
Nevalisits tisztázott pár dolgot. Elsősorban azt, hogy számítani lehet még a Whirlwind és a Strafe változására, mert még nem találták meg a 2 skill balanszát. A skillekhez készültek javítások, mert szerver teljesítménybeli problémákat okoznak. Az adatok azt mutatják, hogy a Whirlwind jelentősen terheli a szervert és ez érezhető akkor is, amikor nincs egy adott játékban egy barbár sem. A cél tehát az, hogy csökkentsék a szerver leterheltségét anélkül, hogy komolyabban hozzányúlnának a Whirlwind-hez.
Jelenleg is azon dolgoznak, hogy megoldást találjanak a problémára. Ez azt jelenti, hogy vagy egy optimalizálásra lehet számítani majd vagy kapni fog a barbár pár kiegészítő lehetőséget, hogy kompenzálni tudja a változást. Egyelőre nem született döntés, de hamarosan látható lesz PTR-en, hogy milyen megoldást találtak ki.
Forrás: us.battle.net