Bashiok a minap a drop rendszerről nyilatkozott a nagyérdeműnek. A rendszer lényege, hogy mindenki csak a saját itemjét látja, te hát amit hullahegyek közt, a boss teteme melett, vagy a ládából kiesni látsz itemeket, azokat csak te veheted fel, amit a másik lát, azt csak az, amennyiben neked nem kell a tárgy, kidobhatod a földre nemes egyszerűséggel és a többi csapattag is látni fogja. A rendszerre hatással van a szörnytől való távolság is, valamint a bevitt dmg értéke, ha távol vagy a mobtól és nem sebeztél bele, akkor nem kapsz belőle egy fikarcnyi lootot se. A drop rendszer továbbá a Health Globe-okra is érvényes, viszont a HG az egész partyt healeli. Végül pedig elgondolkoznak azon, hogy legyen-e egy hotkey+click combo, az itemek automatikus eldobásához, hogy mindenki láthassa őket.
Bashiok bluepost…
Yeah, drops for everything, bosses, normal enemies, chests, etc. all drop items per player. If you see an item drop, it's for you. If you pick up an item and don't want it, when you drop it then everyone else can see it.There are some questions the drop system raises of course about griefing or contribution, but those are really issues that are best and maybe even easier addressed when a more complete view of a final game comes into focus.
Bashiok bluepost…
Health globes drop the same for everyone. I'm guessing mainly because snagging one heals your entire party. It would be kind of confusing if they weren't.
Bashiok bluepost…
Yeah, the good old “pass on roll” type situation. Again, things probably to consider at more of a tightening/refinemen
t stage.Szerintem ez egy nagyon igazságos és fain rendszer, mely megelőzi a már ismert “aki kapja marja” problémát.
Forrás: