PTR Patch 1.0.5 – frissítés

Hamu . Patch 618

Kikerült a ptr-re egy újabb build, amiben ha jól látom szinte csak finomhangolások vannak már, semmi eget-verő újdonság. Ismétlésnek, a legutóbbi változásokat itt, az előtte lévő frissítést itt, és az eredeti ptr patch note-ot itt találjátok. Most is csak a változások kerültek ki ide.

[Quote]Bosses

  • Diablo
    • Bug Fixes
      • Diablo’s Curse of Destruction now specifies damage type in the tooltip

Demon Hunter

  • Active Skills
    • Bola Shot
      • Explosion radius increased from 7 yards to 17 14 yards
  • Bug Fixes
    • Active Skills
      • Rapid Fire
        • Starting to channel at max possible range will no longer cause the channel to interrupt itself and attempt to close towards the mouse cursor

Monk

  • Bug Fixes
    • Active Skills
      • Mystic Ally
        • Skill Rune – Earth Ally
          • Earth Ally will now actively follow players
      • Dashing Strike
        • Players can no longer become stuck if they die to a damage over time spell while casting Dashing Strike

Witch Doctor

  • Bug Fixes
    • Active Skills
      • Haunt
        • Damage now benefits from Intelligence and other skill bonuses

Wizard

  • Bug Fixes
    • Archon
      • It is no longer possible to bypass the cooldown of Archon by combining Arcane Orb, Diamond Skin, and Archon

Crafting

  • Bug Fixes
    • Fixed a bug where crafted items were not displaying the correct Required Level to equip them

Items

  • Bug Fixes
    • The order in which you equip gear with a Legendary affix to add bonus Elemental Damage will no longer cause your damage output to change

Monsters

  • Bug Fixes
    • Rare Heralds of Pestilence will now spawn minions
    • Flying Moloks can no longer go invisible and become untargetable
    • The following monster types can now spawn as Rares and Champions, allowing certain achievements to be completed:
      • Mallet Lord
      • Skeletal Sentry
      • Skeletal Raider
      • Skeletal Marauder
      • Armaddon
      • Armored Destroyer
      • Subjugator
      • Dust Imp

User Interface

  • Bug Fixes
    • Switching from a weapon to a shield in your off-hand will no longer cause your Damage stat to display less damage than your character actually deals in combat

Bug Fixes

  • Acts:
    • Act I
      • Act I – Realm of Chaos: The cut-scene no longer hangs on a black screen when you begin the Realm of Chaos encounter
      • Act I – Defiled Crypt: Loot can no longer fall inside the chest upon completion of the “Matriarch’s Bones” event
      • Act I – The Festering Woods: It is no longer possible for loot to fall inside the broken pillar bases.
    • Act III
      • Act III – Stonefort: It is no longer possible for the first soldier during the event “Protect and Serve: Protect the soldiers raising the catapult” to be killed by monsters before reaching the winch
      • Act III – Rakkis Crossing: Captain Haile can no longer be killed during “Blaze of Glory: Talk to Captain Haile”
    • Act IV
      • Act IV – The Pinnacle of Heaven: Tyrael is now present in the cutscene during “Prime Evil: Climb to the Pinnacle of Heaven in the Silver Spire”[/Quote]

Comments (28)

  • avatar

    TrollBalint

    |

    [author]DHC (#27):[/author][quote]
    Ami a leg nevetségesebb hogy rátettek a game-re egy wowon szocializálódott fejlesztő csapatot és azt pont elbaszták amit a wowban még tudtak.
    [/quote]

    Ezzel teljesen egyet értek. Pont ma gondolkodtam azon, hogy igazából a D3 is “WoW-osodik”, csak akkor játszanak az emberek, amikor jön valami új. D2-ben azért nem így volt. Mondjuk ha jól emlékszem, ott pont úgy volt, bizonyos szett itemek csak bizonyos Act-okban estek (vagy feljebb).
    Én a helyükben írnék ki egy pályázatot, hogy “Mit b…tunk el a D3-ban?” címmel, aztán a beérkezett vélemények alapján már csinálhatnák is az új óriás patchet

    Reply

  • avatar

    DHC

    |

    [author]Abiondi (#24):[/author][quote]@DHC (#23): Miért lesz a egyértelműen az Act1 a nyerő ha a táp szempontjából nézzük a dolgot?[/quote]

    Leírtam hogy nem egyértelműen az.

    De ha az emberek szokásait elemzed, egészen addíg nem act3-at farmoltak hanem 1-et amíg fel nem gearelődtek.
    Ebből kiindulva act1 az egyik logikus mivel skálázható a nehézség és a gearek másképp produkálnak majd magasabb szinteken.

    [quote]Mostantól Act1 MPL5 csontváz=Act MPL5 csonzváz (mindkettő lvl63 is lesz)
    Act 3-ban van pedig az a hely, ahol egységnyi idő alatt a legtöbb moncot lehet legyakni.[/quote]

    A jelenlegi nehézségi szinten, és az emberek átlagos felszereltségét tekintve.
    Majd kiderül hova szoknak az emberek.
    Ami tuti biztos és a mondanivalóm volt hogy a mostani patchtől hirtelen nem fognak a farmerek full content rushokat csinálni.
    Hanem máshol fognak az unalomtól megőrülni.
    Ott ahol optimális.
    Legyen ez akárhol.

    Ami a leg nevetségesebb hogy rátettek a game-re egy wowon szocializálódott fejlesztő csapatot és azt pont elbaszták amit a wowban még tudtak.

    Ha csak annyit tennének hogy bizonyos lootok (pl a set itemek, legendaryk)
    elszórva lennének a 4 actban akkor farmolnának mindenhol a népek.

    (jó most próbálkoznak itt az infernal machine kulcsokkal, de az nem biztos hogy elég, mint ahogy a bónusz pálya fragmentjei miatt sem járkálok más actokban)

    De ha ötlet kell, akkor az adott actban eltöltött idővel arányosan lehetne csökkenteni a dropratet vagy az xp-t és másris meglenne a vetésforgó.

    Vagy a tetves diablo fight garantálna legendary dropot ha letolod a full gamet pl…

    [quote]Az Act1 mellett az szól (ami miatt én is megyek majd oda), hogy sokkal jobban tetszik mint az Act3.
    [/quote]

    Mellesleg ha lenne HC karid akkor tuti act 1-et farmolnád sokáig nem a 3-at…

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@Abiondi (#24):[/reply]Van azért különbség bőven. Hiába az azonos szint, a nehézség nem azonos, mert van ahol rád teleportálnak és agyonvernek (act3 phasebeast), és van ahol csak csoszognak tőled 10 méterre (act 1), na meg act3 pl sokkal népesebb mint act1, ezért azt jobban lehet berserkkel, archonnal farmolni, nem járnak le olyan gyakran.

    Mondjuk ez nekem bőven tűréshatáron belül van, vagyis ettől függetlenül én egészen biztosan nem fogom ezeket figyelembe venni, és azt fogom farmolni amihez éppen kedvem van (ez hiányzik most nagyon a játékból). Mármint ha tényleg ugyanannyi alap xp fog járni az egyes actokért, mert ezt még nem találtam meg egyik hivatalos forrásban sem, de lehet hogy csak vak vagyok.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]Benny (#21):[/author][quote]Minden act-ban ugyan annyi xp lesz uh. VÉGRE tényleg ott farmolhatunk ahol szeretnénk.[/quote]

    Ezt hol olvastad ? Mármint én nem találom egyik leírásban sem. Biztos ez ?

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [reply]@DHC (#23):[/reply]Miért lesz a egyértelműen az Act1 a nyerő ha a táp szempontjából nézzük a dolgot?
    Mostantól Act1 MPL5 csontváz=Act MPL5 csonzváz (mindkettő lvl63 is lesz)

    Act 3-ban van pedig az a hely, ahol egységnyi idő alatt a legtöbb moncot lehet legyakni.

    Az Act1 mellett az szól (ami miatt én is megyek majd oda), hogy sokkal jobban tetszik mint az Act3.

    Reply

  • avatar

    DHC

    |

    [author]Zsiráfnyál (#20):[/author][quote]Idézet: @kimeran (#14):
    Végre egyesítik a droprate-eket, nem kell ACT3-ban farmolni csak.
    http://us.battle.net/d3/en/blog/7540457/
    Ezen nekem is megakadt a szemem, és nagyon örülök is neki, de vajon az xp is egyforma lesz minden act-ban, vagy fele annyit fogok kapni act1-ben, mint act3-ban ?
    Az most egy bazinagy seb a játékon, hogy gyakorlatilag le vagyunk korlátozva act3 felére, és a játék maradék kb 80%-át semmire nem használjuk. Ez a változtatás pont begyógyítaná ezt a sebet, kivéve ha nem nyúlnak hozzá az xp-hez, mert anélkül elcsúsznak az utolsó 5 centin… Ugyanúgy act3-at fogja mindenki farmolni, ha ezek az arányok maradnak, hiába “jó” a loot máshol is.[/quote]

    Így meg act 1 -et fog mindenki farmolni….
    (Vagy akármit ahol a legoptimálisabb a mob/sec ráta)
    Tekintve hogy a MPlvl emelésével az xp is növekszik… És amíg faceroll nem lesz MPlvl 10 -en act 1, miért is mennének máshová.
    A farmerek mindíg oda mennek ahol a legkönnyebb farmolni.

    Reply

  • avatar

    LGx

    |

    [reply]@chasy (#17):[/reply]you can opt for No Monster Power

    benéztem, ott a pont!

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    Minden act-ban ugyan annyi xp lesz uh. VÉGRE tényleg ott farmolhatunk ahol szeretnénk.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]kimeran (#14):[/author][quote]Végre egyesítik a droprate-eket, nem kell ACT3-ban farmolni csak.
    http://us.battle.net/d3/en/blog/7540457/ [/quote]

    Ezen nekem is megakadt a szemem, és nagyon örülök is neki, de vajon az xp is egyforma lesz minden act-ban, vagy fele annyit fogok kapni act1-ben, mint act3-ban ?

    Az most egy bazinagy seb a játékon, hogy gyakorlatilag le vagyunk korlátozva act3 felére, és a játék maradék kb 80%-át semmire nem használjuk. Ez a változtatás pont begyógyítaná ezt a sebet, kivéve ha nem nyúlnak hozzá az xp-hez, mert anélkül elcsúsznak az utolsó 5 centin… Ugyanúgy act3-at fogja mindenki farmolni, ha ezek az arányok maradnak, hiába “jó” a loot máshol is.

    Reply

  • avatar

    eky

    |

    [reply]@ (#18):[/reply]hi szerintem Warador nak tökéltessen igaza van megvárják még a pandások kicsengetnek még egy hónapot ( egyszerű marketing az egész )

    Reply

  • avatar

    mariak

    |

    [author]Warador (#7):[/author][quote]Blizz meg fogja várni, hogy a pandások előfizessenek még egy hónapra.
    Szóval, sztem okt. 25 után fog csak megjelenni a patch.[/quote]
    Szerintem kicsit sokat varsz ettol az patch-tol… Gondolod, hogy tomegesen vannak olyan emberek, akik csak azert wowoznak, mert meg nem jelent meg az 1.05? Vagy hogy olyan nagy sporolast jelent nekik 1 havidij kifizetese, hogy folyton azt lesik, uristen mikor jon ki a D3 patch, mindjart lejar a wow elofizetesem…

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@LGx (#16):[/reply]dehogynem tudsz.Alapból kivehető a monster power beállítás vagyis a jelenleg megszokott inferno nehézség is lehetséges (illetve a patch által nerfelt ha jól tévedek).

    You can choose from Monster Power 1 (MP1) all the way up to Monster Power 10 (MP10), or you can opt for No Monster Power (the default setting) to play the “normal” challenge level for your chosen difficulty.

    Ezért is mondták a PTR-esek,hogy az az állítás,miszerint olyan nehéz jelenleg inferno mint MP 3-4-en új patchben,mivel act1 jelentősen nehezebb lesz már az első szinten is,mert kapásból 63-as levelűek a mobok,nem pedig 61.

    Reply

  • avatar

    LGx

    |

    [reply]@chasy (#15):[/reply]In Inferno at Monster Power 1 or greater, monsters in every Act will also be bumped up to level 63 and share the same high-end item drop rates.

    vagyis egységes lesz, mivel MP1 alá nem tudsz menni :)

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    [reply]@kimeran (#14):[/reply]Csak monster power level 1-től

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    “Flying Moloks can no longer go invisible and become untargetable”

    Negyedszerre, ötödszörre halljuk már? Meg persze a followerek sem lőnek rá a goblinra majd, jól gondolom /fetrengve röhögés, közben egy könnycsepp elmorzsolása hogy ennyire sem képesek 5 patch után/.

    Reply

  • avatar

    Azareus

    |

    Én már nagyon örülnék ha kijönne a patch és már igazán mondhatnának egy időpontot hogy kb mikor jön ki! Ebbe a hónapba, év végén vagy majd csak jövőre! :D
    Már így is megy egy jó ideje a PTR!

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    [reply]@Abiondi (#10):[/reply]szerintem olyasmi, mint a halhatatlan wiz. benyomod egyszere és lehet úgy nem triggereli be a cdt az archonon

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#5):[/reply]”It is no longer possible to bypass the cooldown of Archon by combining Arcane Orb, Diamond Skin, and Archon”

    De ez micsoda? Csak mert értem én, csak hát nem bírom implementálni D3-ba :o
    Mit kellett csinálni mivel hogyan ahhoz, hogy mi történjen? :o
    A többi részt értettem :l

    Reply

  • avatar

    LGx

    |

    ptr, ptr, ptr…. Blizzard igazán gondolhatna azokra is, akik nem akarnak tesztelgetni.
    ha mégis kitalálják, hogy legyen majd ptr és rendes game között átjárás, akkora shiftdel-t fogok adni neki mint a huzat, és megy fel vaterára egy ezresért :)

    direkt azért nem játszom vele, mert ptr, és úgysem végleges, akkor minek öljem bele az időmet? hogy tudjam mire készüljek új content terén? (infernal machine)
    de ha meg tudom mi lesz, akkor megint csak repetitív farm lesz, sőt már azzal is kezdődik majd az új tartalom :)
    élesben akarom majd megtapasztalni az újdonságokat, nem rákészülve.

    hab a tortán, hogy kb 1 hónap kihagyás után beléptem, mondom AH-zok kicsit. erre közli loginnál, hogy account locked, mert suspicious activity volt.
    szerintem addig örüljenek, amíg ilyen gyanús eseményeim lesznek, hogy belépek a játékba :D

    Reply

  • avatar

    Hunty

    |

    [author]Warador (#7):[/author][quote]Blizz meg fogja várni, hogy a pandások előfizessenek még egy hónapra.
    Szóval, sztem okt. 25 után fog csak megjelenni a patch.
    0[/quote]

    Ebben látok igazságot.

    Reply

  • avatar

    Warador

    |

    Blizz meg fogja várni, hogy a pandások előfizessenek még egy hónapra.
    Szóval, sztem okt. 25 után fog csak megjelenni a patch.

    Reply

  • avatar

    Bradzil

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#5):[/reply]Lehet, hogy én vagyok kicsit naív, de véleményem szerint nem befolyásolja a WoW kieg a patch megjelenését… legalábbis én reménykedem benne, hogy nem direkt “szúrnak ki” az olyanokkal amilyen én is vagyok, hogy nem WoW-ozom, de nem is akarok, viszont a diot az első megjelenés óta játszom… :-D

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    “It is no longer possible to bypass the cooldown of Archon by combining Arcane Orb, Diamond Skin, and Archon”

    Ez meg már megint mi volt ? Elég über-bugnak hangzik. Na meg a rare/champion achis se semmi, még jó hogy 5 hónapja kint van a játék, és most derülnek ki ilyenek… Én még farmoltam is act4-et pont emiatt, mert már szinte csak ezek hiányoznak. Nem csoda hogy nem lett meg… :D

    A többi viszont mind nyuszifül, simán jöhetne már az az 1.0.5. Szerintem egy, max két héten belül jönni is fog. Elég érezhetően az új WoW kiegészítő az egyetlen dolog, ami visszatartja.

    Reply

  • avatar

    Beer

    |

    [author]Dikenz (#2):[/author][quote]Sziasztok!
    Ilyennel találkozott már valaki? : https://dl.dropbox.com/u/29256422/diablo3wtf.PNG
    Ez nem PTR, sima 1.04 kliensbe jelentkeztem be, egyből DC, de ezt a hátteret eléggé nem tudom mire vélni, tekintve, hogy a PVP elvileg nincs benne a játékban
    +1[/quote]

    Maga a PVP mód nincs, de az adott kliensben nem csak az a tartalom van benne, amivel te játszol, hanem olyanok is, amiket te nem látsz. Ilyen a háttérben látható screen is.

    Ezért láthatsz adatbányász posztokat a különböző rajongói oldalakon. A Blizzard dolgozott a PVP móddal korábban, és dolgozik is folyamatosan, ám minden nyomot nem tud és valószínűleg nem is akar kiirtani az éppen aktuális patchből, ezért ilyan dolgok benne maradnak.

    Egész biztos vagyok abban, hogy olyan képre, ikonra, vagy bármi másra is lehetne bukkanni a játék fájljaiban turkálva, amik soha nem kerülnek bevezetésre, nem lesznek felhasználva, ám a Blizzard korábban használta őket és tervezett velük.

    Reply

  • avatar

    CalebForeva

    |

    [reply]@Dikenz (#2):[/reply]Nem rossz…lehet ezzel a dc-vel nyertél jegyet egy kis pvp tesztelésre :D.

    Reply

  • avatar

    Dikenz

    |

    Sziasztok!

    Ilyennel találkozott már valaki? : https://dl.dropbox.com/u/29256422/diablo3wtf.PNG

    Ez nem PTR, sima 1.04 kliensbe jelentkeztem be, egyből DC, de ezt a hátteret eléggé nem tudom mire vélni, tekintve, hogy a PVP elvileg nincs benne a játékban :D

    Reply

  • avatar

    rubicoin

    |

    éljen, ezek szerint egyre közelebb vagyunk a soon-hoz.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.