1.0.4 preview kékek

Professor J . Hírek, Patch 370

Néhány játékos számára nem volt 1-2 dolog egyértelmű az 1.0.4 patch previewt illetően, a Blizz sebtében válaszolt nekik.

 

  • Természetesen nem csak a Fire Chain+Shielding monster affix lesz megváltoztatva, hanem az összes többit is megpróbálják úgy belőni, hogy ne okozzanak túl nagy kihívást, pl. a Nightmarish effektnél, az első Fear után néhány másodpercig immunis lesz a játékos a Fear effektre.
  • A normal szörnyek életerejét növelik 5-10%-kal, míg a Champion és Elite Pakkok életerejét csökkentik 10-25%-kal, pontos számok még nem ismertek. A non-Elite szörnyekből eső Magic és Rare tárgyak drop esélyét megnégyszerezik, például egy full run alatt X területen szerzett az ember non-Elitekből 500 tárgyat, ebből 1.0.4 előtt volt kb. 20 Magic és 4 Rare, patch után ugyanennyi, 500 tárgy esetében, már 80 Magic és 16 Rare tárgy lesz az ember jutalma. Ez a módosítás a Legendary és Set itemekre NEM vonatkozik.

Fire Chains and Shielding were only provided as examples. We looked at every affix and have made adjustments to more than just those two. For example, we’re giving players a temporary immunity to Fear after they’ve been Feared by a Nightmarish monster.

Keep in mind that the systems preview is more about explaining why these kinds of changes are being made, rather than detailing everything out line-by-line. (That’s ultimately what patch notes are for.)

 

So, in 1.0.4 we’re increasing the health of normal monsters by approximately 5%-10% in Inferno, but also increasing the likelihood they drop magic or rare items by a factor of four. We’re correspondingly lowering the health of Champions and Rares by 10-25% and editing specific affixes to shrink the difficulty gap. We’re still working on those numbers, but that’s approximately what we’re shooting for.

Just to clarify, we aren’t making any changes to the chance that an item will drop. Instead, we’re changing the quality of that item when it drops. And when we say we’re increasing the likelihood that non-Elite monsters will drop magical items “by a factor of four,” it means that those monsters should drop 4 times (or “4x”) the amount of magical items as they do now. It’s important to note, however, that this will only affect Magic items and Rare items.

So, for example, if doing a full clear of an area currently yields 500 items from non-Elites, it will still yield 500 items after 1.0.4. Whereas you may have only gotten 20 Magic (blue) items and 4 Rare (yellow) item from those non-Elites before, you’ll now get approximately 80 Magic items and 16 Rares.

Is this 4-fold increase being applied to Legendaries as well?
Negative, it only affects Magic items and Rare items (apologies for the confusion).

 

Forrás:

Comments (34)

  • avatar

    BBandika

    |

    [reply]@Beer (#21):[/reply]6 év WOW mellett,elég sok külföldi fórumot olvasgattam,de ott is HC és casual kategóriát használnak a játékosokra;a WOW pedig masszívan AAA kategóriás játék.

    Reply

  • avatar

    CreepTumor

    |

    Haha!!! :D Hat nem tudom, ki latta es olvasta eddig az 1.4-es Legendary buffokat,de nekem meg a szavam is elakadt! Remelem lesz itt is egy forditast,ha netan felreertettem volna valamit! Naggyon durvaaa!

    Reply

  • avatar

    SevenHorse

    |

    [reply]@andan81 (#30):[/reply]Szia
    Igen benned van. Nézd én a d2 évekig nyomtam és nyomni is fogom mert azt nem untam meg.De ezt már most unom!!!!!!!!Rengeteg dolgot el b……. de ezt ne részletezzük.Én igazándiból arra jöttem rá hogy ezt a tompa agyú bal f……. amcsiknak csinálták.Csak hentelni keljen és hajrá.Semmilyen alkotási öröm nincs benne. Egy jó kari ki fundálása ,egy jo kraft,egy szép perfekt rúna szó amiért meg dolgoztál.Semmi másról nem szól a játék csak a jó dropról.Szerencséd van esik jó item ha nincs akkor szenvedhetsz.Na mindegy,igazándiból én azt vártam ettől a játéktól hogy ugyan az leszz mint volt csak szebb kivitelbe.Valóban szebb lett de tartalmilag ultra sz…

    http://www.arimyth.com/hell.htm probáld ki és össze sz….od magad hogy ilyen is van.

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    [reply]@andan81 (#30):[/reply]Ja bocs, akkor félreértettelek :)

    Reply

  • avatar

    andan81

    |

    [reply]@Orpheus (#29):[/reply]Tévedés. Én csak azt méltattam, hogy nem tartom érdembelinek az olyan hozzászólást, amiben sértődött emberek írják le, hogy akkor én most nem játszom, mert… Az, hogy valakinek nem tetszik a játék, szíve-joga, ennek még hangot is adhat, sőt adjon is! Építő jellegű kritikát szívesen olvas az ember, de ne menjünk már át “dedóba”, hogy ha nem olyan, amilyennek akarom, akkor nem játszom, és lássátok milyen menő vagyok, ezt jól leírom minden cikkhez. Nekem csak ez a fajta hozzászólás nem fekszik, illetve nem érzem tartalmasnak. Persze lehet bennem van a hiba. :)

    Reply

  • avatar

    Orpheus

    |

    [reply]@andan81 (#22):[/reply]Én az olyan hsz-eket nem bírom mint a tied, amiben te is leírod, hogy nem tetszik amit a másik hozzászólt… Hát erre nem tudok mit mondani, ez van, ahogy írtad, nem lehet mindenkinek megfelelni, el kell fogadni ez egy oldal, ahol hozzá lehet szólni a cikkekhez/hírekhez, ennyi. Nagyon sokan megvették a játékot, így sok hsz is lesz (és mivel, mint köztudott “el lett baszarintva” sok az elégedetlen hangvételű hsz, nem csak ezen az oldalon, mindenhol, legalább észreveszik mégtöbben, hogy valami csak nem jó jelenleg) kinek előbb esett le, hogy nem lett ez olyan jó, kinek utóbb (vagy inkább csak kivárt), szóval mindenki leírja amit gondol a játékról és kész.

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    Teljesen jó megoldás. Nincs drop-od? Mostantól akkor is farmolhatsz magadnak bátran, még akkor is ha előre tudnád hogy soha nem lesz jó drop-od, mert az elképesztő mennyiségű blue trash-t NPC-nek adva lesz pénzed. Most ki lehet hozni egy szerencsésebb, HOSSZÚ run-ból így akár 100k-t is, ezentúl érdemes lesz beleölni az órákat, mert ez a 100k nem 2 javításra megy el, hanem lesz 400-500k-d, amiből elmegy ugyanaz a javítási költség (ill. -25%).

    Mit ad még ez a játékhoz? Craft. Normal, Nightmare, Hell, mind esett a sok szemét amit lebontottunk, aztán lehetett belőle craftolni. Most már megtehetjük ezt Inferno-n is! Sőt, bátran bonthatjuk most már a rare itemeket is, mert nem esik ki az a pénz amit a vendor adna érte, pontosabban az eddigiekhez képest többszörösen visszapótolja a többi trash. Ha egyáltalán trash, hiszen jobb tárgyak kellene essenek ezentúl.

    Ami engem igazán érdekel, az a skillek átszabása lesz, például mit nem adnék ha újra generátor skill lenne az explosive palm…

    Reply

  • avatar

    zoba

    |

    [reply]@SevenHorse (#26):[/reply]hiányzik carsi :(

    Reply

  • avatar

    SevenHorse

    |

    [reply]@R3LaX (#20):[/reply]Szia
    Igen,igen egyezik a véleményünk. Én aztán mindent fel szedek amit találok kb az itemek 97-98 százaléka Carsinál végzi.Ja az D2 .:DDDDDDDDDDD Na mindegy a kukában, nagyon ritka ami használható vagy esetleg érdemes AH ba tenni.Minek a még több krapp sz.. item. Inkább a használhatoságon kéne jawitani. Nekem aztán tök midegy hogy világit vagy sem csak jól menjen töle a játék és erősödjön a karakter.Vicc hogy infernon 60+ os lvl reggel olyan tárgyak esnek amit már nighton a kukaba dobtam.:D
    Felesleges pl a sima item infernon és hellen minek csak a szerver kapacitását rontja a meg jelenitéssel.

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@Beer (#21):[/reply]Ez nem igaz így egyáltalán. A Casual szó alkalmit jelent. Ha megveszel egy játékot, legyen az battlefield3 diablo3 vagy angry birds és alkalmanként játszol vele, akkor te alkalmi játékos vagy. Egy haverom megvette a diablo3-at, hogy szabadidejében néha szórakozzon vele. Tetszik neki, de utoljára 3 hete nézett fel, mert annyi melója van. Tehát ő casual játékos. ennyi. A casual szó nem egy sértés (majd az lesz ha annak akarják használni) hanem a játékkal töltött órák számára utal.
    (Meg arra, hogy a játékkal kapcsolatban nem arról fog beszélni veled, hogy excel táblákat bújik, hanem hogy talált egy legendary kardot és képzeld világíííít! :)

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@Dyingsoul (#23):[/reply]Pontosan erre céloztam én is ,csak már nem volt kedvem tovább okoskodni :D

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@Beer (#12):[/reply]Azokat a játékosokat, akik heti 10-20 (napi 1-3 órát) játszanak a játékkal te hogyan neveznéd, ha nem casualnak? Tovább mennék, és akik nem minden nap játszanak a játékkal?

    Reply

  • avatar

    andan81

    |

    Üdvözletem !

    Végigolvasgatva a hsz-eket, komolyan nem értem itt néhány ember siránkozását. Amikor még nem jelent meg a Dio3, akkor az volt a baj, hogy miért nem adják már ki, megjelenhetne már, stb… Amikor kiadták, akkor meg minek adták ki, nem kellett volna, ez félkész, stb… Amikor inferno act 2 nehéz volt, akkor az volt a baj, most csökkentik az elite pack-ok sebzését affix-eit, hp szorzót, most ez a baj. Növelik a droppot, az a baj, ha nem növelik, akkkor az a baj. Kicsit hasonlítanak nekem a Bëlga – Az a baj c. számára mostanában az új topic hsz-ek.
    Értem én, hogy nem a legtökéletesebb a játék, én is bosszankodok sokszor. Viszont többször nyújt kellemes kikapcsolódást, amikor a haverokkal megyünk 1-2 inferno kört. Többre nekem sajna nincsen időm.
    Lehet nekem is több gondom lenne ezzel a játékkal, -és jobban átérezném az elégedetlenkedők lelki világát- ha a mindennapokban a legnagyobb problámám az lenne, hogy mit szúrtak el a Blizzard fejlesztői a Diablo 3-ban. :)
    Legyünk türelemmel emberek, én látom az igyekezetet, mindenkinek megfelelni nem lehet, ezt el kell fogadni. Ha csaknem úgy, hogy Pistikinék is csinálunk egy Diablo 3-at, amilyet szeretne, meg Jancsikának is egy olyat, amilyet szeretne, stb…
    Azt meg nem látom érdemi hozzászólásnak, hogy rendben beírják, hogy nem játszanak most már Dio3-al, és nem is fognak. Most lehet én nem értem csak, hogy ezzel mit akar üzenni a hozzászóló, hogy most ez az ő lázadása lenne, amiért most helyeslően csettintenünk kellene, hogy: “ejha, ez aztán igen, most jól megbünteti a Blizzard-ot!”, vagy követendő példát akar statuálni, vagy most nem is értem, hogy egyáltalán érdekel-e valakit, hogy xy játszik-e, mert most nem az ő igényét elégíti ki a játék, vagy nem. Engem hidegen hagy. Mind1.
    Ezzel most nem akartam derogálni senkit, akinek nem inge… Csak kissé már frusztrált a hozzászólások tartalma, és aki elgondolkodik a dolgokon, annak örültem, aki meg nem, az így járt :)
    Béke! :)

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    [author]chasy (#19):[/author][quote]@Beer (#12): Casual bármilyen játékkal kapcsolatban felmerülhet.A casualt az különbözteti meg a hardcore gamertől,hogy az ideje/érdeklődése az adott játékhoz kevesebb,mint a harcore gamernek.Casual néha leül játszani 1-2 órát,a hardcore,tervezget,órákat tolja egyhuzamban stb.Nem azt jelenti hogy hülye hozzá,hanem nincs annyi ideje,nem érdekli annyira.A mainstream-ot gamerekre nem is hallottam még,csak gamekre.
    0[/quote]

    Pont ezért írtam azt, amit. A casual gamer Angry Birds-öt játszik. A mainstream gamer Diablo III-zik, ő a koca gamer. A hardcore gamer meg az, aki 24/7 ezt tolja. Te is leírtad a tutit. Halottál már mainstream játékról, az szerinted kiknek készül? A nevében is benne van, hogy mainstream gamereknek. A casual játékok meg casual gamereknek készülnek. A hardcore játékok meg hardcore arcoknak.

    Lényeg a lényeg, a casual gamereknek semmi köze az AAA kategóriás játékok piacához.

    Reply

  • avatar

    R3LaX

    |

    Már kb 2-3 hete nem toltam Diabloval,de ahogy nézem nem is fogom.
    Látom,már megint “növelik” a droppot.Szinte biztos vagyok benne,hogy ez úgy lesz mint az előző dropnövelésnél.Több cucc esik,csak éppen 2X olyan szarok.
    Eleinte ha esett egy 62-63-as cucc (legyen most pl fegyver),akkor kb 70-80%-al volt 800 fölötti dmg-je.A legutöbbi ilyen “drop javító” cucc után,3X annyi 63-as cucc esett,de kb 60-ból 1-nek volt 800 fölötti dmg-je.Így aztán k*rva sok értelme van.
    A másik,hogy már megint szarrá nerfelik az egészet.Minden egyes patch-ben leveszik a mobok dmg-jét,hp-ját,affix-eit stb.A végén már az lesz,hogy ha megüt a mob,azzal healelni for téged,nem sebezni.

    Legfeljebb majd a kiegészítőnél térek vissza,addig max heti 1 óra d3…

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@Beer (#12):[/reply]Casual bármilyen játékkal kapcsolatban felmerülhet.A casualt az különbözteti meg a hardcore gamertől,hogy az ideje/érdeklődése az adott játékhoz kevesebb,mint a harcore gamernek.Casual néha leül játszani 1-2 órát,a hardcore,tervezget,órákat tolja egyhuzamban stb.Nem azt jelenti hogy hülye hozzá,hanem nincs annyi ideje,nem érdekli annyira.A mainstream-ot gamerekre nem is hallottam még,csak gamekre.

    Reply

  • avatar

    roguelolqqxd

    |

    Nekem csak egy gondom van így 700+ órával , act 1-2 nem dob semmit ezért maradt act 3-4 , act 4 en nem játszok mert alig van elit így maradt act 3 amin már csukott szemmel végig megyek annyira unalmas a játék a számomra hogy már hányingert kapok és ezen nem segít az se ha 000000000.9 re viszik a drop rétet :D annyi a játék tartalma mint egy super mario nak , de lehet még abba is több map van :D soory hogy ezt így kiadtam magamból…

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    [reply]@pocokman (#15):[/reply]Az oké, de ez ugyanúgy síráshoz vezet, mert a játékosok előtt nyitva marad a lehetőség. HC azért annyiban más, hogy nem egy már megkezdett karival kell helytállnod ott, hanem teljesen újat kell kezdened, ami elkülönül a softcore karaktereidtől. Ezért is mondtam, hogy ezen a gondolatmeneten továbbhaladva az inferno módnak is el kellene különölnie. Különben szerintem sok értelme nem lenne, az emberek továbbra is mehetnének oda, és mennének is, mert az ember kíváncsi. Max meghalnának és jönne a sírás, hogy nehéz.

    A többséget nem az tartja távol a HC-től, hogy piros a kiírás, hanem az, hogy végleg meghalhat ^^.

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    [reply]@pocokman (#11):[/reply]maximálisan egyetértek. az a baj,h nincs fokozatosság. ha nem szaladná át bárki infernoig, hanem tényleg keményedne, akkor lehet realizálná, hogy itt már matekozni kell, farmolni vagy a játékban vagy az ahban, (de persze a legjobb, ha megveszed $$$$$ért a cuccot) és bizony itt ha jön a tűzgolyó akkor nem okos dolog eléállni, mert fáj. hát ez nincs meg. én act3közepe-vége felé ragadtam le, addig se a 20k dps gearem vitt el…de azóta csak geart építek…
    én személy szerint am nagyon várom a peccset, felrázza majd az ah-t, meg remélem a játékot is.

    Reply

  • avatar

    pocokman

    |

    [reply]@Beer (#14):[/reply]Nem kell külön játékmódnak lennie, csupán 1-2 grafikai elemmel, üzenettel stb-vel lehetne jobban hangsúlyozni, hogy ez NEHÉZ. Vagy akkor lehetne egy semi-hardcore üzemmód is, ami inferno nehézségű, újjáéledhetsz, de mondjuk lenne rangsor hogy ki meddig bírta az első halálig :)

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    [reply]@pocokman (#11):[/reply]Ez egy kiváló ötlet, lenne, de ott bukik az egész, hogy infernónak akkor a te gondolatmeneted alapján egy külön játékmódnak kellene lennie, ami elkülönül a normal-nightmare-hell triumvirátustól, minden tekintetben. Például az infernón talált cuccokat nem vehetnék meg azok, akik nem konvertálták a karakterüket infernósra, de ha ezt megtették, akkor nem mehetnének vissza hellre például, nightmare-re, vagy normálra.

    Vegyük alapul Kovács Pistát, aki mire eljutott hell Diablóig meglépte a 60-as szintet, van mintegy 1 milliója, amit a karijára tud költeni. El is költi, és mit ad Isten? Hell act 4 nem akkora kihívás, sőt, elég uncsi. De ugye ott van az, hogy inferno meg túl nehéz.

    És akkor most képzeld el, hogy a vevők 70%-a ilyen Kovács Pista (vagyis mainstream gamer), aki egyszer végigtolta a játékot, bevásárolt (goldból) és hellen elunja az agyát. Természetesen újabb kihívásokra vágyik. A Blizzard mit tud tenni? Fogja magát és gyengíti infernót, hogy a fizető vevőket kiszolgálja. Itt jön képbe az, hogy a hardcore arcok (vagy a magukat annak tituláló habzó szájú kockák) egyből jönnek nyafogni, hogy de miért is gyengítik, mikor ugye nem erről volt szó…

    Természetesen mind a két álláspont megérthető. Viszont azt is figyelembe kell venni, ahogy már oviban is tartotta a mondás, “többség dönt…”. Ez itt fokozottan igaz, mivel dollármilliókról van szó.

    Reply

  • avatar

    radir

    |

    Sokan írjátok, hogy az infernot gyengítik és igazából nem kellene, mivel “nem mindenkinek való az”.
    Természetesen részben igaz ez. Nekem fixen a gearemben van 250 magic find és úgy farmolom act3-at infernon, tehát tudom miről beszélek, meg nekem így is megy, nekem sem need a nerf.
    De! Mivel ez a játék régi konstrukció;
    1. hogy nem nyújt akkora élvezetet mint régebben (beszélhetünk itt akár hogy mik maradtak ki a játékból, stb…, de leginkább arra akarok ezzel utalni, hogy nagyobbak az elvárási igények)
    2. itt már sokkal nagyobb a konkurencia mint mikor a Diablo2-őt kiadtak (akkoriban ez egy új szerű játék volt mivel a player hónapokra/évekre le tudta kötni)
    Tehát elhiszem azt hogy jó páran kik nem tudnak/akarnak kockulni azok kimaradnak inferno “élvezetéből” hisz közük nem lesz a goldos AH-hoz, illetve nem tudnak fejlődni sem.
    Kinek napi 1-2 órálya van játszani az mire low gearel fel stackeli a valort, utánna szenved az eliteken hogy essen neki valami, elhiszem hogy elmegy a kedve és ezt az időt másba fogja inkább befektetni (hisz rengeteg jó játék van a piacon).
    Kell a nerf mindenképp hisz elhiszem még a mai napig mennyi embert kifog az act3,4.

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    A:Das:DSA:Das.

    Könyörgöm, legalább az oldal szerkesztői felejtsék már el ezt a casual kifejezést a Diablo III-mal kapcsolatban… Casual gamer Angry Birds-öt játszik, meg Farmville-t. Az AAA kategóriás játékokat mainstream játékosok és hardcore játékosok veszik.

    A hírhez:

    “hanem az összes többit is megpróbálják úgy belőni, hogy ne okozzanak túl nagy kihívást,” — ezt itt javítanám, a “ne okozzanak túl nagy kihívás” helyett inkább a “ne legyenek bosszantóak” szavakat tenném. Nem is egyszer futottam ilyenbe én is, és nem az volt a gond, hogy ők megölnek engem, hanem az, hogy a shielding miatt fél év volt, mire levágtam őket. Ez igaz az olyan kombókra is, mint szűk helyen a waller + desecrator mondjuk, hogy ahol 80% az esélye annak, hogy befalaznak és még alád is rakják a tüzes poklot :-). Vagy a horde + frozen, ahol a nyakadba robban akár 5-10 kis fagyos gömb is például. Az ilyeneket nem igazán lehet kivédeni, és feleslegesen idegesítőek. Nem attól lesz nagyobb kihívás valamit, hogy szándékosan meghosszabbítják az elite packok kinyírásához szükséges időt.

    Szintén jó példa, tegnap volt egy fasza fightom Act 2 első wp-je környékén egy mob csapattal, keményen damoltak, de nem volt rajtuk olyan affix, ami miatt szétvertem volna a gépet, molten + fire chain volt azt hiszem, meg két random. Megizzadtam kétszer közben, vagy háromszor majdnem meghaltam, de a végén elégedetten dörzsöltem a tenyerem, hogy megfeküdtek :-).

    A fear dettó ilyen, tegnap haverral toltunk ez ZK runt, volt egy olyan mob csapat, akiket barbárral nem tudtam megütni, mert állandóan rajtam volt a fear. Na, ott kb sírni tudtam volna… egyedül biztos a büdös életben nem ölöm meg őket :-D.

    Reply

  • avatar

    pocokman

    |

    Bár én még csak hellen tartok, sok helyen olvasom hogy egyre gyengítik az inferno-t, holott az arra lett kitalálva, hogy az igazán ügyes játékosoknak is legyen kihívás. De ugye sokan nyivákolnak, hogy nem megy nekik az inferno. Persze, mert nem a nyivákolónak lett kitalálva. A gond itt szerintem az, hogy rosszul van kommunikálva, tálalva az inferno a játékon belül. Hogy értsétek mire gondolok: Van ugye a hardcore mód, amit a legeslegelvetemültebb, legügyesebb játékosok tolnak. Az el van különítve, piros betűvel van a karakter neve, ha jól tudom. Ez apróságnak tűnik, de pszichésen mégis nagy a jelentősége: Ez tudatja az átlag játékossal, hogy óvatosan barátom, nem biztos hogy ez neked való, nem baj, ha ezt nem tudod játszani. Ezzel szemben az inferno belesimul abba a rendszerbe, amit az átlag gamereknek fejlesztettek ki, teljesen érthető, hogy az átlag képességű gamer úgy gondolkodik az infernoról, hogy na azt neki is meg kell tudnia csinálni, ha meg nem megy mégse, akkor bizony baj lehet a játékkal (van, csak nem úgy, ahogy ő gondolja), és háborog, hogy tessék csak egyszerüsíteni rajta. Jó lenne, ha hasonlóan a hardcore-hoz, az infernonál is valami egészen apró dologgal tudatnák, hogy ez már egy extrém szint, ha nem tudod játszani, nem vagy te béna, hagyd meg ezt a módot a haldokló nyugat ópiumának. Pl vörös színnel lenne kiírva hogy inferno, vagy mielőtt rátérsz arra hogy infernozól, kiírja a gép a figyelmeztetést, vagy bármi más apróság. Az egész csak pszichológia.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@chasy (#8):[/reply]Nem is lenne baj ebből az egészből, ha lenne a képernyő szélén egy WoW-szerű sebzésmérő, ami jelzi, hogy ez a játékos a party össz-sebzésének 60%-át adta ki, ez meg 5%-ot. Akkor egyből rá lehetne szólni, hogy ez így nem az igazi. Én eleve nem is értem, hogy miért nincs ilyen a játékban, vagy egyáltalán miért zárták ki ennyire a modolást. Mondtak valami olyasmit, hogy itt nincs combat log, amiből ezek a sebzésmérők dolgozni tudnának, de nem hiszem el, hogy ne lehetne megoldani. Ez egyből helyrerakná az egész problémát, és amúgy is nagyon hasznos lenne.

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#6):[/reply]Most is marhára nyögvenyelős egy egy public játék. A Barbárok monkok általába semmit se sebeznek, a többi jól sebez de attól is megfeküdnek ha rájuk szellent egy légy. Remélem a szörnyek életének csökkenése kompenzálja az mf miatti kevesebb sebzést. Én magam részéről mondjuk 20-30%-al sebzek kevesebbet mf-ben a championok élete viszont elvileg kb 40%-al csökken mert ugye azt mondták alapból 10-20%-al kevesebb életük lesz, és ráadásul emberenként 110%-ról 75%-ra csökken az élet bónusz amit kapnak, ez így szerintem elég kell legyen hogy ne tűnjön fel hogy mindenki mf-be rohangál.

    Kivétel persze ha egy DH annyira mf-be öltözik hogy 1k sebzése lesz, de akkor meg ott a vote kick :D

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#6):[/reply]Hidd el,nincs olyan hogy magyar mentalitás.Elég sokan fogják ezt csinálni.Én csak azt nem értem hogy pont emiatt hozta be a rendszert a Blizzard,erre kiveszik.

    Reply

  • avatar

    CalebForeva

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#6):[/reply]Pont az utolsó mondatod lett volna az első reakcióm…

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Kíváncsian várom, hogy mit fognak kitalálni az mf ninják ellen. Ha semmit, akkor kb vége a normális csapatjátéknak, mert négy emberből tuti mindig lesz legalább egy, aki a hátsó sorban sunnyog tökig kék mf gearben 5k dps-el. Bár ha tényleg ilyen -20% elit hp-k lesznek, és még kevesebb szivatós képességük is lesz, akkor talán fel sem fog tűnni, ha 4-ből 1 semmit nem csinál. Ha oda lyukadunk ki, hogy minden csapatban van egy húzóember és három mazsola, akkor megint az lesz, hogy a rendesen gearelt játékosoknak esze ágában se lesz csapatban játszani, mert minek geareljen másokat a saját kárán.

    Nagyon kíváncsi leszek erre, elég meredeknek hangzik. Jó lenne egy automata gear-check, vagy legalább a csapattagok teljesítményének valami minimális nyomonkövethetősége. Most így ha valaki bejön szalonnázni, tök nehéz lebuktatni. Akármikor át tud öltözni, és sehol nem lehet megnézni, hogy tulajdonképpen mennyi sebzést is okozott. Tudom, hogy a WoW az nem Diablo, de nagyon hiányoznak az ott megszokott party infó addonok.

    Persze az is lehet, hogy csak a jó magyar játékos mentalitás ilyen, és csak mi fogunk tökig mf-be rohangálni, de azért erre akkor is ki kéne találni valamit. Nem véletlenül osztották el az egész csapatra az mf-et első körben. Nagyon nem tesz jót a játéknak, ha állandóan azt kell nézni, hogy egy csapatban ki az aki csak lootolni jött, és ki az aki ér is valamit. Ezt a játéknak kéne jeleznie magától.

    Én egyébként magát a nyuszi-nerfet nem bánom, mert van két rég elfeledett 60-as karakterem, akik ezután simán életképesek lesznek infernón, és játszhatok azokkal is anélkül, hogy elköltenék rájuk százmillió aranyat. :D

    Reply

  • avatar

    CalebForeva

    |

    A plusz drop rate nem lesz rossz, a nerfnek viszont abszolút nem örülök. Azért farmol az ember infernon (miután végigvitte a játékot), hogy legyen egy terminator karaktere…na erre ezek után nem lesz szükség, mert az elitek/rare-ek könnyebbek lesznek (hiába lesznek a sima mobok erősebbek, most 1-2 ütés helyett 2-3 ütésbe kerülnek majd), az invulnerable minion-os group-ok meg kifejezetten hiányozni fognak. Addig nerfelik majd az infernot, míg át nem nevezhetjük majd normallá.

    Szerk.: Mondjuk nincs mit tenni, eddig is játszottam a játékkal folyamatosan, ezek után is fogok :D.

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@chasy (#1):[/reply]Igen erről én is így vélekedem. Ha nagyon-nagyon pörgősen farmolok act2-n, kb egy háromnegyed óra-1óra alatt dob egy sima mob sárgát. Természetesen mf nélkül, 5 valorral. Persze ez most csak egy durva kerekítés, de teszem azt nagyobb mf-el + valor is jó ha negyedóránként fog jönni egy sárga tárgy sima mobokból, én legalább is erre számítok. Nem biztos, hogy ezután meg fogja érni a normál mobok gyilkolászása, na de meglátjuk. Az viszont biztos, hogy ez nagy segítség lesz a casual playereknek, akik csak úgy tudnak haladni előre, hogy megölnek minden szembejövő mobot, akár egyenként is.

    Már most egész jól tudok farmolni a soloban buffal 46k dps-es monkommal vagy a 62k wizemmel, de a nerf után már lassan tényleg bármit irgalmatlanul gyorsan fogok tekerni… én valahogy nem örülök a nerfnek, de el tudom fogadni.

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@zoba (#5):[/reply]Persze azért valamit számit.:D majd meglllátjuk hogy néz ki gyakorlatban :D

    Reply

  • avatar

    zoba

    |

    [reply]@chasy (#3):[/reply]340 es meffel valorba nekem minden apró kis droppolási lehetőség jól jön ^^

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@roguelolqqxd (#1):[/reply]Erre csak ezt tudom mondani:
    http://i1.kym-cdn.com/photos/images/original/000/325/426/1ec.jpg

    egyébként kíváncsi leszek a patchre,bár a nerfnek nem örülök.
    A drop rate növelést senki ne gondolja nagynak.Tegyük fel eddig egy sima mobnak 0,0001% esélye volt dropppolni rare-t,mostmár 0,0004% lesz :D

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.