Vajon milyen nehéz lesz az Inferno?

Vikarius . Hírek 1018

Ha egy szóval kéne jellemeznem azt mondanám pokolian nehéz. Hogy miért vagyok benne ennyire biztos? Azért mert kikerült a hivatalos Strategy Guide a BradyGames által, amiben magától értetődően benne vannak az alapinformációk (sebzési értékek, HP stb), klasszok, képességek, acsik (achievements), küldetések és így tovább. A tovább után jön egy spoileres kép, ami megmutatja mennyi HP-val fog rendelkezni Leoric király inferno-n.





A további képekért kattintsatok a Diablofans oldalára.

Comments (181)

  • avatar

    Ulfberth

    |

    Lehet majd gyűjteni a tank geart mint a wowban ha ne gyaluljon le a thrash ^^

    Defense
    Vitality (hp)
    Dexterity (dodge)
    Lifesteal cuccok, gemek, hp poti
    Lifesteal és bonus dodge rúnák skillekhez
    resist

    Reply

  • avatar

    Herki

    |

    Nem tudom, miért, de az a megérzésem, hogy úgy fogunk sz*pni, mit a GÉP!!! csak hogy diplomatikus maradjak! ;)

    Reply

  • avatar

    Szőnyeg

    |

    Majd megmondom asszonynak h akkor csinálunk majd gyereket ha majd egyedül végigtoltam az infernót :)

    Reply

  • avatar

    piromaca

    |

    [reply]@future (#46):[/reply]Szerintem nem nagyon lehet összahasonlítani a wow raideket diablo 3-mal. Elsősorban azért, mert ezt egyedül is végig lehet majd vinni (állítólag). Egy épp aktuális raid esetében meg sokszor az is számított, hogy milyen a cspat összetétele (buffokból mind meglegyen, stb).
    Persze itt is lesz biztos csomó sebzés csökkentés, de ha tényleg igaz, hogy kb. 25-30k életünk lesz, akkor a 170k lény sebzés soknak tünik első rénézésre. Persze lehet, hogy valami tök lassú ütés, és ha elszaladsz előle semmi sem történik, ha meg nem, akkor véged. Gondolom inferno végig ilyen lesz: ismerned kell a szörnyeket és mindent amit ki lehet kerülni ki is kell kerülni.

    15 millios Skeleton King meg tuti nem 1-2 perces csata lesz, hanem 10-15. Nem hinném, hogy több lesz a sebzésünk, mint az éleptpontunk. Persze, lehet, hogy nem 25k életünk lesz, hanem 150k. De 25k dps-es a 15 millás boss 10 perc.
    Mindegy, csak jönne már ki a game. Bőven ráérünk majd akkor ezen töprengeni, amikor ott lez előttünk és nem tudjuk sehogy se leverni :)

    Reply

  • avatar

    future

    |

    a wow-ban úgy van, hogy a sebzések ott is brutálisak az instance bossoknál, de van a defense a dodge meg a parry, amik ezeket csökkentik.
    illetve pvp-ben még van a resilience, aminek szintén csak annyi a funkciója, hogy a sebzést csökkenti, viszont csak a játékosok általi sebzést, instance bossok csak kiröhögnek ha resilience gearben kopogsz be hozzájuk :P

    Reply

  • avatar

    ozant

    |

    [reply]@Father (#41):[/reply]x=0 :D

    Kb 1 éve jelentették be az infernot nem?Szóval lehet 1,5 éve létezik náluk.Ha azota tolják,és nem sikerült,elég sok idő lesz teljesíteni :D (ha menetközbe 0-rol kezdték akkor is jó sok hónap,még úgy is hogy tudják az összes statot :) )

    Reply

  • avatar

    future

    |

    remélem is, hogy NAGYON nehéz lesz és vért fogunk izzadni akárcsak 1 mob megölésével is. ne legyen vérpistikéknek való butított 12+1 tucat szint.
    besza-behu legyen, akkor lesz benne kihívás :D

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    [reply]@JSaN (#21):[/reply]Akkor ezen változtattak mostanában nem néztem a potikat, de ez kb. 1 hónapja még 35k életet adott, akkor 12,5 lesz a legnagyobb hát érdekes lesz főleg, hogy fagyasztva is van a poti ivások száma nem lehet nyakalni agyba-főbe , mint eddig megszoktuk, mondjuk viszont ezt meg jónak is tartom egyébként nem ivó verseny ez :D

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    [reply]@fiucsavar (#38):[/reply]Gondolj diablo2-re:
    http://diablo2.diablowiki.net/Uber_Baal
    Bármelyik kaszttal kilehetett végezni, és egy feltápolt karakternek nem is volt annyira nehéz dolga :)
    Kb ha nem játszottunk volna vele azt mondanak, úristen, ezt legyőzni 1500életes kis sorcival, áááá ez kizárt dolog, gg no re

    Reply

  • avatar

    Father

    |

    [reply]@ozant (#40):[/reply]8-10x? naiv gondolat :p

    Reply

  • avatar

    ozant

    |

    Egyébként a blizzesek mondták,hogy a játék teljesíthető party nélkül is… Az hogy nekik még nem sikerült,az egy dolog :D

    Szerintem minden a jó cuccok megszerzése/legyártása,valamint a skillek jó használatán fog múlni.És biztos rengeteg idő lesz inferno.Hell-t lehet 8-10x végig kell tolni,hogy egyáltalán meglegyenek a cuccaid ahhoz,hogy ne halj meg az első boss-nál infernon :-)

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    De a legfontosabbat nem tudjuk, hogy mennyit fognak sebezni a karik. Senki ne gondolja, hogy fél órát kell majd csapkodni egy boss-t az unalmas lenne. Esetleg ha egy kari különösen gyenge infernora, és valahogy kitrükközi Leoricot, és sokat szöszöl vele akkor előfordulhat. Vagy meghal közben 150x
    De a blizzard tuti nem tervez 5-10percnél többre, mert a monotonitás miatt a játékélmény rovására menne. Tehát ez azt is jelenti, hogy nagy sebzéseket fogunk kiosztani :) Bár amikor olyanokról olvasni, hogy egyszerre 12500 életet tölthetsz vissza saját magadnak egy potival, az azt jelenti hogy 25k életed legalább van is szerintem. Tehát tényleg garantáltan nagyokat fogunk sebezni :)

    Reply

  • avatar

    fiucsavar

    |

    Érdekes,nem rossz információk,azt az egyetlen szomorú tényt leszámítva hogy élő ember – aki nem blizzes – az act1 normal fokozatnál tovább még nem látta a játékot,ezért eléggé irreális és nevetséges statok vannak itt leírva… Arról ne is beszéljünk hogy ha a legnagyobb health potion 12.500hp-t tölt vissza,akkor azt mondanám hogy 20,maximum 25k hp-d lehet, ha a példa kedvéért WD vagy,ami ugye nem armor halmazó class,nincs 30%os dmg reduction-je,act iv inferno-n a második mobnak le kellene hogy csapjon még akkor is ha full gearben vagy..

    Reply

  • avatar

    Father

    |

    Uhh van egy ket hozzaszolas ahol nemtudtam felfogni mit akar mondani az iroja… csak nem nekem rossz az ertelmezo kepessegem remelem :)

    Varom megint a: namajdenvegigviszem1hettelareleaseutan emberkeket, meg mindig emlekszek hogy lelettem szolva mikor mondtam hogy 60 elerese utan inferno 1 honap + lesz a vegigvitele minimum, de inkabb 2, mint emlitettem mar korabban :)

    es tegyuk hozza hogy ez meg csak nem is fo boss, meg csak act 1, meg ott van 3, meg nagyobb szintu szornyek

    Mondjuk king leoric sajnos rossz pelda inferno nehezseg becslesre, mar normalon is stunnlockba kinyirtam, es ha nem valtoznak a kepessegek, akkor infernon is marad a stunnlock… :)

    Reply

  • avatar

    piromaca

    |

    Teljesithetőnek kell lennie az infernónak is, vagyis ott sem lehet az, hogy 1 ütéstől meghalsz. Ha meg igen, akkor az nem kihívás, hanem lehetetlen szivatás. Kb. úgy lesz belőve szerintem, hogy 1-2 mobot le tudj verni izomból, de többet már nem. Ott már taktikázni kell.
    Bossok sem ölhetnek egy ütéssel, max olyan képességgel, ami kikerülhető. Lehet, hogy infernós cuccokon lesz csomó sebzés csökkentés.
    Az meg, hogy inferno lény mennyi xp-t ér tök mindegy, gondolom nem sokan fognak 60 alatt infernos lényeket ölni. 60 fölé meg nem lehet fejlődni (egyerőle úgy tünik a kiegekben sem).

    Reply

  • avatar

    FanTom

    |

    Boss runolást valószínű tényleg kihagyja majd mindenki, csak segíteni megyünk majd. _EGYEDÜL_ leverni eléggé esélytelennek tűnik még hellen is. 2.4 millió HP, ha sebez egy kard buffal, mindennel együtt mp-ként 700-at akkor is egy óráig tart leverni, ha nonstop támadja az ember egy mp-et sem kihagyva? ((Bár használhat más nagyot sebző skilleket, de mégsem tudja folyamatosan ezt használni))

    Hogyan nő a HP több játékos esetén?

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    [reply]@Ninjja (#30):[/reply]OFF Alert! Ty. Egyébként kopj le! uncsi vagy.

    Reply

  • avatar

    behalok

    |

    A trash packek se lesznek egyszerűek mindegyik 60k+ hp-val meg ekkora dmg-el :D Wirt’s Cowbell! :D

    Reply

  • avatar

    Teddy

    |

    Hell-en is lehet elkelnek majd a healer Monkok minden csapatba, de Infernon tuti :-\

    Reply

  • avatar

    gyufa

    |

    Semmit sem jelent hogy mennyi életpontja van egy ellenségnek, amíg nem ismerjük a többi tényezőt ami befolyásolja a harc kimenetelét, mint például a karakter sebzése, az ellenség %-os sérülés ellenállása, stb…
    Ja és ami még nagyon sokat számít, hogy pl Leoricnak minden támadása kikerülhető (kifejezetten nehéz mindet elkerülni, de lehet hogy megvalósítható), szóval hiába van sok élete, ha nem üt meg akkor szépen lassan elfogy.

    Reply

  • avatar

    Ninjja

    |

    [reply]@TheMageTalRasha (#28):[/reply]EséLYtelen mint az,hogy egy hozzászólást leírj helyesen.
    Ugye hogy jobb így kijavítva… ;)

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    [reply]@Dyingsoul (#25):[/reply]20. hózzászólásban ki is tértem erre :)
    “összeszedünk skillekből armorból 60-70% levonást (mondtam 1 számot) még úgysem kevés”

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    [reply]@Zoro (#26):[/reply]te jó ég 26k-s sebzést túl élni nem lesz egyszerű xD én mondom nagyon fogunk szenvedni infernon XD. Egyébként valóban sovány egy anyag ez.

    Armaddon 170k XD LOL esélytelen lesz ez xD

    Reply

  • avatar

    KeleMan

    |

    [reply]@Zoro (#26):[/reply]Ez csak a preview, azaz pár oldal belőle. Hohhóó, viszont most látom, hogy lesz belőle iPad változat. Talán azért is jobb, mert azt lehet frissíteni a fejlesztőknek, míg egy könyvet nem.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Linkin (#12):[/reply]Azért azzal legyünk tisztában, hogy ez physical damage. Nekünk pedig lesz def-ünk.

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    [reply]@JSaN (#22):[/reply]változtattak a potionon akkor :O nekem is 35k volt emlékeim szerint legutóbb

    Reply

  • avatar

    BenJoe72

    |

    [reply]@ozotya94 (#14):[/reply]Ez így nem lesz jó!
    ha csak infernon tudom megfejlődni a hatvanat, akkor hogy megyek be infernoba, mikor ott feltétel a 60-as kari
    normal -> 30-ig
    nightmare -> 50-ig
    hell -> 60-ig
    inferno -> konstans 60
    maximum így tudom elképzelni

    Reply

  • avatar

    ozant

    |

    [reply]@Linkin (#12):[/reply]Alapesetben barbárral,2x mighty weapon.De ezt a képet elnézve,lehet hogy elég sokszor be kéne áldozni a offhand fegyót a pajzs érdekében :-)

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    [reply]@Bali007 (#18):[/reply]én is így gondolom,mondjuk barbárral monkal összeszedünk skillekből armorból 60-70% levonást (mondtam 1 számot) még úgysem kevés,dodge-blocknak nagy haszna lesz szerintem.
    Infernora csak 60-as szinten lehet menni :) hc karikat figyelni fogom,ki azaz ISTEN aki végig viszi először,mert aki ezt megcsinálja…:P

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    [reply]@Linkin (#16):[/reply]lehetséges, mert én ilyen takarítós módszerként játszok xD amíg nem pusztítottam el minden szörnyet a mappokon addig nem is töröm magam a bossokkal xD

    @ozotya94 (#14): az inferno csak level 60 meglépése után érhető el, szóval addig csak hell marad mindenkinek

    Reply

  • avatar

    Bali007

    |

    [reply]@Linkin (#12):[reply] Ebből még gondolom levonódik a karaktered védelme, de még úgy is brutálisan nagynak tűnik egy átlag mobtól. :D

    Reply

  • avatar

    MirmiX

    |

    [reply]@ozotya94 (#14):[/reply]Azért szivesen megnézném majd élő egyenes adásba amikor bemész infernora lvl 50esként és jön szembe a lvl 61 es mob aki véletlenül melléd üt de attol is lemegy a hp-d nulla alá 20k val :)
    Infernora inkább majd csak lvl 60 on :P

    Bár nem lepődnék meg azon se,hogy pont az ilyenek elkerülése végett csak akkor unlockolódna inferno,amikor cappeled a lvl 60at az aktuális karival.

    Reply

  • avatar

    Linkin

    |

    [reply]@TheMageTalRasha (#15):[/reply]60-as szint meglesz lefogadom mikorra végig viszed hellen

    Reply

  • avatar

    TheMageTalRasha

    |

    Ez nagyon tetszik, egy gondom van ezzel, kicsit lehetne több is az xp- amit kapsz :S

    Reply

  • avatar

    ozotya94

    |

    Úgy van hogy minden szinten végigtolod tolhatod a következőt ezáltal:

    Normal lvl1-30.
    Nightmare @ Hell lvl30-50.
    Inferno lvl50-60.

    Csak most azt nem értem hogy lvl30 a Normal és ha vki azt csinálja mint Bétában hogy 100x kitolja és már lvl13on Skeleton king semmit nem ér? Mert ha igen akkor mivel Infernon mindenki magabb szint mint te akkor ott is lehet majd ezt , na de mind1 , hogyha végig 4 ebmerrel tolod elejétől végéig akkor lesz a nagy kihívás.

    Reply

  • avatar

    MirmiX

    |

    [reply]@tokicsek (#10):[/reply]Tekintve,hogy a nehézségi szintek sorrendje normal–>nightmare–>hell–>inferno, – és hacsak nem visszafelé fejlődik a karink – szerintem nemjól emlékszel.:P

    Reply

  • avatar

    Bali007

    |

    [reply]@tokicsek (#10):[/reply]Nehézségi szintenként nincsen level cap, csupán az az optimális szint amit el fogsz érni, mire elsőre kipörgeted az adott nehézséget.

    Reply

  • avatar

    tokicsek

    |

    [reply]@Ulfberth (#6):[/reply]Igen, asszem normalon lvl30 a cap. Hell 50, Nightmare 60 ha jól emlékszem.

    Reply

  • avatar

    Bali007

    |

    [reply]@Ulfberth (#8):[/reply]Diabloprogress már van! :)

    Reply

  • avatar

    Ulfberth

    |

    Kíváncsi leszek hogy behozzák-e a Dióba s wowszerű” félórás bossfightokat :D

    Reply

  • avatar

    Lord Azmodan

    |

    Annyira azért nem vészes ám a dolog (neeem e? :D) mivel 35k-s potik vannak a játékban , de ez a 15 milla élet hát vazz kb. fél óráig nyekeljük csak a Csonti Királyt átlag gear-ben szerintem :D

    És akkor már a nagy Boss-okról szerintem ne is beszéljünk Diablo-é mennyi lesz? hehe a Boss fight-ok eltartanak majd egy darabig biztos Inferno-n és akkor lehet valós az az állítás is, hogy 2012-ben senki nem fogja kijátszani Inferno-t? Elképzelhető így, de majd elválik gyakorlatban a dolog. Nightmare-ig jó vagyok Hellen már lesznek gondok rendesen… Inferno-n meg ezek szerint ha magamat nézem hááát, pedig 97-ben kezdtem a Dio-zást , de brutál nagy kihívásnak ígérkezik a dolog! Kevesen fogják húzás nélkül végigvinni szerintem a játékot.

    Reply

  • avatar

    Ulfberth

    |

    Nightmare fokon lvl 33-as, ez is érdekes. Ezekszerint ~30-asak leszünk amikor végigtoljuk normálban a full game-t???

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    A Diablo oldalán a Potikat ha megnézitek ott látszik, hogy karakterünknek is milyen rohadt sok hp-ja lesz, de úgy néz ki a főfőknek még több lesz.. xD

    Milyen nehéz lesz Inferno? Mondjuk én arra számítok, hogy Hell-ről éppen csak odaérve az első nagyobb mob le fog csapni 1-2 ütéssel.

    Emlékszem wow-ban is bossoknak milyen sok HP-ja van/volt.. :P Ezért az egy dologért nem kár, hogy a WoW-hoz nyúltak :P

    Reply

  • avatar

    tokicsek

    |

    Hát az lehet nem kétperces csata lesz…már ha eljutok odáig :)

    Reply

  • avatar

    Brekip

    |

    A sebzése vajon hogyan skálázódhat :) ?

    Reply

  • avatar

    Hogzylla

    |

    Egy laza 16 milla majdnem… omg. :D

    Reply

  • avatar

    Kenny

    |

    a hp részre csak annyit tudok mondani… ANYÁÁÁD :D

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.