Infernal Machine működése 70-es szinten

Envo . Hírek 3275

Az Infernal Machine egy portált létrehozó eszköz, ami egy Uber Boss-okkal teli helyre juttat minket. Mindegyik összecsapás alkalmával lesz esélyünk, hogy alapanyagokat szerezünk a (ilvl70) Hellfire Ring készítéséhez.

Kezdésnek:

Az Infernal Machine recept véletlenszerűen esik bármelyik Keywarden megölése után Torment nehézségen. (Mivel 60. szinten is elérhető a legnehezebb fokozat, ezért a 70. szintű tárgyak csak 70. szintű karaktereknek fognak esni.)

Amint megszereztük a receptet, meg kell mutatnunk a kovácsnak, aki ezek után elő tudja majd állítani, a kívánt szerkezetet. A Portal Device a Fegyverek fülön belül fog megjelenni:

recipe-screen

Portal Device

Haedrig ezek után 4 különálló eszközt lesz majd képes előállítani. Mindegyikhez szükségünk lesz 1-1 kulcsra a Keywardenektől, akiket Act I-IV különböző területein találhatunk meg. Jelen állás szerint egy portál elkészítéséhez 100,000 aranyra van szükségünk, de mivel tesztelés alatt van, ez nem végleges.

reciepes_2

Az alábbi lista megmutatja, hogy melyik kulcsot melyik szörnytől tudjuk legnagyobb valószínűséggel megszerezni, és hol. A utóbbi PTR patch lehetővé tette, hogy egy másik Act-on szerezhető kulcsot is találhatunk, bár erre kisebb az esély.

ingredient_jooo

A portál aktiválásának folyamata nem változott, New Tristram- ban a Heretic’s Abode-ban lehet átlépni az Uber Bossok világába.

Hellfire Ring

Mivel négyféle portál létezik, ezért négyféle alapanyagot kell begyűjtenünk a gyűrű megszerzése érdekében. Ezek a következők (a képen balról, jobbra): Leoric’s Regret, Vial of Putridness, Idol of Terror, Heart of Evil. A gyűrű receptjét Squirt-től tudjuk beszerezni Act II-n.

220

Az eddigi négy helyett ezentúl csak egy fajta gyűrűt lehet készíteni, amire a Loot 2.0-ból megismert Smart Drop hatással lesz. Ezzel kisebb lesz az esélye annak, hogy a karakterünknek megfelelő main stat legyen a tárgyon, de ezt a Smart Drop kompenzálni fogja. Jelen állás szerint 50,000 aranyba kerül a gyártása, bár ez több mint valószínű, hogy változni fog. Ahogy a lentebb lévő képen is láthatjuk, a 45% bónusz tapasztalaton felül hat darab tulajdonságot fog kapni, (amiből az egyik a speciális tulajdonság).

 

hellfire-ring

Forrás:

 

Comments (22)

  • avatar

    Gabriel

    |

    Az új difficulty system-ben hogyan alakulnak majd a key és a material dop chance-ek?

    Reply

  • avatar

    esox

    |

    [reply]@Dyingsoul (#13):[/reply]Én meg annak örülök, hogy vagy olyan figyelmes, hogy 1 nappal a Heisenbarb videó megjelenése után már itt is kint látom :) Valaki tényleg képben van. Amúgy tök jó nevek közül lehetett amúgy szavazni :D

    Hellringet meg felesleges túlizgulni. Statokat majd úgyis lehet rerollolni, igaz kell hozzá legendary material amit a legnehezebb kifarmolni ahogy néztem. Hála a rerollnak sokkal könnyebb lesz egy használható ringet összedobni mint simában, de totál igazatok van közel sem lesz must have kategória még akkor sem ha 3 dps stat szerepel majd rajta. Láttam már streamen csodálatos leg ringeket amik viszont verymusthave kategória volt :) Azt se felejtsük el, hogy itt még semmi nincsen kőbe vésve ez még csak a béta, elég sok dolog változhat.

    A charmokat vagy egyéb mini bónuszokat meg majd a 2. kiegben :)

    Addig viszont kripta farm mp10?

    Reply

  • avatar

    Boss971

    |

    [reply]@Adam (#17):[/reply]OFF: Hiába a Társasházkezelés hátránya :-)
    Január 1-től nekünk április 30-ig tart, addig minden este 10-körül érek haza de inkább később, reggel 7.30-ra meg bent vagyok, hétvégén meg a két gyereket szórakoztatom :-)
    DE NEM panaszkodok, örülök a munkának, mert van, és ez nagy szó manapság, és még szeretem csinálni is :-)

    ON: Prof: szerintem ez így nem lett jó, az előzőből is kellett párat csinálni ami valamire jó volt, de mivel ahogy láttam a dropnál a cuccokat a korábbi AS, CHC, CHD “szentháromság” statjait igen kis mércével mérik manapság, inkább a fő stat és a vit szerepel mindenen, ezzel egysíkúsítva a tárgyakat. És még itt sem lesz semmi kiemelkedő stat, ha a bónusz tulajdonság telibetalál a Te elképzeléseddel akkor irgalmatlan mákod lesz, de erre mennyi az esély? 0,00000000000000001%?? Tudom, Dumb & Dumber: “Akkor van esélyem!” :-)

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    [reply]@Professor J (#18):[/reply]de 3000% xp mellett vajon megéri fenntartani 1 gyűrű helyét annak a +45%-nak?
    ahhoz hogy ez valóban ahsználható legyen, legalább 500% xp-t kéne adnia…de akkor meg áfordulna a must have kategóriába..szóval nehéz megtalálni az aranyközéputat..mikor már megéri használni,de nem válik létszükségletté
    Mondjuk én 1 speciális helyet tartanék fenn neki, vagy elég lenne az inventoryban tartani, mint a D2-ben a charmokat…és nem léenne hátrány ha a HF adhatna egyeüdliként mondjuk MF/GF bónuszokat is, persze ezeket ritkán adná, sok sok craft után….de így, hogy 1 értékes helyet lefoglal…nem hiszem hogy annyira népszerű lesz, mert a 45% xp túl nagy dps kiesést okozhat és túl nagy macera megcsinálni…ha valami mással össze lenne kombinálva…pl nem csak HF ring lenne, hanem mondjuk Hellfire set….amit az invben tartva vagy akár a stash-ben, akkor kapnál bónuszt…de így kissé confused, értelmetlen és elkapkodott szvsz…
    még 1 ötlet, ha lenne HF charm set, akkor nagyszerű elképzelések lehetnének a setbónuszokra..pl
    2 setnél +100%GF
    3 setnél +300%GF + 100% MF
    4 setnél +400%GF + 200% MF + 100% xp
    5 setnél +500%GF + 400% MF + 300% xp + aura of Hellfire(ami mondjuk 100% weapon damage 5 yardon belül, fire sebzés..így buffolható itemekkel)

    (a számok tájékoztató jellegúek, ne lovagoljon az értékeken senki..a gondolatmenetet értsétek:S)

    A Hellfire sett cuccokat egyesével készíthetnéd el, random dobnáa típust, szvóal nem tudhatnád előre, hogy gyűrűt kapsz,amulett-et, torsot vagy helmet – ez garantálná, hogy addig addig csináld, míg meg nem lesz az összes és utána meg ugye csinálhatnád az upgrade-ekért is hogy minél jobbak legyenek
    Ha mindet összeraktad és megvan a Hellfire statue recepted, amit 1 titkos helyen találhatsz emg, csekély drop eséllyel, akkor összerakve kapnál 1 kis statue-et, ami 2 helyet foglal el a stash-ben/inventory-ban, szigorúan account boundos, összes karakterre érvényes és kapnál 1 szép tüzes aurát is, ami nem csak sebezne,de jól is néz ki…
    én így tudnám elképzelni azt, ha valamiért ennyit kell küzdeni és rengeteg a sikertelen kisérlet..mert én mrá csináltam vagy 30 HF ringet…és ez nem sok, mert valaki több 100-at…de annyira szarok, hogy még a followernek is tudok jobbat adni 1 kör alatt kihullott itemekből:SS
    És arról nem is beszélve, hogy ugyan úgy lehetne a Hell fire statue-nek fokozata(pl Master és Torment) rengeteg ötlet van pedig benne…de én is egyetértek Bossal..ez így öngól, mert olyasmiért dolgoznak ők is…amit a játékosok nagy része nem használ ebben a formában:SS
    Paragon szintezéshez meg DPS és hp/resist kell, nem ilyen minimális xp:S

    Reply

  • avatar

    Professor J

    |

    [reply]@Boss971 (#16):[/reply]Nem öngól, mert a recepet alapból 5 milla gold, és azoknak kell, akik para szinteznek, a sima lvl-ig szinte semmi adv. módban többen együtt játsszva, de még egyedül sem vészes. Ha mindent takarítasz és figyelve játszol, akkor ha Masteren kezdesz, Act 1 vége lvl 30.

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    No igen Boss:))
    fel is tűnt, hogy nem látlak online:)))
    Egyébként teljesen igazad van, hasonlót fogalmaztam meg én is!:)
    Kérdés persze még az, hogy a mystic mennyie tudja rerollolni a mainstatot a gyűrűn!:)
    HA ez megoldott, akkor van lehetőség, hogy 1 másik karakternek is jó legyen..de jelenelg,ha valakinek van 1 ismerőse, aki hathatósan segít a fast levelingben;)

    Reply

  • avatar

    Boss971

    |

    Akkor most én leszek a feketebárány. :-)

    Leszögezem, sajnos ebben a hónapban kb 10 percet nem volt időm játszani szerencsére annyi a munka.

    Ezzel az “újítással” brutál öngólt rúgott a blizz. Miért is?
    Kiknek kell a HF ring? akik karaktert akarnak húzni. Aki eddig játszott legalább 3-4 hónapot, az nem akar most újabb karaktert húzni 60-as szintre, a 70-re meg felesleges lesz, sőt hátrányos a korábbi HF vélhetőleg. Torment szintek jobban fogják az XP-t hozni.
    Az új paragon 2.0 miatt nem kell már újabb karaktert húzni, feleslegessé válik ez a funkció, max a crusadert kell felvinni 70-es szintre.

    Azaz, ez annak lenne jó aki majd most kezdi a játékot a kieg után. De az meg nem fogja tudni kihasználni a HF ringet, mert nem tud 4 félét készíteni, csak 1-et a smart drop miatt.
    Azaz lesz egy HF ring alapanyagod pl barbárral, aki 70-es szinten van legalább. Ha szeretnél egy monkot húzni majd, akinek kell a HF ring, nem tudsz neki dexest készíteni, mert ugye smart drop van, de intest sem tudsz majd készíteni, és vitest sem.
    Ok, nem csinálod meg, mondván majd az 1-es szintű monkkal elkészíted a dexes gyűrűdet, ja az 1-es szintű gyűrűt igen, de nem a 70-est, mivel loot 2.0 is lesz ugyebár, azaz a szintednek megfelelő cuccok fognak esni is.

    Ez így nem jó szerintem! A régi sokkal jobb szisztéma volt, ez ÖNGÓL! :-)

    Reply

  • avatar

    Adam

    |

    [reply]@Dyingsoul (#13):[/reply]mókás, ha valaki ebbe az irányba szerette volna ha változik a játék, már hónapokkal ezelőtt, akkor kő kemény leoltottátok..hogy ne elégedetlenkedjen már..kissé irónikus, hogy most annak örültök,amit más anno hiányolt…
    A HF ring eddig is használhatatlan volt 60. szint felett…és ezután is az marad…hiába az upgrade-lt változat, alapvetően hibás a koncepció..nem éri meg a befektetett energiát az a kis plusz,amit ad..és sajnos ez sem változott..de nem siránkozom, mert megint kapok a fejemre…aztán hónapok múlva, meg majd megy az öröm ujjongás azért, mert megvalósul az,amit az elégedetlenkedők szerettek volna…

    és még 1 dolog, az összevont paragonnal teljesen kinyírták ilyen formában a HF-et…a bónusznak nem hozzáadódnia kellene, hanem stackelődni..multiplikatív módon.

    Reply

  • avatar

    Ebola

    |

    [reply]@Fedayn (#10):[/reply]Üdv.
    Jó felé tapogatózol, nem mindegy, hogy additív vagy multiplikatív a bónusz kezelése.
    A tárgyakból és a nehézségi fokból kapott bónuszok additívak, de a Nephalem Valor és a multiplayer bónusz már multiplikatív.
    Legjobb tudomásom szerint természetesen. :)

    Reply

  • avatar

    Dyingsoul

    |

    [reply]@ (#12):[/reply]Nagyon jól látod a dolgokat! Végre valaki rajtam kívül is átlátja, hogy az itemizáció milyen újdonságokat fog rejteni magában! :)

    Reply

  • avatar

    esox

    |

    [reply]@sweeping (#10):[/reply]Érdekes olvasni pár véleményt itt is meg b.net fórumon is. Pár ember mintha nem is ezzel a játékkal játszott volna, vagy én nem értem igazán milyen irányba látják a javulást. No offense de:

    “Szerintem inkább alapból jöhetne 45%-al jobban az xp, és felszabadulna egy hely, és lehetne más gyűrűt is használni… Esetleg egy set gyűrűt, akármi…”

    Vagy ne jöjjön senkinek semmi + xp és kész. Kb. akkor nincs értelme nem? Értem mire gondolsz de ezen az elven elindulva kezdhetne mindenki pucéran 400k unbuff dps-el, hogy nagyobb EHP-t tudj elérni gyengébb dpsű fegyók proccaival. Vagy +200k life mindenkinek, hogy több dps-t lehessen a cuccokról összeszedni és hamar lehessen t4-en nyomatni… El lehet dönteni mindig, hogy beállsz egy sorba vagy bemászol a tetőn.

    “Nekem nem tetszik a HF ring létezése, szerintem minél kevesebb cucc kellene, hogy létezzen, aminek kötelező a használata, mert így kevésbé lesz sokszínű…”

    Jah. Játsztottál az elmúlt egy évben d3at? :D Ha kevesebb lenne a használható cuccok száma már csak Decard Cain lenne játszható karakter. Szerintem meg minél több cucc kéne, hogy legyen. Nagyon unom már, hogy minden kaszt egy az egyben ugyanúgy néz ki (kb. ugyanazzal a buildel). Mindenkin mempó, inna naci, nati csizma lacuni.. Streameket nézve rengeteg olyan cucc lesz ami külön buildekhez illik vagy nagyon jól támogatja. Kreatívnak kell lenni végre és lehet egyéni(bb) buildeket használni nem mindenki ww-cm faszom lesz. Amúgy meg nem kell a progress no. 1.-hez viszonyítani, hogy én most hátrányban leszek HF ring nélkül. Mindenki farmoljon úgy ahogy szeretne és ÉLVEZI.

    (Nézzétek meg Moses vagy Modz streamjén milyen fasza rare és különleges leg cuccokat találtak.)

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    [reply]@Fedayn (#11):[/reply]Rosszul fogalmaztam, és igazad van.
    De a többségre nem lesz jellemző, hogy azon a szinten tolja, alacsonyabb torment fokozaton pedig jóval kevesebbet ad :)

    Reply

  • avatar

    Fedayn

    |

    [reply]@sweeping (#13):[/reply]A HF ring +XP-je szerintem nem úgy skálázódik, hogy 50%-al megemeli a bejövött XP-t, hanem hozzáadja. Vagyis ha van az mpl szint szerint 500% XP bónuszod, akkor az 550 lesz, és nem 750.

    Az új rendszer szerint torment szintenként nagyon durva xp buff van, most nem emlékszem, hogy mennyi is pontosan, de 1000% xp bónusznál, hogy most 1000 vagy 1050… nem számít. Persze ha nem így van, javítsatok ki.

    Reply

  • avatar

    sweeping

    |

    Nekem nem tetszik a HF ring létezése, szerintem minél kevesebb cucc kellene, hogy létezzen, aminek kötelező a használata, mert így kevésbé lesz sokszínű…

    Jó persze mondhatjátok, hogy nem kötelező, de ki az a hülye aki lemond közel 50% + expről… Biztos van akit hidegen hagy, de azaz illető se fog sokat játszani szerintem a játékkal.
    Pláne, hogy itt a paragon 2.0 és amellett hogy élvezed a játékot, az a célod hogy minél erősebb karaktered legyen, ergo növeled a paragon szintet is, és vadászol a jobb cuccokra.

    Szerintem inkább alapból jöhetne 45%-al jobban az xp, és felszabadulna egy hely, és lehetne más gyűrűt is használni… Esetleg egy set gyűrűt, akármi…

    Reply

  • avatar

    Animebj

    |

    Komoly változás, de csak egyetlen olyan tárgyon, amelyre még most sem igazán hajtanak a játékosok, nemhogy azután, hogy bonyolultabb lesz az alapanyagok összeszedése és túl sok a véletlen tulajdonság.

    Reply

  • avatar

    Envo

    |

    [reply]@relixo (#7):[/reply]A kulcsok és az alapanyagok is másak, sőt a portálgépek is, tehát semmit nem tudsz átvinni a mostani játékból.

    A Smart Drop pedig úgy lesz rá hatással, mintha sima szörnyből esne ki, azon séma szerint (én így képzelem el). Eddigi PTR-ezés tapasztalataiból a Smart Drop kb 60%-ban bejön. De lehet, hogy a gyűrűnél más lesz a százalékos arány.

    Reply

  • avatar

    relixo

    |

    [reply]@Envo (#5):[/reply]Akkor, ha jól értem az alapanyagokon kívül nem érdemes a kulcsokat se gyűjteni most a későbbi felhasználás érdekében ugye,mert mindenhez az új szükséges majd?

    Az meg,hogy a Smart Drop hatással lesz a gyűrűre kíváncsi lennék,hogy nagyjából mit is takar? :)
    Ha van lehetősége valakinek kipróbálni legyen olyan jó,hogy megosztja a tapasztalatait velünk. Gondolok itt arra pl,hogy hány db után adott neki megfelelő tulajdonságot rá?
    Persze ez csak egy előre jelzés lenne tudom én,de szerintem sokakat érdekelne.

    Reply

  • avatar

    Envo

    |

    [reply]@PunkZoli (#4):[/reply]Így nem tudod az alapanyagokat bespájzolni, mivel a mostaniakat 60-as szörnyekből nyerted ki. Másrészt ez egyáltalán nem bonyolultabb, az alaphoz képest. 4 gyűrűből lett 1, 1 machineből lett 4. :D

    [reply]@Abiondi (#3):[/reply]Igen négy részre lett szedve, és így sokkal jobb, mivel eddig egyhuzamban kellett lenyomni az Ubert, mivel nem tudtad melyik portalt nyitja ki a Machine. Mostmár lehet külön időpontban is tolni, és nem származik belőle hátrány.

    Reply

  • avatar

    PunkZoli

    |

    Nem értem miért kellett megbonyolítani, bár most egy picit lesz csak változatosabb. Valahogy úgy érzem a valódi tartalmak helyett megint csak a biztos beváltat polírozzák, és sajnálom, hogy elpazarolnak időt rá.
    A gyűrűhöz szükséges organok meg miért néznek ki másképp? Akkor a gyűrű is más lesz?

    Valaki próbálta már a folyton-folyvást nyugtalan background download-ot? Hova tölt, mit tölt, ez ptr live előszél vagy ros csak? Mit tudunk róla? Nálam 2 napja megy de a d3 mappája nem növekszik.

    Reply

  • avatar

    Abiondi

    |

    Akkor az eddigi 1 féle infernal machine szét lett szedve 4 darabba?
    Illetve van arról valami, hogy a most nálam lévőkkel mi lesz?

    Reply

  • avatar

    Envo

    |

    [reply]@SaltyDaveIV (#1):[/reply]Frissítve, köszi.

    Reply

  • avatar

    SaltyDaveIV

    |

    A legutóbbi béta patch óta minden warden dobhat minden kulcsot.

    Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.