Bashiok újabb rövidebb-hosszabb kékpostokban tudatta velünk, hogy azért dolgoznak a játékon, nem kell csüggedni.
Mai témáink elöljáróban:
- Blizzard spell a Diablo 3-ban
- Nem lesznek puska típusú fegyverek
- Teljes spell immunitás nem lesz csak nagyobb mértékű spell resistanciák a monstereken
Bashiok megerősítette, hogy a korábbi Sorceress Cold skill, a Blizzard szerepelni fog a játékban. A skill kinézete rendkívül jó lett, latyakos és fagyos egyben, brrrrr, a hideg fut végig a hátamon ha belegondolok 🙂 .
Bashiok bluepost…
Yeah, and it’s really cool looking. Feels very slushy and cold.
Ismét megerősítésre került, hogy a Diablo 3-ban nem lesznek puskák. Különösebb indokot nem fűzött hozzá, de ahogy korábbról ismeretes, a játék technikai fejlettsége még nem éri el azt a szintet, hogy puskaporról és puskákról beszélhessünk. Nembaj, legalább így reménykedhetünk, hogy lesz valami távolsági fegyverhasználó class is.
Bashiok bluepost…
I’m not sure that I said “no†so specifically, although… hrm maybe I did. What I meant, through invisible force of will which I attempt to dredge my posts in and then fry up like so much chicken, was that I’ve overheard a collective reasoning not to pursue them. In the wake of that uncertainty I think we should just be glad that Mount Arreat is gone, along with most of it’s inhabitants.
Végül pedig, ami számomra már újdonságnak számított, a spell resistanciákról és immunitásról fejtette ki bővebben a véleményét. Jelenleg a játék arra tendál, hogy tejles immunitások nem lesznek, csak kisebb-nagyobb resistanciák az adott spell típussal szemben a monstereknél. Ha teljes immunitás is szerepelne a játékban, akkor néhány class pl. a Wizard csak frost skillekre gyúrva esélytelen lenne bizonyos mobokkal szemben. A Blizzard nem szeretné, hogy a játékos elakadjon küldetése teljesítése folyamán ilyen dolgok miatt. Azonban többféle active skillek állnak a karakterek rendelkezésére, rengeteg féle skill-buildet alakíthatnak ki, és nem csak eszetlenül püfölnének 1 skillt, hanem tudásukra hagyatkozva többfélét és rotációban használnának a hatékonyabb montergyilok érdekében. Tehát jelenleleg arra hajlanak, hogy a player minden mobot képes legyen megölni kisebb-nagyobb nehézségek árán.
Bashiok bluepost…
Jay has said, and I don’t have exact quotes so I’m going to put it into my own words, that full immunities aren’t something we’re looking to have in Diablo III right now. He added though that as we plan for people to have a good amount of active abilities at their disposal, there may not be the issue of having say… a Wizard with only ice damage spells late in the game where immunities would normally be seen. So if we were to have immunities, but also a broad range of abilities with various damage types ensured to be available, it would be more a situation of the player just needing to intelligently use the different spells they have. At that point it becomes a method of injecting strategy into approaching a fight. The spell variety and build potentials, or rather limitations in this case, remain to be seen to some degree. I think if we can determine that players will always be able to damage a monster regardless of immunities, then they remain a possibility. More than likely though, if I had to guess at this point, you’ll see resistances to specific spell types rather than full immunity.
Forrás: