A Battle.netes fórumozók természetes környezetükben, a Battle.net fórumán igen kíváncsi természetű teremtmények. Sokszor hagynak maguk után kérdéseket a környezetükben lévő csúcsragadozók, a Blizzardos blueposterek vadászterületén. A tápláléklánc csúcsán lévő Bashiok ismét belebotlott egy ilyen elhagyatott kérdésbe, melynek témája a Diablo II 1.10-es patchében megjelent synergy-rendszer (a skillek egymást is erősítik).
A fórumozó véleménye szerint a rendszert igazán kihagyhatnák a Diablo III-ból. Azzal érvelt, hogy a régi szép 1.08-as, 1.09-es időkben sokkal élvezhetőbb volt a karakterépítés, de elsősorban a pvp. Napjainkban mindegyik, duelre kihegyezett karakter ugyanazt a skill-felépítést használja, azt, amivel a legtöbbet tudja kihozni az adott kasztból. Régebben, amikor kiálltál harcolni mások ellen, nem tudtad mi vár rád, bármit kaphattál az ellenfeledtől. Manapság a harcok unalmasak és rövidek. Ezt kellene messze elkerülni a Diablo III-nak, hogy legalább olyan élvezetes legyen, mint a méltán nagyhírű elődje.
Bashiok bluepost…
Synergies aren't being planned for nor are they expected.It's sort of a funny question, because broken down you're essentially asking “Are the skill trees in Diablo III going to be boring and require incentive to spend points in skills no one wants?”
Ideally the answer to that is no. 🙂
There are some other things going on too that make sure synergies even less of a necessity. Clear separation of active and passive skills, respecs, … and MORE!
Bashioktól megtudhatjuk, a synergyk nincsenek beletervezve a játékba. Megjegyzi továbbá, hogy a feltett kérdés alapvetően úgy hangzik, hogy “A skill fák a Diablo III-ban unalmasak lesznek, és ösztönözni kell majd az embereket, hogy olyan képességekre költsenek pontot, amikre senki sem akar?”
A kérdésre a válasz nem. 🙂
Megtudhatjuk tőle azt is, lesznek olyan dolgok, amiktől a synergyk biztosan szükségtelenné válnak. Az aktív és passzív skillek szétválasztása, a képességek újraosztásának lehetősége… és még több dolog.
Forrás: