A PTR szerveren mindenki számára tesztelhető a legújabb, 2.5.0-ás javítócsomag ami már régóta áhítozott változtatásokat hoz el a játék szerelmeseinek! A főbb változtatásokat egy rövid videóban összegeztem, de a cikkben megtaláljátok a változtatások jelenlegi, teljes listáját is. Ne feledjétek, hogy a jelenlegi Patchnotes még jócskán változhat (és valószínűleg fog is változni) ám ezekről későbbi a további hírekben tájékoztatunk titeket!
[youtube lAZyyQMbF2g 700 400]
PTR PATCH 2.5.0 – v2.5.0.43355
Általános
Új funkció: Armory
- A játékosok karakterenként 5 különböző buildet menthetnek el.
- Az új funkció a városban érhető el egy öltözőszekrényből.
- A build rögzítésekor mentésre kerülnek az aktív és passzív képességek, a karakteren lévő összes felszerelés, a bennük lévő drágakövek és a Kanai’s Cube tartalma is.
- Build váltásakor a rendszer kicseréli a karakteren lévő tárgyakat az előzetesen elmentett, inventoryban vagy a táskában található tárgyakra.
Új funkció: Craft alapanyag raktár
- A 2.5.0-ás javítócsomagtól kezdve a földről felvett craft alapanyagok egy speciális tárolóba kerülnek, melyet az inventory-ból érhetünk el, így azok többé nem foglalnak helyet sem a táskánkban sem az inventory-ban.
Classok
- Crusader
- Shield Glare
- A Divine Verdict rúna másodlagos tulajdonsága immáron hatással lesz a Crowd Control effektekre immúnis ellenfelekre is.
- Shield Glare
Tárgyak
- Általános
- Primal Ancient Tárgyak
- Legendary és Set tárgyak legújabb és legritkább minősége.
- Ezek a tárgyak ritkábbak, mint az Ancient minőségűek, tulajdonságaik is nagyobbak..
- Primal Ancient Tárgyak
- Legendary tárgyak
- A mövetkező tárgyakat érte módosítás
- Rimeheart
- Legendary tulajdonsága 10% helyett 20% valószínűséggel aktiválódik.
- Strongarm Bracers
- A sebzés bónusza a hátralökés pillanatában aktiválódik ahelyett, mint amikor a hátraütött ellenfél földet ér.
- A sebzés bónusz időtartama 6 másodpercre nő.
- Rimeheart
- A mövetkező tárgyakat érte módosítás
- Class specifikus tárgyak
- Néhány tárgy funkcionalitása megváltozott
- The Barber
- A tárgy típusa Ceremonial Knife lesz egyszerű Dagger helyett.
- Az utolsó robbanás sebzésbónusza megváltozik
- Emiatt a változtatás a Kanai’s Cube-ba pakolt tárgyra is értendő
- Emiatt a Cube-ban újra aktiválni kell a tárgyat azoknak akik jelenleg használják
- Manald Heal
- Immáron a Wizard petjei is aktiválhatják a sebzésbónuszt.
- The Barber
- Néhány tárgy funkcionalitása megváltozott
Adventure mód
- Greater Riftek
- A publikus játékokba való csatlakozás követelménye paragonszint helyett a csatlakozni kívánó játékos egyéni Greater Rift teljesítése alapján skálázódik, ami a következőt jelenti adott nehézségi fokozat esetén:
- Torment I – VI: Nincs követelmény
- Torment VII: Solo Greater Rift 30
- Torment VIII: Solo Greater Rift 35
- Torment IX: Solo Greater Rift 40
- Torment X: Solo Greater Rift 45
- Torment XI: Solo Greater Rift 50
- Torment XII: Solo Greater Rift 55
- Torment XIII: Solo Greater Rift 60
- Megjegyzés: A változtatás csak a játék PC és Mac változataira érvényes.
- A publikus játékokba való csatlakozás követelménye paragonszint helyett a csatlakozni kívánó játékos egyéni Greater Rift teljesítése alapján skálázódik, ami a következőt jelenti adott nehézségi fokozat esetén:
- Set Dungeon-ök
- Unhallowed Essence
- A terep jobb felső sarkában sokkal nagyobb hely lett a könnyebb manőverezés érdekében.
- Armor of Akkhan
- A Condemn találatok követelménye 12-ről 10-ra csökken a könnyebb teljesíthetőség érdekében.
- Delsere’s Magnum Opus
- A Slow Time-mal eltalálni kívánt ellenfelek számának követelménye 30-ról 20-ra módosul, a bevitt találatok követelményének száma pedig 3-ról 4-re növekedett.
- Unhallowed Essence
- Bounty-k
- A Bonus actok eltörlése
- Horadric és Bónusz Cache-k helyett egyetlen zsák fog esni, a Large Horadric Chest, aminek tartalma meg fog egyezni a Horadric és Bónusz Cache-k tartalmával.
- A Bonus actok eltörlése