Kezdőlap Egyéb A Diablo 3 Dirext 9-t fog használni

A Diablo 3 Dirext 9-t fog használni

29
0
MEGOSZTÁS
Mindenki megnyugtatására a Bashiok közölte, hogy akik új vasat szeretnének a Diablo 3 alá karácsonyra, ne siessenek nagyon, a Diablo 3-t már a kezdetek óta DirectX9-re fejlesztették. A játék grafiakai motorjában jelenleg nem található anti-aliasing (élsimítás),  mert más grafikai elemekkel összeférhetetlen. A fejlesztők még gondolkodnak rajta, hogy a játék támogassa-e a DirectX10-t és majd a DirectX11-t.

Bashiok bluepost…
We don’t have anti-aliasing in the game yet. We only use DX9 at the moment and some of the visual effects we employ don’t allow for anti-aliasing to be used at the same time. There are many solutions, we haven’t decided on what course of action we’ll be taking. I think you’re confusing in-game ‘machinima’-style videos with pre-rendered cinematics. The Monk and Wizard announcement videos were made using in-game assets, models, and animations. Mostly shot using camera views and close-ups that the game was never designed for. The WWI announcement cinematic is obviously of a different quality. But the fact that they’re even confused for one another is a big compliment for the team that creates the in-game promotional videos. They do an incredible job. But yes, the game will include pre-rendered cinematics. And obviously they will be amazing.

A Blizzardban eddig is azt szerettem, hogy nem rakott túlzottan nagy gépigénykeket játékai alá, így azok a gyengébb PC-vel rendelkező játékosok számára elérhetőek.

Forrás: