PTR v1.0.5 Patch notes

Hamu . Hírek, Patch 701

Az eredeti angol nyelvű patch note-ot itt megtaláljátok egyenlőre, amint felkerül a hivatalos oldalra, frissítem a linket.. Jó hosszú írásra számíthattok.

update:
Lylirra postolta a hivatalos fórumra is a patch note-ot.

Új rendszer: Monster Power

Hasonlóan a Diablo II “Players 8″ parancsához, ez a rendszer is lehetővé teszi, hogy a játékos beleszóljon a játék nehézségébe. Ezzel a rendszerrel a játékos megnövelheti a szörnyek sebzését és életerejét. Lvl 1 és 59 között, a kapott xp mennyiségét is befolyásolni fogja a Monster Power szintje. Inferno fokozaton az MF és a GF érték fog skálázódni a Monster Power szinttel 300%-ék fölé is akár. Ez a lehetőség már az első szintű játékosoknak is elérhető lesz a “Quest Selecton” ablakban lehet beállítani mind a Normal,  Nightmare, Hell, és az Inferno nehézségeknél.

Új esemény: Infernal Machine

Az Infernal Machine lehetőséget ad, hogy Sanctuary legádázabb szörnyeinek “uber” változatával szálljunk szembe. Ezeknek a szörnyeknek a legyőzése nagy jutalmat fog adni, de szükség lesz hozzá néhány komponensre. Csak a legerősebb Nephalemek tudják majd felnyitni az Infernal Machine titkait, de ha egyszer összekovácsoltad a készüléket, fel tudod használni, hogy kaput nyiss egy különleges kihíváshoz, ahol nem egy, hanem két boss erősített változatával nézel farkasszemet. Minden boss legyőzése ad majd extra tárgyakat, goldot, és esélyt, hogy megtaláld egy új legendás gyűrű alkotóelemeit.

Általános

  • Infernó fokozaton a “Resplendent Chests”-ek  (szerk. megj.: Nagy sárga csillogó ládák ) hasonlóan fognak működni mint az Elit csoportok.
    • Amikor a játékos kinyit egy ilyen ládát, a jutalom a fent lévő Nephalem Stacktól is függeni fog.
    • Amikor a játékos kinyit egy ilyen ládát, kapni fog 1 Nephalem Valort.
  • A lvl 60-as Inferno fokozaton játszó karaktereknek, a nagyobb in-game eventek elvégzése után garantáltan fog kapni 1 Nephalem Valort.
    • Multiplayer esetén, a party tagjai is megkapják a Nephalem Valort, ha ők is ott voltak az esemény alatt.
  • A lvl 60-as Inferno fokozaton játszó nagyobb in-game eventek tartalmazni fognak egy speciális ládát vagy egyedi szörnyet, (pl.)  a Nephalem Valor stackednek megfelelően, fogja növelni a lootot az event alatt.
    • Számos esemény kapott Uniqe szörnyet ezért.
  • “Experience Shrine”-okkal ismét találkozhatunk Inferno fokozaton.
  • Kettő új Shrine kerül be a játékba, minden nehézségi fokozatra:
    • Empowered Shrine – Növeli az erőforrás termelésednek ütemét, és csökkenti a képességek feltöltődési idejét (Cooldown).
    • Fleeting Shrine – Növeli a mozgási sebességedet, és a felszedési hatósugarat (radius).
  • Followerek, petek, és idézett teremtmények, nem fogják többé támadni azokat az ellenségeket, akik nem ellenségesek hozzád, kivéve ha 10 yardon belül van az ellenség.
  • Az Elit szörnyeket ellenállása a lassítás (snare) hatására csökkent (a játékosok javára) :
    • Normal: 20%-ról 0%
    • Nightmare: 30%-ról 15%
    • Hell: 40%-ról 25%
    • Inferno: 40%-ról 25%
  • A Crowd control hatások mostantól rendelkezni fognak egy dimishing return értékkel. Ennek a működéséről bővebben itt olvashatsz ( magyarul itt).
Aukciós Ház
  •  A keresési paraméterek elmentődnek, amikor váltasz a Gold alapú és a Real Money alapú ah között.
  • Egy további rendezési szempont kerül a találatok ablakhoz.
    • Ez a legördülő oszlop tartalmazni fogja, minden előnyös statot, amit a játékos beállított a kereséskor, itt kiválaszthatjuk mi szerint rendezze sorba. (egyszerre csak egy stat lehet aktív.)
  • A Preffered Stat list rendezése ABC szerint történik.
  • Egy új gomb kerül bevezetésre, amivel a játékosok törölni tudják, az előre preferált keresési feltételeket.
  • Mostantól lehet majd +Damage értékre keresni off-hand tárgyak esetében is.
  • Tételek keresésekor, lehetőségünk lesz egy automatikus kitöltésre a karakter aktuálisan viselt felszereléséhez igazodva.
  • Hasonlóan értékesítéskor is, lehetőségünk lesz a hasonlóak keresésére, amik hasonló statisztikákkal fognak rendelkezni, mint az eladni kívánt tárgyunk.
  • Hiba javítások
    • Javítva lett az a hiba, ha stackelhető tárgyat veszel, akkor ne nyisson neki új slotot, hanem a már meglévőhöz fogja hozzá adni.
    • A színkódolások a Quality legördülő menüben a Pages & Recipes fülön frissítésre kerül, hogy illeszkedjen a többi kategóriához.
    • Javítva lett az a hiba, ami  minimális érték keresésekor a Spirit Regenes affixoknál jött elő.
Battle.net
  • A “Frienf of Friend” (A barátom barátja) funkció is elérhetővé vált a Diablo III-ban, amivel Real Id-s barátainkat kereshetjük meg.
  • Egy új item küldési rendszert került bevezetésre, amivel a Blizzard direktben a játékosoknak küldhet  tárgyakat. (Látni fogod a működésest ennek a funkciónak a PTR-en)
  • Achievements
    • Az Achievement gomb bekerült az in-game hotbar-ba.
    • A játékosok mostantól tudják linkelni az achievement-jeiket a chaten.
  • Banners
    • A játékosok, mostantól in-game a városokban tudják alakítani a zászlajukat.
    • Néhány új alkategória kerül bevezetésre a zászlók rendszerezésekor (Hardcore, Crafting, Challenges, stb.)
    • Az újonnan megszerzett zászló jutalmak mostantól ki lesznek emelve a könnyebb kereshetőség miatt.
  • Chat
    • A játékosok mostantól tudják változtatni a font-ok (betűk) színét és méretét ( csatornánként)
    • Egy linkelt itemre kattintva a chat-en, mostantól össze lesz hasonlítva, az aktuálisan viselt tárgyunk értékeivel.
    • Számos további fejlesztés történt az in-game chat területén, a használhatóság növekedése érdekében
Bossok
  • Azmodan
    • Hiba javítás
      • Azmodan mostantól nem fog tovább Flame Meteorokat varázsolni, vagy a lézer támadását folytatni, mialatt stunnolva van.

Classok

Általános

  • Minden classnál csökkenni fognak a defensive bónuszok a skilleknél. További információt erről itt találsz. (Magyarul itt)

Barbarian

  • Aktív képességek
    • Battle Rage
      • Időtartama 30 másodpercről 120 másodpercre növekszik.
    • Hammer of the Ancients
      • Növeli a Kritikus sebzés esélyét, ami mostantól a meglévő Fury mennyiségeden alapul amikor a Hammer of Anchientet használod:
      • Minden 5 Fury biztosítani fog a Hammer of Anchients-hez 1%+ esélyt a kritikus találat eléréséhez.
      • Skill rúna– Smash
        • A sugara a Smash-nek némileg növelve lett, hogy segítse a láthatóságot  és megoldja azt a problémát ami miatt a Hammer of Anchients néha nem találta el az ellenfelet a játékos előtt.
      • Skill rúna– The Devil’s Anvil
        • A mozgási sebesség csökkentése megnövekszik 60%-ról 80%-ra.
    • Leap
      • Skill rúna– Iron Impact
        • Mostantól 100% bónusz armort ad 3 másodpercig megütött ellenfelenként.
    • Overpower
      • A feltöltődési ideje lecsökkent 15 másodpercről 12 másodpercre.
    • Rend
      • A “Rend” mostantól jobban sebzi azokat a szörnyeket amelyek menekülni kezdtek.
      • Skill rúna– Mutilate
        • A Mutilate rúna át lett alakítva, mostantól 60%-ban csökkenti az ellenfél mozgási sebességét amíg a “Rend” aktív.
    • Sprint
      • Skill rúna– Run Like the Wind
        • Az aktiválódáshoz szükséges procc. együtthatója 0.2-ről 0.08-másodpercre csökkent.
    • Threatening Shout
      • A feltöltődési ideje lecsökkent 15 másodpercről 10 másodpercre.
      • Skill rúna– Grim Harvest
        • Mostantól esély lesz arra hogy Health Globe- is essen a rúna hatására.
    • War Cry
      • A feltöltődési ideje lecsökkent 30másodpercről 20 másodpercre.
      • A Fury generálása lecsökkent 30-ról 20-ra.
      • Skill rúna– Charge!
        • A Fury generálása lecsökkent 60-ról 40-re.
      • Skill rúna– Impunity
        • A bónusz ellenállás mértéke lecsökkent 50%-ról 20%-ra.
    • Whirlwind
      • Fury költsége 16-ról 9-re csökkent
      • Skill rúna – Blood Funnel
        • A gyógyítás mértéke növekszik 1%-ról 2%-ra a maximális életerőd szintjétől függően, kritikus találat esetén.
  • Passzív képességek
    • Animosity
      • A fury generálás bónusz értéke 10%-ról 20%-ra növekszik.
    • Inspiring Presence
      • A gyógyulás mértéke 1%-ról 2%-ra növekszik a maximális életerőd függvényében.
    • Unforgiving
      • A Fury regeneráció a négyszeresére nő 2 Fury 1 másodperc alatt ( Az 1 fury 2 másodperc helyett)

Demon Hunter

  • Aktív képességek
    • Bola Shot
      • A robbanás hatósugara 7-ről 17 yardra növekszik.
      • Skill rúna– Volatile Explosives
        • A robbanás hatósugara 14-ről 20 yardra növekszik.
    • Chakram
      • A Chakram mostantól mindig fog egy lövedéket kilőni, ez a távolságtól és a megcélzott ellenféltől függően fog menni.
    • Companion
      • Kapott egy 30 másodperces feltöltődési időt.
      • Csökkent az összes companion támadások közbeni szünet 1.5/2 másodpercről 1 másodpercre.
      • A sebzésük a fegyver sebzésének 30%-áról 38%-ra növekedett, de nem ütnek kritikus sebzést msotantól.
      • A companionok sebzése skálázódni fog ezentúl az attack speedel.
      • Skill rúna– Wolf Companion
        • A farkas segédet áttervezték, hogy tartósabb legyen.
        • Hasonlóan lesz használható mint a Zombie Dog
        • Új támadás: 120 fokos Cleave 10 yard sugáron belül 94%-os fegyversebzést okozva.
      • Skill rúna– Spider Companion
        • A pók segédet áttervezték, hogy tartósabb legyen.
        • Hasonlóan fog működni mint a farkas segéd.
        • Új támadás: 120 fokos Cleave 10 yard sugáron belül 38%-os fegyversebzést okoz és lassítja az ellenfeleket a mozgási sebességük 60%-ára 2 másodpercen keresztük.
      • Skill Rune – Boar Companion
        • A vaddisznó segédet áttervezték, hogy tartósabb legyen.
        • Hasonlóan fog működni mint a pók segéd.
        • Új támadás: Egy célpont támadása a fegyversebzés 38%-ával.
        • Garantáltan ad (155 @ 60) életet másodpercenként és egy 15%-os bónusz az összes ellenállásodra a Demon Hunternek.
    • Evasive Fire
      • Skill rúna– Shrapnel le lett cserélve a “Hardened”-skil rúnára
        • Hardened növeli az Armorod értékét 50%-al 3 másodpercre amikor hátrabukfenceztél.
      • Skill rúna– Parting Gift
        • A  sebzése a fegyversebzés 45%-ról 5%-ra nőtt
        • A Poison bomb  késleltetés ideje lecsökkent 1.2 másodpercről 0.6 másodpercre.
    • Sentry
      • Költsége változni fog 10 Discipline-ből 30 Hatredre.
      • A fegyversebzése növekedni fog 55%-ról 88%-ra.
      • A játékosoknak mostantól 2 aktív lövege lehet lent egy időben, de egy 8 másodperces feltöltődési időt kapott.
      • Sentry többé nem lőhet kritikus találatot.
      • Skill rúna– Spitfire Turret
        • A fegyversebzése növekedett 8%-ról 15%-ra.
      • Skill rúna– Vigilant Watcher
        • A Vigilant Watcher át lett alakítva mostantól csökkenti 2 másodperccel a feltöltődési időt, a hatóidő helyett.
      • Skill rúna– Chain of Torment
        • A fegyversebzése növekedett 80%-ról 100%-ra.
    • Shadow Power
      • Az alap képesség módosult mostantól nem 20% életet fog lopni 3 másodpercig, hanem 15%-ot 5 másodpercen keresztül.
      • Skill rúna – Night Bane
        • Módosult a  4 Hatred másodpercenként  3 másodperc alatt,  3 Hatred másodpercenként 5 másodperc alattra.
      • Skill rúna – Blood Moon
        • Módosult a 30% Life Steal 3 másodpercig,  25% Life Steal-re 5 másodpercig-re.
      • Skill rúna – Gloom
        • Módosult a 65%-os sebzés elnyelés 3 másodpercig, 35% sebzés elnyelésre  5 másodpercig-re.
      • Skill rúna – Shadow Glide
        • Módosult a 40% mozgási sebesség növekedés 3 másodpercig, 30% mozgási sebesség 5 másodpercig-re.
    • Spike Trap
      • Skill rúna– Sticky Trap
        • A robbanás hatósugara 8-ról16 yardra nőtt.
      • Skill rúna– Bandolier le lett cserélve egy új rúnára a: “Echoing Blast”-ra
        • Az Echoing Blast ad a Spike trap-odnak 3 töltetet, amik minimum 1 másodperces különbséggel fognak felrobbanni méreg sebzést okozva.
    • Strafe
      • A mozgási sebességed növekedni fog 65%-ról 75%-ra.
      • Hatred költsége lecsökkent 16-ról 12.-re.
      • Skill rúna– Equilibrium le lett cserélve egy új rúnára a: “Emberstrafe”
        • Emberstrafe egy tűzösvényt fog hagyni magad mögött, ami 65%-os fegyversebzést okoz 2 másodpercen keresztül.
      • Összes rúna variáció lehetővé teszi, hogy járhass az ellenségek között, miközben aktíva képesség.
    • Vault
      • Mostantól használható lesz, mialatt a karaktert lekötözték, beleértve a Jailer effektet is. (és meg is töri ezt a hatást)
      • Skill rúna– Trail of Cinders
        • Lecsökken a sebzése 1500%-ról 300% fegyver sebzésre 3 másodpercen keresztülire.
        • Trail mostantól stackelődik.
      • Skill rúna– Acrobatics
        • Feltöltődési ideje lecsökkent 15 másodpercről 10 másodpercre.
  • Passzív képességek
    • Custom Engineering
      • Lehetőséget biztosít számunkra hogy 3 aktív Sentry legyen lent a pályán egyszerre.
      • Növeli a Spike Trap-ok maximális számát 6-ra.
    • Numbing Traps
      • Sebzés csökkentés 25%-ról 20%-ra csökken, de mostantól működni fog a Sentry és a Grenades skillekre is.
    • Perfectionist
      • Mostantól növelni fogja az Életerőt az Armort és az ellenállásokat 10%-al.
    • Thrill of the Hunt
      • Thrill of the Hunt át lett alakítva.
      • Minden 7 másodpercenként a következő Hatred fogyasztó skilled 2 másodpercre rootolni fogja a z ellenfelet. Az ellenfeleket minden 7 másodpercben egyszer lehet rootolni, Ez a hatás nincs befolyásolva a Sentry-vel
      • Egy buff ikon fog látszódni mostantól, ha a hatás készen áll.

Monk

  • Aktív képességek
    • Breath of Heaven
      • Skill rúna– Infused with Light
        • A bónusz spirit regenerációja 6-ról 8-ra növekszik 5 másodpercre ütésenként.
    • Dashing Strike
      • A csapás animációja mostantól skálázódni fog az attack speedel.
    • Mantra of Evasion
      • Skill rúna– Wind Through the Reeds
        • A futás sebessége 5%-ról 8%-ra növekszik.
  • Passzív képességek
    • Beacon of Ytar
      • A Feltöltődési idők csökkentése 15%-ról 20%-ra növekszik.
    • Near Death Experience
      • A feltöltődési idő 90 másodpercről 60 másodpercre csökken.
    • Pacifism
      • Mostantól működni fog Freeze és Immobilize effektek alatt is. (Megjegyzés: a tooltip nem fogja írni a Freeze-t mivel a hatása megegyezik a Stun effektel.)
    • Resolve
      • Sebzés csökkentés 25%-ról 20%-ra csökken.
    • Seize the Initiative
      • A Dextery armorra való konvertálása 100%-ról 50%-ra csökken.

Witch Doctor

  • Aktív képességek
    • Spirit Barrage
      • Skill rúna – Well of Souls
        • Mostantól akár 40 yardról is kereshet célpontot. ( a 25 yard helyett)
    • Wall of Zombies
      • A feltöltődési idő lecsökkent 25 másodpercről 20 másodpercre.
      • Skill rúna– Pile On
        • Változott a rúna a 745%-os sebzés 25 másodperces feltöltődési időről 500%-os sebzésre 10 másodperces feltöltődési idővel, és a hatósugara némileg növekedett.
  • Passzív képességek

Wizard

  • Aktív képességek
    • Archon: Slow Time
      • A Slow mértéke 30%-ról 60% növekszik
    • Blizzard
      • Arcane Power költsége lecsökkent 45-ről 40-re (Snowbound-al történő költsége maradt 20 Arcane Power)
    • Energy Armor
      • Armor bónusz mértéke 65% -ról 35%-ra csökkent.
      • Skill rúna– Prismatic Armor
        • Ellenállások bónusza 40%-ról 25%-ra csökkent.
    • Familiar
      • Skill rúna– Ancient Guardian
        • Életerő küszöbe 35%-ról 50%-ra nőtt.
      • Skill rúna– Dartling le lett cserélve a  “Vigoron”skil rúnára.
        • Vigoron regenerálni fogja másodpercenként a Varázsló életerejét.
    • Hydra
      • Az összes rúna mostantól helyesen fog részesülni az Arcane Dynamo’s 5 stack-es sebzés bónuszából.
      • Javítva lett az a hiba, amikor a Hydra feje néha  levált a törzséről, ha egy fal közelében idéztük meg.
    • Ice Armor
      • Mostantól 8%-al csökkenti a melee sebzést.
    • Magic Missile
      • Alap képesség sebzése 110%-ról 125%-ra nőtt.
      • Skill rúna– Charged Blast
        • A  sebzése a fegyversebzés 143%-ról 162%-ra nőtt
      • Skill rúna– Split
        • A  sebzése a fegyversebzés 50%-ról 56%-ra nőtt
        • A sebzés szöge 30 fokról 20 fokra csökkent
      • Skill rúna– Seeker
        • A  sebzése a fegyversebzés 121%-ról 138%-ra nőtt
      • Skill rúna– Penetrating Blast
        • Az átütési esély 70%-ról 100%-ra nőtt.
    • Meteor
      • A varázslat becsapódási ideje 2 másodpercről 1.5 másodpercre csökkent.
      • Arcane Power költsége lecsökkent 60-ról 50-re.
    • Ray of Frost
      • Mozgási sebesség csökkentése 30%-ról 60%-ra nőtt.
      • A lassítás időtartama 3 másodpercről 4 másodpercre nőtt.
      • Arcane Power költsége lecsökkent periódusokként 20-ról 16-ra.
      • Skill rúna– Numb
        • Mozgási sebesség csökkentése 60%-ról 80%-ra nőtt.
      • Skill rúna– Cold Blood
        • Arcane Power költsége lecsökkent periódusokként 16-ról 12-re.
      • Skill rúna– Sleet Storm
        • A sebzése a fegyversebzés 215%-ról 333%-ra növekedett.
        • A proccokénti időtartam 0.25-ről 0.1875 másodpercre csökkent.
      • Skill rúna– Black Ice
        • A sebzése a fegyversebzés 193%-ról 387%-ra növekedett három másodperc alatt.
    • Slow Time
      • A feltöltődési idő 20 másodpercről 15 másodpercre csökken.
      • Mozgási sebesség csökkentése 30%-ról 60%-ra nőtt.
      • Skill rúna– Time Shell
        • Többé nem csökkenti a Slow Time méretét.
      • Skill rúna– Perpetuity
        • Csökkenti a feltöltődési idejét 12 másodpercre. (16 helyett)
    • Spectral Blade
      • A sebzése a fegyversebzés 135%-ról 165%-ra növekedett.
      • A sebzés szöge 60 fokról 90 fokra növekedett.
      • A hatótávja 10-ről 15 yardra nőtt. (A Thrown Blades hatótávja maradt 20 yard)
      • Skill rúna– Deep Cuts
        • A vérzés fegyversebzése 35%-ról 45%-ra nőtt 3 másodperc alatt.
      • Skill rúna– Healing Blades
        • eltörlődött a kritikus találat feltétel.
    • Storm Armor
      • A képesség átalakult , a fegyversebzésed 100%-al fogod sebezni a közeli ellenfeleket.
      • Skill rúna– Reactive Armor
        • Átalakult, mostantól 70%-os fegyversebzéssel sebzed a melee és a ranged támadások okozóit..
      • Skill rúna– Strike Back át lett nevezve  “Thunder Storm”-ra
        • Az összes többi rúna változatlan maradt.
    • Teleport
      • Mostantól megtöri a root effektet.
      • Skill rúna– Reversal
        • Mostantól figyelmen kívül hagyja a láthatóságot, amikor visszatérsz a kiindulási helyedre.
    • Wave of Force
      • A feltöltődési ideje csökkent 15 másodpercről 12 másodpercre.
      • Skill rúna– Force Affinity
        • A feltöltődési ideje csökkent 12 másodpercről 9 másodpercre.
  • Passzív képességek
    • Unstable Anomaly
      • Növekedett a hatás aktiválódásához szükséges életerő mennyiség 20%-ról 30%-ra.
      • Mostantól, gyógyítja a játékost a maximális életereje 45%-ával és lassítja a  célpontokat amiket hátralökött 60%-al 3 másodpercre.

Crafting

  • Crafting alapanyagok mostantól 500-as stackekben tárolhatóak
  • Jeweler Design-ek láthatósága javul, mostantól sárga színnel fognak kiesni.
  • Salvage használatakor mostantól a tárgy ilvl-je helyett a  használhatósági értékét fogja nézni.
    • Példa:Ha egy tárgy Ilvl-je 60-as, de a szint csökkentés affix miatt 52-es szinten már használható, akkor az Inferno material helyett Hell materialt fogunk kapni Salvage esetén.
    • Ez a változás azért történt, hogy jobban simuljon a tárgy szintje helyett a szörny szintjéhez a Salvage, ( Részletesebb információt erről az item részlegnél)
  • Crafting materialokat mostantól magasabb szintre alakíthatjuk a kovácsnál, a váltás 10:1 arányban működik.
  • Tomes of Training-eket mostantól magasabb szinte alakíthatjuk a kovácsnál és az ékszerésznél, a váltása 10:1 arányban működik.

FOLLOWERS

  • Templar
    • Képességek
      • Heal
        • Mostantól gyógyítja a játékost és a Templat is a heal.
        • Mostantól 75% alatt gyógyítja a játékost (50% helyett)
      • Inspire
        • Mana regeneráció bónusza növekszik 2 helyett 4 re.
      • Intervene
        • Feltöltődési ideje lecsökken 60 másodpercről 30 másodpercre.
        • A hatósugara 6 yardról 10 yardra nő.
        • El lett távolítva az egészségügyi küszöbérték
          • A képesség mostantól aktivizálódik, ha a játékos megütik, és nincs feltöltődési idő alatt a képesség.
      • Intimidate
        • A Templar ütése mostantól lecsökkenti a szörny mozgási sebességét 60%-kal 3 másodpercen át.
  • Scoundrel
    • Alap távolsági támadás 25%-ról 40%-ra nő.
    • Képességek
      • Hysteria
        • Feltöltődési ideje lecsökkent 6 másodpercről 5 másodpercre.
      • Poison Bolts
        • A kezdeti sebzés 40%-ról 100%-ra nőtt.
        • A méreg mostantól 40%-os fegyversebzést okoz 2 másodperc alatt. (3 másodperc helyett)
  • Enchantress
    • Képességek
      • Disorient
        • A hatósugara 4 yardról 6 yardra nőtt.
        • A feltöltődési ideje 45-ről 25 másodpercre csökkent.
      • Mass Control
        • A feltöltődési ideje 60-ról 30másodpercre csökkent.
      • Powered Armor
        • Armor bónusz 15%-ról 5%-ra csökkent
      • Reflect Missiles
        • Reflect Missiles le lett cserélve a  Missile Ward-ra
          • Missile Ward csökkenti a bejövő távolsági sebzéseket 6%-al.
  • Hiba javítások
    • Magic Find és Gold Find értéknél a Followerrel sem léphetjük túl a 300%-os határt.
    • Followerek, mostantól nem fognak egy helyben vagy lassan futni, ha a játékos sebesség növelő képességet használnak. (Leap, Teleport, Vault stb.)

Tárgyak

  • A Rare tárgyak beazonosításának ideje 1 másodpercre csökkent
  • A legendás tárgyak beazonosítási ideje 4 másodpercre nőtt.
  • Legendás tárgyak esésekor a mini-mapon meg fog jelenni a tárgy helye, először amikor kiesett, és új hangot kapott kieséskor.
  • A tárgyakon lévő affixek mostantól a szörny szintjén fognak alapulni, nem a tárgy szintjén.
  • Class specifikus tárgyak nagyobb eséllyel fognak esni.
  • Ilvl 58-alatti tárgyak nem eshetnek többé Inferno nehézségen.
  • Négyzet minőségű gemek többé nem fognak esni Inferno nehézségen.
  • Monk  osztálybónuszok, mostantól lehetnek a Shieldeken is.

Szörnyek

  • Multiplayer játék esetén a szörnyek életerő skálázódása  75%-ról 70%-ra csökken.
  • A szörnyek sebzése és életereje az 50-63 közti szörnyek esetében csökkent, hogy simuljon a Monster Power szinthez.
  • Sand Shark-ok intelligenciája fejlődött.
    • Sand Shark-ok mostantól használhat egy  “Under Sand Attack” nevű támadást mialatt a föld alatt van. Ekkor a játékost fogja lerohanni 10 yardos földrengés szerű támadást okozva alacsony sebzéssel.
    • Sand Shark-ok mostantól több időt fognak a föld felett tölteni.
  • Skeleton Fire Mage tűz medencéi, Wood Wraith spóra felhője, és az Opressor tűz lehelete mostantól kisebb mértékben fogja sebezni a Followereket és a peteket.
  • Two-handed skeleton executioners menekülési sugara csökken
  • A Fallen Lunatic-ok öngyilkos támadásának ideje  1-3 másodpercről 2-5 másodpercre nőtt, hogy a játékosoknak több időt adjon megölni őket, vagy elfutni.
  • Hiba javítások
    • A Reflect damage által okozott sebzéseket többé nem lehet kikerülni.
    • Fire Chain-es szörnyek többé nem tudják összekötni magukat, ha a szörny a föld alá menekül. ( Ha ez megtörténik akkor a lánc megszakad)
    • A halálos Molten szörnyek robbanásának effektje, és a sebzés mostantól egy időben fog érkezni.
    • Az Arcane Sentry sebzése és a grafika mostantól jobban szinkronizálva lesz.
    • Heralds of Pestilence-ek mostantól meg fogják szüntetni a távolsági támadásukat, ha a távolsági karakter érinthetetlen státuszba kerül.

Hiba javítások

  • Shrine-ok mostantól erősíteni fognak mindenkit akik a shrine hatósugarán belül van, vagy ugyanazon a területen.
  • Nephalem Valor érték mostantól visszaáll, ha a játékos disconnect után visszalép a játékba.
  • A sebzés mértéke a Hero oldalon, mostantól megfelelően fog megjelenni, amikor a karakter váltja a main-offhand fegyverét egy pajzzsal.
  • Javítva lett egy hiba, amikor nem jelent meg a többi játékos buffja rendesen az UI-n.
  • Javítva lett egy hiba ami akkor jelentkezett, ha egy karakter újracsatlakozik egy partihoz karakter váltás után, ha még nem nyitotta fel azt a nehézségi fokozatot.
  • Javítva lett az a hiba, ami crasht okozott ha az egeret a Crafting materialra vittük.
  • Keep Deeps lövészárkaiban el lett távolítva a kezdeti tűz sebzése, és a hatósugara is némileg csökkent.

Forrás: incgamers, battle.net

Comments (34)

  • avatar

    Heffernan

    |

    [reply]@Hamu (#1):[/reply]köszi a fordítást:)
    gondolom az angolról-magyarra fordítás hibákra értetted hogy szóljunk, én csak a magyart olvastam és volt pár miniatűr hibuci:
    – Scoundrel

    alapü távolsági támadás 25%-ról 40%-ra nő. (alapü)

    – Templar
    – Intimidate

    A Templa ütése mostantól lecsökkenti a szörny mozgási sebességét 60%-kal 3 másodpercen át. (Templa)

    Empowered Shrine – Növeli az erőforrás termelésednek ütemét, és csökkenti a képességek a feltöltődési idejét (Cooldown). (túl sok névelő:))

    szerk:
    Frissítettem, javítottam. Köszi szépen a visszajelzést.
    Látszik ez már a vége volt. :D
    Hamu

    Reply

  • avatar

    fekete123

    |

    [reply]@Hamu (#30):[/reply]Mikortól lép ez életbe? Most error 33 van

    Reply

  • avatar

    Azareus

    |

    Hát nekem nagyon tetszenek ezek a változások és javítások, már alig várom!! :)

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Mr. Awesome (#28):[/reply]Az 1.1

    #29
    Köszi, már töltődik is :D

    Reply

  • avatar

    martinbacsi

    |

    lehet tölteni a ptr kilenst !!!!!!!!!!!!444444444444444négynégy

    Reply

  • avatar

    Mr. Awesome

    |

    és a pvpv?

    Reply

  • avatar

    Benny

    |

    köszi a fordítást.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    Üröm az örömben, hogy így majd sokkal több cuccot lesz érdemes felszedni a földről, és gyakrabban kell elmenni a városba bontani. Kezd hiányozni a Torchlight-os cucctaxigörény, meg a bétás nephalem cube. :D Gondolom valamelyik következő patch-ben valamilyen formában majd ezekre is sor kerül, elvégre mindkettőről volt szó a béta idejében.

    Reply

  • avatar

    Morklin

    |

    “Példa:Ha egy tárgy Ilvl-je 60-as, de a szint csökkentés affix miatt 52-es szinten már használható, akkor az Inferno material helyett Hell materialt fogunk kapni Salvage esetén.
    Ez a változás azért történt, hogy jobban simuljon a tárgy szintje helyett a szörny szintjéhez a Salvage”

    Szerintem eleve nem kéne hell materialnak jönnie infernoban esett cuccból, hiszen nem hellen esett. Arról nem beszélve hogy mintha infernon minden mob 61es lenne minimum, akkor pláne hogy “simul” a szörny szintjéhez a hell mati?
    Craftingot szerintem olcsóbbá kéne tenni, hiába vannak 6 affixos recijeim 98%ban csak szemetet gyárt, mire egy eladható holmi összejön, az esetleges bevétel többszörösét elcraftolnám, így valahogy nem érzek rá késztetést hogy bármit is gyártsak. (legendary recim nincs így arról véleményem sincs, lehet azok hasznosabbak).
    De amúgy nagyrészt tetszenek a változások.

    ps: Az se lenne hülyeség ha a nephalem buffot nem csak 60 után adná, 2. kari húzásakor kissé hiányérzetem volt miatta :)

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    [reply]@Warador (#23):[/reply]”rather than the item’s level”

    [reply]@Zsiráflány (#22):[/reply]Történelmi okokból :)

    Reply

  • avatar

    Warador

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#22):[/reply]iLvL befolyásolja így is az adott statból kapható maximumot. Mondjuk ha ilvl61es gyűrű max 4% critet adhat, akkor ilvl62es 4.5%ot.

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [reply]@szalontai (#21):[/reply]Na ez így tényleg tök jól hangzik, csak mondjuk pont a legendary-kat nem érinti, mert ha kiesik egy ilvl 61 legendary, az relatíve fix értékekkel bír, mármint randomnak random, de ettől nem fog függni. Na meg felmerül bennem a kérdés, hogy ezek után miért van ilvl 61 és 62 ring, aminek így már semmit nem fog meghatározni az ilvl-je.

    Reply

  • avatar

    szalontai

    |

    [reply]@Zsiráfnyál (#12):[/reply]Affixes on items will now roll their level based on the level of the monster killed (rather than the item’s level)

    Ez ugye nagyon jó dolog ugyanis nem fog számítani,h mi esett ki (na jó de fog az alapstatoknál), hanem az lesz a lényeg miből ütötted ki.
    Ergo ha esik egy lvl62 hellen, meg esik egy act3ban akkor más statok lesznek rárollolva. Így max fegyóknál lesz értelme az alapstatnak (armornál szvsz nincs akkora különbség 61-63között), mert ha +%dmg rollolódik rá akkor ugye nem mind1 mennyihez adódik hozzá…

    Reply

  • avatar

    Pinnya

    |

    [reply]@Hamu (#10):[/reply]igen, tehát ez a spell területi, ezért van egy csökkentő tényezője, ami a tikkekre vonatkozik, és eddig 0,2 volt a csökkentő tényező, ezek után 0,08 lesz.. ezért a life on hit sokkal kevesebbet fog szívni.
    (a barbárnál nincsenek cd csökkentések, mint a wizzardnál, ezért csak a life on hitet mondtam)

    Reply

  • avatar

    marton576

    |

    Nem értem mért kellett a monk-nál nerfelni a 1 alap passzívot amit általában használnak az emberek. Eddig is 5k armorom volt ami nem sok és most még kevesebb lesz.

    Reply

  • avatar

    kaszajoco

    |

    Nagyon sok és jó változás lesz..várom már őket. :-)

    Reply

  • avatar

    Pinnya

    |

    így viszont nem értem, hogy a followerhez akkor miért írják, hogy nem lehet az ő cuccukk segítségével sem átlépni a 300-at

    Reply

  • avatar

    Hunty

    |

    [author]Hamu (#14):[/author][quote]@Kiskupák (#13): Akkor javítottam, hogy fölé is mehet mint 300% köszi a kiigazítást.
    0[/quote]
    Bocs, nem láttam h már javitottad.

    Reply

  • avatar

    Hunty

    |

    Egy kis tisztázás és gondolatok:

    Szép fordítás Hamu, és elég gyors is, annyit azonban benéztél hogy 300 felé is mehet a mf, a monster power nehezítéssel. Amit sajnálok, nincs xp bonusz, ez igazón kijárt volna.(tehát a táp karik bőven elérhetik közepes paragonnal is a 300+-t szerintem)

    Továbbá az item erőssége is attól függ majd hogy milyen erős mob fogja dobni(tehát sztem az überek lesznek a legjobbak) Lehet a sok kis mobot ott fogom hagyni.

    Záró gondolatként: nagyon tetszik, szépen fejlődik a játék, egyre jobb lesz. Csak szúrja a szemem hogy a dh, valamint a wi erősebb lesz (már várom a durva spectralos wi-ket) De legalább nem 1 féle build lesz csak képes farmolni.
    Szegény WD-mnek is adhattak volna valami változtatást, h ne unatkozzak.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Kiskupák (#13):[/reply]Akkor javítottam, hogy fölé is mehet mint 300% köszi a kiigazítást.

    Reply

  • avatar

    Kiskupák

    |

    ” which will stack above the 300% cap”, tehát a 300-as korlát felé engedi menni az MF-et. Azt hogy mennyivel, azt nem tudom.

    Az item tulajdonságokat pedig tényleg a mob fogja meghatároni, amiből kiütöd:
    “Affixes on items will now roll their level based on the level of the monster killed (rather than the item’s level)”

    Reply

  • avatar

    Zsiráfnyál

    |

    [author]balikabo (#9):[/author][quote][…] ugyebár a tárgyak tulajdonságai mostantol nem a tárgy szintje hanem s szörny szintje alapján határozódik meg. Inf act1 et hanyad playerrel kell tolni hogy minden szörny szintje lvl 63 mas legyen? vagy hogy is van ez?[/quote]

    Őőő, van ilyen a patch note-ban ? Mármint én ilyesmit nem látok benne, de simán lehet. Világosíts fel légyszi.

    Reply

  • avatar

    Zoro

    |

    Nagyon sok pozitív változtatás. Ez kifejezetten tetszetős patch.
    Nem tudom most kinek a fordítása jó, de légyszíves tisztázzuk le mi jár akkor a magasabb Monster Powerért. Mert a mostani fordítás szerint 300-ig tolhatná az MF-et. Eszerint egy 80+pragonos karinak egyszerűen nem éri meg feljebb tolni ha jól értem.
    Warador fordítása pedig mást mond. Aszerint pedig jobban járnak MF-fel a tápos karik, mert mehet 300MF felé is az alap valor nélküli érték.

    Nagyon nagy a különbség a kettő között, mert nem mindegy, hogy most már a fullos agyon vásárolt arcok lazán mehetnek majd 300MF felett és az így is jobb/gyorsabb karijaik még jobbak lesznek, vagy pont az ellenkezője lesz.

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    [reply]@Pinnya (#8):[/reply]Skill Rune – Run Like the Wind
    Proc coefficient reduced from 0.2 to 0.08

    Reply

  • avatar

    balikabo

    |

    Hmm, arra gondoltam hogy ugyebár a tárgyak tulajdonságai mostantol nem a tárgy szintje hanem s szörny szintje alapján határozódik meg. Inf act1 et hanyad playerrel kell tolni hogy minden szörny szintje lvl 63 mas legyen? vagy hogy is van ez?

    Reply

  • avatar

    Pinnya

    |

    barbárnál a sprint rúnája a life on hit procra vonatkozik, semmiféle aktiválási másodperc nincsen

    Reply

  • avatar

    CalebForeva

    |

    [reply]@Kiskupák (#6):[/reply]Ja oké, bocs, nem olvastam végig….de azt hittem, hogy végre lesz értelme act 1-en tolni, hogy legalább x százalékkal több xp járjon…de ha továbbra is haladni akarok a paragonnal (márpedig ez a cél), akkor továbbra is act 3-aznom kell, amit már nagyon unok. Act 1-gyel meg annyira nem halad az ember, mert nem mindegy, hogy 3200 xp (5-ös NV+25% xp gem) vagy 9000 xp szörnyenként…

    Reply

  • avatar

    Kiskupák

    |

    [reply]@CalebForeva (#4):[/reply]Nem fog ilv53-as cucc esni:
    “Ilvl 58-alatti tárgyak nem eshetnek többé Inferno nehézségen.”

    Amúgy lvl60-on lehet jobban megéri lvl-1en tolni, mert gyorsabban haladsz ugyanakkora XP-vel.

    Reply

  • avatar

    Ohyner

    |

    [reply]@CalebForeva (#4):[/reply]Ez nem all in tápnak szánták, hanem azoknak, akiknek mindegy mi esik, csak nehéz legyen a játék. Aki a tárgyakért és haladásért játszik, az tolja 0-n.

    Más: Csak nekem van még olyan achivmentem ami bár kész van, de nem kaptam meg?

    Reply

  • avatar

    CalebForeva

    |

    Szóval anélkül, hogy végigolvasnám az egészet, az első dolog, amit kiszúrtam az elején és zavaró: Nem jár több xp a monster power emelésével level 60-tól? Sőt, jobb loot se fog esni, max. nagyobb MF lesz? Akkor mi értelme lesz ennek?? Act 1-et szeretném már tolni, de továbbra is csak 1600 xp fog járni (buff és xp gem nélkül), és orrba-szájba fognak esni a lvl53-as cuccok, amik eddig is estek, még ha max mf-fel is mentem, mert ugye egy max mf gear most nagyon minimál árból kihozható. Jó, akkor továbbra is marad az act 3 nyúzása….ez hihetetlen…

    Reply

  • avatar

    Warador

    |

    “boosts to Magic Find and Gold Find (for heroes in Inferno) which will stack above the 300% cap”

    Sztem ez azt jelenti, hogy 300 fölé is mehet az MF és GF, ha nehezebb fokozatban toljuk. :)

    Reply

  • avatar

    chasy

    |

    Örülök,hogy végül mégsem hat az MF a ládákra,csak a valor buff.Így nem fogják a botok a ládákat farmolni,de a player jól jár a valorja miatt.Jó kis patch lesz ez . :D

    Reply

  • avatar

    Hamu

    |

    Elég hosszú lett, ha láttok benne valami elírást akkor szóljatok, és javítani fogom.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.