezek a 7 pillérek és miért nem érhető el nagy részük a játékban? Van itt még egy kis PTR tesztelés és egy kis vita a Natalya Settel kapcsolatban.
Közreműködik: N3rdwards, MJNspace, és Flux.
[youtube D9-aKHEkS5c 700×440]
Itt a videó tartalma és, hogy honnan is kezdődnek ezek:
02:00 – A legújabb PTR tesztelés tapasztalatai. Lenyűgözött az új Obsidian Ring of the Zodiac CDR ereje.
06:00 – N3rdwards megpróbálja szeretni a Crusader, de nehezére esik. És kiderül, hogy miért nem játszik a Slow Time Wizard builddel a PTR-en, azok után, hogy szerette a tavalyi BlizzConon.
14:00 – Mind a két vendég a ritka non-Hardcore játékosok közé tartoznak. Hogyan tudnak ellenállni? Életminőség veszély az új PTR Patchben.
18:00 – Flux borzong a SC live streamet nézve…
27:00 – Új vita a Natalya Settel kapcsolatban PTR-en. Érvek és ellenérvek a Strafe build mellett, amit Flux nagyon élvez.
36:40 – Josh Mosqueira beszél a GDC-ről és vitatkozni kezd Jay Wilson „Seven Pillars” fejlődéséről a Diablo 3-ban.
39:00 – 1. Pillér: Megközelíthetőség?
41:00 – 2. Pillér: Erőteljes Hősök?
44:00 – 3. Pillér: Nagymértékben testreszabható?
48:30 – 4. Pillér: Nagyszerű itemek a játékban?
51:30 – 5. Pillér: Végtelenszer újrajátszható?
55:00 – 6. Pillér: Erős keret?
58:30 – 7. Pillér: Cooperative Multiplayer?
01:01:30 – Josh ”tervezés 3 alappillére” a Diablo 3 konzolra.
01:06:30 – A tervezés 3 alappillére a Reaper of Soulsban: 1) Fókuszban a fantázia, 2) Végjáték mindenkinek 3) Legyen értelme annak, hogy a játék online.
01:13:00 – A Diablo 3 végső soron egy Single Player-es játék? Hogyan lehet jelentősége az online játékbak, ha egyedül játszunk?
Forrás: