Álom csupán?
Néhányan akik jelenleg is bétáznak megerősítik, hogy a fejlesztőknek sikerült egy módot találni a lag megszüntetésére. Legalábbis azt állítják, hogy a karakter reakciók a hálózat késleltetésétől függetlenül működnek, fontos megjegyezni, hogy ezek kizárólag a karakter harci mozgásaira korlátozódnak, tehát se a loot, se a ládák nyitogatására nem vonatkozik ez a változtatás.
Ez az egész misztikum meg lett erősítve egy Ausztráliai játékostól, aki folyamatosan 200ms késéssel játszik. Nem vett észre semmilyen késést. Minden azonnal történik, mintha single-player játékkal játszana.
Úgy tűnik a Blizzard egy új szerver/kliens kommunikációt használ, ahol a cselekvések számítása helyileg történik, a szervertől csak egy visszaigazolás fog jönni, hogy nem maszatoltak bele a dologba (hack). Ha mégis így történne, a szerver azonnal ledobja a játékost. Ezzel az új módszerrel nem lesz több lagra fogás. Sorry srácok. 🙂
*UPDATE!
Itt a bizonyíték, működik! (incgamers állítása szerint)
Ausztrál srác, aki (elméletileg) 200ms-el játszik.