Kezdőlap Hírek Blizzcon élménybeszámoló

Blizzcon élménybeszámoló

27
0
MEGOSZTÁS

Blascid jelentkezett egy hosszú élménybeszámolóval a Diablo.incgamers-re az idei Blizzconról, melynek fontosabb elemeit kiemelném.

Jay Wilson egy nagyon szerény és fantasztikus ember, aki nincs elszállva magától és készségesen szánt rám a maga idejéből. Körülbelül 20 percet sikerült vele beszélnem, s mint kiderült, nem mondott elsőre igent, mikor felkínálták neki a Diablo 3 vezetői fejlesztői pozícióját.További érdekesség vele kapcsolatban, hogy mikor kijött a Diablo 2 és sikerült egyhez hozzájutnia, elküldte a feleségét egy hétre az anyjához, hogy ő most egy hétig Diablo 2-t fog játszani, először nevetettem rajta, aztán az arcomra fagyott a mosoly, mikor közölte, halálosan komoly a story.

Most pedig következen néhány érdekesség a játékkal kapcsolatban:

  • Minden karakter saját egyéniséggel rendelkezik, ebből kifolyólag máshogy fognak reagálni az egyes NPC-kre a velük folytatott párbeszéd során.
  • Minden karakternek lesz egy saját egyedi kis bemutatkozó videója, melyből megismerhetjük az adott karakter háttértörténetét.Pl. A Demon Hunter elvesztette a családját, szeretteit, a Wizard pl. egy önelégült karakter, akit csak a hatalomvágy hajt, vagy a Barbár, aki mérhetetlen gyász érez, hogy elpusztult az otthona a Barbár hegyvidék, és keresi a helyét a világban.
  • Az egyes karakterek resource system-jei korántsem véglegesek, még változhatnak. Legjobban a Monk Spiritjével vannak a legjobban megelégedve. A Witch Doctornál gondolkodnak egy zöld trutyi színű resource kifejlesztésén, így a Mana visszakerülhetne az Arcane Power helyére, amivel nem hozta meg a várt eredményt.A resource system mennyisége a szintek növelésével nem fog változni, mindig ugyanannyi lesz, lvl 1-n és hatvanon egyaránt.
  • A skillek effektjein csökkenteni fognak, mert túl átláthatatlan lesz a terep, ha négy karakter ontja az áldást egyszerre. Ezért a saját effeketek erősségét lehet majd állítani, továbbá, ha többen harcolnak, aki nem harcol épp (pl. nem fér be a folyosón, csak a többiek után), valamint a többi karakter lebutított effektekkel látja, amit te éppen varázsolsz.
  • Blastkidnek volt egy ötlete, miszerint  a D2-ben volt olyan, hogy ha beírtál egy parancsot a chatbe a /players X (X valós szám 1-7 közt), akkor erősebbek lettek a mobok, mintha annyival több játékos lenne a pályán-lesz-e hasonló a Diablo 3-ban is?Ennek főleg single playerben volt haszna. Jay Wilson örömmel fogadta az ötletet, elképzelhető, hogy megvitatják a srác ötletét.
  • Blastkid az általános játékélményről annyit fűzött hozzá, hogy a sötét gótikus hangulatban nem fognak csalódni az emberek.A Health Globe system nagyon jóra sikerült, egyáltalán nem lassítja a dinamikus és akciódús játékmenetet. A hangok is fantasztikusra sikeredtek, főleg a spellek hangjai, valamint ajánlatos lesz fülhallgatóval játszani, mert ha egy NPC-vel beszél a karakter és pl. a bal oldalán áll, akkor a bal fülben hallható a hangja, ha pedig a jobb oldalon akkor a jobb fülben lesz hallható a hangja, ami szintén nagyon ötletes. Sajnos Shrinek-ba és random eventekbe nem sikerült belefutnia, viszont a skill rúnákkal, tényleg változatos a játék, és nagyban növeli az újrajátszhatóságot, évekig fogunk még játszani vele, ha megjelent.Nem sok tárgyat vett fel, inkább csak a kékeket, meg rare-ket, melyeknek 6-7 statja is, volt, ami szintén jó húzás.

  • A harc nagyon dinamikus és folyamatos, minden karakter máshogy harcol, a wizardnál pl. ügyelni kell rá, hogy ne engedjük közel a szörnyeket és a többinél is érdemes használni a lassító, stunoló effekteket.Összegében egy nagyon élvezetes és fantasztikus játékot próbálhattott ki a Blizzconon.

Forrás: