Kezdőlap Hírek Open béta utáni kékek avagy Bashiok válaszol

Open béta utáni kékek avagy Bashiok válaszol

29
0
MEGOSZTÁS

A battle.net fórumokon az open béta hatására felmerült néhány újabb kérdés a játékosok körében. Ezeknek a kérdéseknek egy része olyan volt, melyre a válasz a wikiben vagy hivatalos oldalon is fellelhető, de felmerült néhány kérdés, melyek érdekes részleteket lepleztek le.

A waypoint rendszer a Diablo III-ban is jelen lesz, csak úgy, mint elődjében de némi különbséggel: egy-egy act-on jóval több, mint 8 darab állomás lesz. Lesznek olyan hosszú küldetések, melyeknek folyamán akár több waypointot is fogunk érinteni. Mikor újra kezdik a játékosok a játékot, ezeket a waypointokat nem fogják látni, csupán az adott küldetéshez tartozó legelső pont lesz nyitva. A készítők ezzel szeretnék megakadályozni a játékosok nagy része által már jól ismert boss runokat.

One way to think of it is that waypoints are not something your character remembers from game to game, they’re discovered in each game based on your progression through the story. When you choose a previous quest it’s like beginning a new game at that quest. If you want to jump to a later point you need to make or join a game that begins at that point.

Újdonságként hatnak a Massacre és Mighty blow bónuszok. A különbség a kettő között az, hogy míg a Mighty Blow során egyetlen csapásról beszélünk (egy ütés alatt hány ellenfél hullott el), addig a Massacre révén egy időzítő ellen kell felvennünk a versenyt (hány ellenfelet terítettünk le egymás után, hihetetlen gyorsasággal, akár több képességet használva). Ahhoz, hogy ezeket a rendszereket kihasználhassuk, bizony sokat kell gyakorolnunk. Emlékezzünk csak vissza Leoric négy oszlopos eventjére vagy akár a Jar of Souls random eseményre. Ezeken a helyeken akár 40-50 ellenfelet is megtisztelhettünk azzal, hogy általuk juthassunk hozzá a kill streak-hez.

It needs to last longer or detect you are in combat or something. I am constantly having it go off in the middle of combat while fighting on big group when I am clearly still in combat :| Very annoying
The game doesn’t have a concept of ‘in-combat’. The countdown begins from kill to kill, so if it’s falling off and you’re being awarded with a streak then you took too long to kill the next enemy. The bonuses are certainly nice, and fun to see how high you can get them, but they’re fairly minimal and so I wouldn’t stress about feeling like you need to always have a streak running.

Szóvá tették a játékosok azt is, hogy bizony a bétában a fegyvereken eléggé szegényes az elementális sebzés effekje. Erre a feltevésre a lehető legpozitívabb választ kaptuk: ez még csak a béta, amiben alacsony szintű fegyverek vannak. Mi lenne akkor, ha egy lvl10-es fegyver ugyanolyan fényekben pompázna, mint egy 60-as szinthez mért szintén elementális sebzést okozó fegyver? Nyilván unalmasabb lenne, de szerencsére különbözni fognak erősségük szerint az elementális effektek! Biztosan látványos lesz, ahogy fejlődünk, úgy lesznek egyre szebb, bonyolultabb effektjeink. 🙂

A sword dropped that has lightning on it. The animation was… well passible.

 

But then a weapon with fire and another weapon with poison dropped. All you see on them are a light red glow and a light green glow.

I know the graphics are not the best.. but come on.. There are games made 10 years ago that have elemental animations on their items. Whats with the horrible lack of Animation?

#2 by Bashiok @ 15:11:00 22-Apr-2012 Original Post
They’re low level items with low level elemental effects on them. It wouldn’t be very awesome when you find a super insane weapon later and the elemental effect looks the same as a level 10 item, would it? 🙂

D2-ről D3-ra térve pozitívnak hat az, hogy nincs kapcsoló a pvp állítására küldetések játszása közben, valamint a ninja lootolás is megszűnt. Rosszabb viszont, hogy D3-ban úgymond nem lesz “magán életünk”. Aki belépett a játékunkba, a városban elhelyezett zászlónkra kattintva akár mellénk is ugorhat, bármerre járunk.

I don’t know if they only have that option for the beta or not.. But I found out that you can sit out in town and wait till they reach King Leoric and then you just press accept and you get teleported to fight the boss..

 

Now the idea is nice that if you are fighting somewhere else and they found the entrance first.. but I can only imagine how people can abuse it by being “afk” in the game and you can’t kick em out.. so you do everything and then you reach the boss and they join in and get the loot

You can see the potential “bot abuse” or 1 main character is playing and 3 other toons wait till boss, join, loot great char, sell in AH.

etc.

Today I was playing a game with 3 other people… they stayed in new tristram the whole time.. when i reached King Leroic, they joined in.. talk about a p#%@ off
Probably not too much of an issue. Due to how randomized the item drops are, and our specific design to not make boss kills the most lucrative (without the Nephalem Valor buff) it wouldn’t really make sense to sit in town and wait for a boss kill. Not to mention in later difficulties it’s unlikely the group would be able to make it to the boss without sticking together.

I think it would solve the problem if the banner isn’t freely clickable by any player.. meaning the players playing must press the G button to drop a banner so someone can join them.. that way if they know the guy is just hanging around for quest related or boss related events, one can stop him from joining unless he runs there.

I don’t know if Inferno can be done by 3 players in a 4 player game, but i’m assuming nightmare and maybe hell can be. I guess the best way to find out if it really does matter or not is If Blizzard employees tests it out in higher difficulty and see if mooching can be abused or not.
The game at all times should be encouraging co-operative play. If for some reason it’s not doing that, such as it being lucrative for someone to sit in town and wait, then we need to solve that problem. The correct solution is unlikely to give players specific abilities to dissuade or control griefing. Ideally griefing just shouldn’t be possible in the first place.

I had people doing the exact same thing. They wait until you get to an area they can port to then join. They sit in town and let you do all the work then mooch. I really was hoping for a kick option but I won’t be needing it too much because I have people to play with already. One game I was in a person waited over 30 minutes in town then we got to SK and he teleported in for the boss.
Right now I’m sure there are a lot of people that think boss kills have the best drops because they’ve been trained to think that way from other games. They’ll learn they’re actually missing out on better drop opportunities.

Ez mind nagyszerű, ha a barátaitokkal együtt terveztek játszani majd: nem kell portált nyitogatni másoknak, vagy pont nekünk arra várni, hogy nyissanak egy portot, nem kell megvárni a többieket a quest elkezdése előtt, hogy odaérjenek mellénk stb. A másik oldalon viszont jelen van az a tény, hogy D3-ban nem lehet felbontani a partyt, továbbá nem jár bónusz exp vagy droprate csak azért, mert “multiban” játszunk valakikkel. Mindezek mellet komoly gondot okozhatnak a játékosok akik belépnek mellénk de nem csinálnak semmit, csak terhünkre vannak.

Bashiok ezzel kapcsolatban annyit mondott, hogy nem terveznek változtatni a party rendszerén, ezért az, amit a bétában tapasztalhattunk, változatlan formában jelen lesz a megjelenés után is. Ezért jól meg kell választania az embernek, hogy kikkel indul el kalandozni. Szerencsére bármikor abba lehet hagyni a játékot és a legutolsó checkpointtól folytatni is lehet.

forrás: incgamers