Az InDiablo.de készített egy majd fél órás interjút Jay Wilsonnal a Gamescomon. Sok mindenről esett szó, de kiemelném az újdonságokat pontokba szedve.
- A Bossharcok változatosak lesznek, nem csak abból derül ki, hogy Boss-szal küzdünk, hogy nagyobb, színesebb, több hp-ja van, és nagyobbat sebez, hanem lesznek különböző fázisok is.
- A Wizard resource systemjét jelenleg Arcane Powernek nevezik, a Monkét pedig Spiritnek.
- Visszatérő szeprelők a korábbi Diablo-játékokból: Adria the Witch (D1), Deckard Cain (D1,D2), Tyrael (D2)
- Az Artisannál lesznek specializációs lehetőségek is. Pl. Blacksmithnél: Axe, Sword, Armor
- Az Artisan abban hasonlít a Gamblinghez, hogy a tárgyak, amiket legyártatsz a kézműveseddel teljesen random statokkal fognak rendelkezni, még a ritka receptekből készülő tárgyakból is többet kell legyártanod, mire megkapod azt, amire igazán szükséged van. A fejlesztők törekszenek arra, hogy a craftolt tárgyak aránya alacsony maradjon és ne váljanak uralkodóvá a karaktereken.
- Jelenleg az egyes gemeknek 14 féle verziója van, azaz, hogy a legjobbakat megkapjuk, rengeteget kell belőle összegyúrni. Ez elég nevetésgesnek hangzik-mondta Jay Wilson, ezért elképzelhető, hogy lehet leviszik 12-re az értéket, vagy 3 helyett 2-t kell csak majd összegyúrni, hogy magasabb szintű gemet kapjunk. A gemek statikus értékekkel fognak rendelkezni.Pl. ilyesmikre lehet számítani:casting speed, strength etc.
- Öltözetünket festhetjük is majd, jelenleg 15 féle különböző ruhafesték van a játékban.
- A Blacksmith 6 különböző tárgyslotba tud socketet tenni. Bármilyen tárgyba tud socketet tenni, nem számít, hogy rare, legendary, magical, vagy common.
- Az Enchantok a gemekhez hasonlóan fix értékekkel fognak rendelkezni, nem úgy, mint a Torchlightban, ahol randomra oszotgatta a különböző értékeket az Enchant árus, vagy össze sem jött.
- Leah, Deckard Cain fogadott lánya, karakterünk segítője lesz többször is a játék során, továbbá küldetéseket is ad majd.
- Tyraelnek nagyon fontos szerepet szánnak a fejlesztők a Diablo 3-ban, sokkal fontosabbat, mint amit, a Diablo 2-ben játsztott. Hogy pontosan milyen szerepe is lesz, arról nem kívannak többet elárulni.
- Lesznek Achievmentek is a játékban, de csak ésszerűek, nem grindfestek, mint pl. ölj meg 1 hittel 1 Millió mobot stb.
Végül pedig következzen az interjúról készült video két részre bontva:
Forrás:
- InDiablo.de
- Diablo.incgamers.com/InDiablo.de Interview with Jay Wilson Part 1
- Diablo.incgamers.com/InDiablo.de Interview with Jay Wilson Part 2