Kezdőlap Egyéb Bashiok a DPS megjelenítésről

Bashiok a DPS megjelenítésről

17
0
MEGOSZTÁS

Kedvenc blueposterünk, Bashiok ismét nyilatkozott a DPS témában. A játékosok zöme többféle információt is szeretne látni a fegyverek tooltipjén. A plus infok megjelenítésére a DPS-rendszer tökéletesen megfelelő. A DPS-nek vannak előnyei, de ha kivennék a játékból, akkor az csak azért lenne mert a korábbi Diablo játékokban nem volt ilyen. Abban viszont egyetért, hogy ehhez a játéktípushoz nem a legmegfelelőbb mérőeszköz a sebzés megállapítására, de ez a legegyszerűbb módja annak, hogy a kezdő játékosok is észrevegyék két fegyver közt az alapvető különbségeket.

Bashiok bluepost…

I think you’ve made a great case for why it should be there, thanks. smile

…Having DPS there, as you said, provides a quick comparison if that’s all you want, and I’d argue that for many players, that’s all they’ll probably need or care about. For you and others who want to delve into the the specifics of the damage, how it’s being put out, as well as how effective it is, then that information is all still there. In fact we’re actually giving the player a lot more information now if they want to crunch numbers.So to have DPS shown, it’s a quick comparison for most people. If you want more information, then that’s there too. Having the DPS shown has good reasons, but removing it would just be for the sake of “it wasn’t in a previous Diablo game”. I will agree it’s not the best metric to gauge damage output in this type of game, but it is the simplest way to show a basic power difference between two items for beginning players.

Ti mit szeretnétek látni a fegyverek ill az itemek tooltipjén?[Szeretném kérni a hozzászólókat, hogy ne menjünk bele a ” jajjjj a Diablo 3 mekkora WoW másolat lesz” c. témába, mert lesújt a Banhammer 🙂 ]

Forrás: