Kezdőlap Blizzcon Blizzcon 2. nap összefoglaló

Blizzcon 2. nap összefoglaló

197
0
MEGOSZTÁS

 

A Blizzcon második napján sem maradtunk új információk nélkül, nézzük is őket sorjában:

 

  • Kanai Cube-nál lesz egy gomb ami az adott recepthez automatikusan bepakolja a szükséges materialokat a stashedből, nem kell rohangálni, “jajj már mewgint kimaradt XY material”
  • A Crafting Materialok nem foglalnak több helyet az invetoryban és a stashben, bekerülnek az új Crafting Material kezelőfelületbe
Craft Material interfész
Craft Material interfész

 

  • A Mystic kap egy külön fület, melyben a tárgyak festéséhez való, ruhafestékek (Dye) lesznek találhatóak, nincs több rohangálás actokon keresztül, vajon melyik vendornál van a kedvenc festék.
  • Ha halál nélkül teljesíti  a játékos a Greater Riftet extra lehetőséget kap a legendary gem szintjének növelésére. (HC-ban ez eddig is így volt.)
  • 2 új terület érkezik: The Shrouded Moors, mely egy sivár szélfútta terület lesz, valamint a Temple of the Firstborn, ami egyike Sanctuary legősibb helyeinek. Ezen kívül lesz egy köztes zóna is bármely két terület közt, mely a Realms of Fate nevet viseli.

 

realms-of-fate

  • Az új pályarészekkel természetesen új monsterek is érkeznek majd, mint pl. The Sheperd vagy a Soul Reaper

 

blizzcon-monsters-1

blizzcon-monsters-2

blizzcon-monsters-3

blizzcon-monsters-4

 

  • Néhány legendary item is változásokon esik majd át: Saffron Wrap,The Barber,Hellcat Waistguard,Rabid Strike, Manald Heal, és végül a Faithful Memory

 

legendary-1

legendary-2

legendary-3

legendary-4

legendary-5

legendary-6

 

 

  • Challenge Riftek, versenyfutás az idővel, a Greater Riftekhez hasonlóan, de más köntösben.
  1. Minden játékos ugyanazzal a karakterrel, itemekkel és skillleosztással esik neki a Riftnek. A Riftek pályaelrendezése, pylonok, shrine-k és szörnyek teljes mértékben megegyeznek majd.
  2. Lehet multiplayerben is játszani .
  3. Lesz külön leaderboardja.
  4. Viszonylag gyakran fogják a Challenge Rifteket cserélni.
  5. Cél az eredeti Rift teljeítési idő megdöntése.
  6. A tervezők ezáltal is szeretnék, ha a játékosok több karakterrel és skillleosztással (Builddel) ismerkednének meg.
  • A Greater Riftekben az új algoritmusnak köszönhetően, nem lesznek nagy üres, mosnter nélküli  részek, viszont az egyes szintek közti feljáratoknál, ahol a játékosok belépnek az adott szintre, nem lesznek szörnyek.
  • A Greater Riftek szintjeinek méretét sikerült közel megegyezőre hozni, nem lesz olyanok, hogy egy nagyon kis GR szint után egy arányaiban sokkal nagyobb jön majd, valamint a GR szintek közt nagyobb eséllyel lesznek új területek és más szörnyek, mint eddig,(nem lesz pl. 3 egymás utáni börtön szint, darazsakkal).
  • Nem tervezik a séta/futás gombot bevezetni, csak a Diablo 1 eventben fog sétálni a karakter, így továbbra is lót-fut a karaterünk majd.
  • A Nekromanta class specifikus fegyvere, a kasza lesz, hogy milyen off-handje lesz, még nem döntötték el.
  • Nem lesz controller támogatás PC-re.
  • Több karakter is felmerült ötletként, hogy visszahozzák,pl. Druida, ill Amazon, végül a Nekromanta került be.
  • Egyelőre nem terveznek további időszakos eventeket, megnézik az évfordulósat, hogy milyen sikere lesz, amely egyébként hónapig tart majd.
  • CGI kisfilmeket sem terveznek, mint pl. amilyenek az Overwatchban vannak.
  • Temple of the Firstbornban lesz egy a történetszálhoz szorosan kötödő esemény.
  • Az Armory nem fogja tárolni a tárgyainkat, minden egyes armoryban szereplő tárgyank, a stashben vagy az inventoryban kell lennie.
  • Az ugrálós szörnyeket a levegőben is meg lehet majd ölni.

 

Forrás: