A Blizzcon második napján sem maradtunk új információk nélkül, nézzük is őket sorjában:
- Kanai Cube-nál lesz egy gomb ami az adott recepthez automatikusan bepakolja a szükséges materialokat a stashedből, nem kell rohangálni, “jajj már mewgint kimaradt XY material”
- A Crafting Materialok nem foglalnak több helyet az invetoryban és a stashben, bekerülnek az új Crafting Material kezelőfelületbe
- A Mystic kap egy külön fület, melyben a tárgyak festéséhez való, ruhafestékek (Dye) lesznek találhatóak, nincs több rohangálás actokon keresztül, vajon melyik vendornál van a kedvenc festék.
- Ha halál nélkül teljesíti a játékos a Greater Riftet extra lehetőséget kap a legendary gem szintjének növelésére. (HC-ban ez eddig is így volt.)
- 2 új terület érkezik: The Shrouded Moors, mely egy sivár szélfútta terület lesz, valamint a Temple of the Firstborn, ami egyike Sanctuary legősibb helyeinek. Ezen kívül lesz egy köztes zóna is bármely két terület közt, mely a Realms of Fate nevet viseli.
- Az új pályarészekkel természetesen új monsterek is érkeznek majd, mint pl. The Sheperd vagy a Soul Reaper
- Néhány legendary item is változásokon esik majd át: Saffron Wrap,The Barber,Hellcat Waistguard,Rabid Strike, Manald Heal, és végül a Faithful Memory
- Challenge Riftek, versenyfutás az idővel, a Greater Riftekhez hasonlóan, de más köntösben.
- Minden játékos ugyanazzal a karakterrel, itemekkel és skillleosztással esik neki a Riftnek. A Riftek pályaelrendezése, pylonok, shrine-k és szörnyek teljes mértékben megegyeznek majd.
- Lehet multiplayerben is játszani .
- Lesz külön leaderboardja.
- Viszonylag gyakran fogják a Challenge Rifteket cserélni.
- Cél az eredeti Rift teljeítési idő megdöntése.
- A tervezők ezáltal is szeretnék, ha a játékosok több karakterrel és skillleosztással (Builddel) ismerkednének meg.
- A Greater Riftekben az új algoritmusnak köszönhetően, nem lesznek nagy üres, mosnter nélküli részek, viszont az egyes szintek közti feljáratoknál, ahol a játékosok belépnek az adott szintre, nem lesznek szörnyek.
- A Greater Riftek szintjeinek méretét sikerült közel megegyezőre hozni, nem lesz olyanok, hogy egy nagyon kis GR szint után egy arányaiban sokkal nagyobb jön majd, valamint a GR szintek közt nagyobb eséllyel lesznek új területek és más szörnyek, mint eddig,(nem lesz pl. 3 egymás utáni börtön szint, darazsakkal).
- Nem tervezik a séta/futás gombot bevezetni, csak a Diablo 1 eventben fog sétálni a karakter, így továbbra is lót-fut a karaterünk majd.
- A Nekromanta class specifikus fegyvere, a kasza lesz, hogy milyen off-handje lesz, még nem döntötték el.
- Nem lesz controller támogatás PC-re.
- Több karakter is felmerült ötletként, hogy visszahozzák,pl. Druida, ill Amazon, végül a Nekromanta került be.
- Egyelőre nem terveznek további időszakos eventeket, megnézik az évfordulósat, hogy milyen sikere lesz, amely egyébként hónapig tart majd.
- CGI kisfilmeket sem terveznek, mint pl. amilyenek az Overwatchban vannak.
- Temple of the Firstbornban lesz egy a történetszálhoz szorosan kötödő esemény.
- Az Armory nem fogja tárolni a tárgyainkat, minden egyes armoryban szereplő tárgyank, a stashben vagy az inventoryban kell lennie.
- Az ugrálós szörnyeket a levegőben is meg lehet majd ölni.
Forrás: