Lylirra a Legendary dropokról

Dyingsoul . Hírek, kék 2796

Érdekes pletykával jött egy játékos, aki azt tapasztalta, hogy a klántársai jobban kapják a legendary tárgyakat mint ő. Tervei szerint több karaktert fog felhúzni 70-es szintre, mert szerinte a dropok már a karakter kreálásakor eldőlnek, így csak a gearjét váltogatva fogja tesztelni érdekes elképzelését. Lylirra reagált a feltevésre és tisztázta, hogy a tárgyak és a rajtuk lévő statok a tárgy megtalálásának pillanatában határozódnak meg. Ha kiütjük egy monsterből, akkor abban a pillanatban, ha megvásároljuk Kadalától akkor éppen akkor. Érdemes szem előtt tartani, hogy a random nem azt jelenti, hogy azonos, egyforma séma sem pedig egyenletes eloszlás. Arra is felhívja a figyelmünket, hogy a randomitásban lehetnek csomók, gócok (például ugyanott találunk több legendaryt) és ezeket a csomókat az emberi agy mintaként próbálja felismerni. Lylirra válasza után hátrahagyott még egy érdekes youtube videót, majd zárta a topikot.

 

Hey all!

For clarity, items and their stats are determined at the time that they’re generated in the game world. In most situations, this is when the item physically drops (like from a monster, a chest, or a destructible). In cases where there isn’t a physical drop, items and their stats are determined as soon the game creates them. For example, items from Kadala are generated as soon as they’re purchased. Item types, stats, drops rates, etc. are not determined, or pre-determined, upon creation of a character nor is that kind of information stored in some sort of seed on the character itself.

It’s important to keep in mind that random != uniform or equal distribution. It’s completely natural for random systems to included clusters, and for the human brain to interpret those clusters as patterns (even where there are none).

Thanks for the discussion, though! Theories like this are always interesting, and of course can yield great feedback on and insight into potential related issues. :) I’m going to go ahead and lock this thread up, though, since the theory isn’t actually accurate and I’d like to help curb some of the misinformation.

In parting, for your trouble, I’ll leave you with this: https://www.youtube.com/watch?v=NbInZ5oJ0bc

forrás: battle.net forum

Comments (9)

  • avatar

    Fege

    |

    Én is találkoztam ezzel a jelenséggel még Diablo II-ben, a jelenség definíciója:
    “Elkeseredett játékosok, akik értelmetlen és egyre unalmasabb farmkörök közepette azon agyalnak, hogy vajon miféle összeesküvéseket szőtt a Blizzard azért, hogy ne találjanak semmi jót.”

    Az alábbiakban pár kiemelt példa:
    – Ha túl sokat játszom, akkor biztos Blizzard rontja a dropot, hogy ne legyek előnyben másokhoz képest
    – Ha túl gyorsan érek X helyről Y-ra Blizzard biztosan azt hiszi, hogy bot vagyok, ezért rontja a dropot.
    – Ha túl magas az MF-em, akkor biztosan rosszabb lesz a drop, az MF szintnek pontosan 112.56-nak kell lennie ahhoz, hogy minden fasza legyen.
    – Ha túl sokszor megyek ugyanazokon a körökön, akkor biztosan rosszabb cuccok fognak esni
    stb.

    Sose fogom megérteni, hogy mi nem érthető a “szerencsejáték” szó jelentésén. Lassan tényleg eljön a “Fix drop” ideje, amikor mindenkinek fixen ugyanaz fog esni, s nincs több sírás, nincs több összeesküvés elmélet, ja és mellékesen nincs tovább Diablo :)

    Reply

    • avatar

      AngelHeart

      |

      Ilyen és ehhez hasonló összeesküvés elméletekkel több mmo játéknál is találkoztam már, de ezeknek ez embereknek te el nem magyarázod hogy a világ éppen pont most nem azért forog hogy velük kitoljon. Nevezetesen ami most a sláger egy adott játéknál amivel éppen játszom az hogy a szerver direkt lehúz mert az elöző mecssem jól sikerül és most azért nem tudok lelőni senkit És ezt hogy? – kérdem én, erre a válasz 1. Csak minden második-harmadik lövedékem éri el az ellent és még az sem okoz sérülést. 2. És ez a kedvencem Azért van Pingem mert a szerver úgy akarja, mert túl jó a statom és ezért futok rossz köröket. Az eszébe se jut az illetőnek hogy raja kívül még 29 ember van ugyanazon a meccsen és nekik is lehet néha szerencséjük nem csak neki, mert ugye az soha nem szokott feltünni senkinek amikor őt nem találják el meg őróla pattannak le a lövedékek mert az úgy van jól hiszen én jó játékos vagyok.
      És a Diablo-ra visszatérve MIÉRT? Kérdem ismét MIÉRT tenne be külön egy ilyen algoritmust a játékba a Blizz miért lenne célja az hogy bizonyos emberekkel kitoljon ez még nem is egy mmo, Egy játék fejlesztőnek nem célja az hogy bizonyos embereket előnyben részesítsen pláne nem random,. Mi ez ec pec kimehecc? Te jó lehecc te meg elmehecc. Ha ez lenne a cél akkor lenne egy Diablo 3 Ultimate Dropp Bundle Megapack DLC edisön 9.99-ért oszt ha megveszed lesz droppod ha nem mag bekaphatod.

      Reply

  • avatar

    nicoolas

    |

    demon hunter első kari:10blackthorne 3 marauder fejes rengeteg shadow grasp…………..körülbelül 500 act1-es chestből 0 gyűrű…..

    demon hunter második kari:blackthorne 1 cipő, marauderből cipő kivételével minden kiesett ,shadow grasp 0 darab, mádoik nap kiesett act1-es chestes gyűrű és azóta már esett többször is.

    Második karim negyed annyi idő alatt mint az első kari full endgame gearbe van(4setbonus marauder,3as nataly,100%+fire damage…..).Próbálkoztam nem egyszer az első karival ,de például tíz perce riftbe mi esett annak a szerencsétlennek naná,hogy körülbelül a 7. shadow grasp kesztyű ami a másik karinak egy sem.

    Az ,hogy első karimnak hasamraütök 100 óra alatt esnek a tipik lootok ,majd második 25 óra full endgame, miközben próbálkozva első kari ugyanazokat a tipik szarokat lootolja nekem nem random .Ez nem egyedi eset nekem is úgy mondták ,kipróbáltam bejött.

    Reply

    • avatar

      petya007

      |

      Szóval érdemesebb kezdeni egy teljesen új karit ugyanabból a kasztból, hogy jobb dropjaid legyenek?

      Reply

      • avatar

        Bradzil

        |

        Egyik haverom most vette meg a D3-at és a RoS-t, felhúzott egy wiz-t és együtt haladunk. Nekem volt egy 70-es barbárom, azzal nyomtuk együtt. Kb 60 óra játék alatt nekem átlag óránként 1 legendary esik, míg neki átlag 6-7. Plusz még be is tettem egy +43%MF követ a sapimba, hogy kicsit rátoljak a saját drop-omra, de még így is 3X annyi legendary/set item esik nála, mint nálam. Elgondolkoztam, hogy tényleg érdemes lenne új karit felhúzni, csak hogy essen már pár cucc… Még azt sem bánnám, ha minden barnát-zöldet szétszednék, csak legyen mit szétszedni…

        Reply

        • avatar

          esox

          |

          Miért hülyítitek egymást?

          Reply

  • avatar

    Animebj

    |

    Én is azt tapasztaltam, hogy az alapjátékban készített, majd később 70. szintre felhúzott karaktereimnek sokkal kevesebb legendary jut, mint klántársaimnak annak ellenére, hogy ők se mennek túl magas Torment-szinten (maradnak T1-2 között, ritkábban T3).

    Reply

    • avatar

      Xeper

      |

      Ezt úgy hívják, hogy pech ;)

      Reply

Leave a comment

You must be logged in to post a comment.