Kezdőlap Egyéb Jay Wilson interview

Jay Wilson interview

22
0
MEGOSZTÁS

A napokban egy nagyon tartalmas interview készült a D3 fejével. Flux körülbelül 30 perces beszélgetést tudott felvenni. Rengeteg kérdés (56) és sok hasznos információ. Nem láthattuk még mindegyik kérdést és választ, ezeket majd kisebb-nagyobb adagokban osztja meg velünk. Nézzük a mostani adagot:

  • Szeretnék ha Wizard resource-systeme nagyon jól működne. Nem akarják, hogy harc közbe kifogyjon manából.
  • A WDnél jónak látják a mana használatát, mivel van egy pár mana visszatöltő képessége ami még sebez is, valamint mana nélkül sem védtelen hiszen ott vannak a megidézett petjei.
  • A Wizardot sebezhetőbbé, azonban nagyon erős varázslóvá szeretnék tenni. Így kihívás lenne számára a játék.
  • Korainak látják még a Monk resource-systeméről beszélni, egyelőre még manával tesztelik.
  • Lehetséges, hogy a Health Globeok erősíteni fogják a resource-systemeket, de csak azután kezdenek el ezen dolgozni amint kész minden egyes kaszt.
  • A Monk minden egyes képessége melee orientált lesz, kivéve azok melyek védekező illetve support(támogató) képsségek lesznek. Lehetséges, hogy bevezetik az aurákat.
  • Csupán egy olyan kasztot szeretnének mely support képességekkel rendelkezik, a Monk lenne a leglogikusabb választás. Azonban pont emiatt nem biztos, hogy rá esne a választásuk.
  • Néhány Monk képesség az 1001 istenükhöz fog kapcsolódni.
  • A Monkon lesznek tetoválások.
  • Néhány Monk képesség csak staffal (pl. az AoE-k) illetve fist weaponnel lesz használható, azonban így is sok olyan képessége marad melyet puszta kézzel végez majd el.
  • A Monk páncélzatának része lesz a karján lévő kis pajzs, mely defensive(védekező) bónuszt ad.
  • Attól függetlenül, hogy a Wizard vagy a Monk öltözéke szövet illetve bőrnek néz ki, adhat sok armort. A WD sem fog úgy kinézni mint egy nehéz páncélzatú Barbár. Minden egyes kasztnak szépen kidolgozott ruhát terveznek. Szeretnék ha a játékos jól nézne ki, arról nem is beszélve, hogy értékes ruhákat visel.
  • Lesznek új item típusok és skill rúnák. Lehetséges, hogy lesznek visszatérő szettek a D1 és D2ből.
  • A kijelölt target(ellenfél) körüli piros körvonal megmarad.
  • Úgy tűnik visszatér a Mongrel elnevezés a Zombie Dog helyett.


UPDATE:

  • A Barbár és a Wizard skill fái a legkidolgozottabbak eddig; néhány képesség már végleges állapotban van, azonban vannak olyanok melyeket még nem tudják, hogy berakják-e vagy a high end játékban fog szerepelni.
  • A Barbárnak rengeteg passzív, míg kevesebb aktív képessége van. A Wizardnál pont az ellenkezője. A Wizardnak nehezebb passzív képességeket adni. Az egész rendszer hasonló a D2höz.
  • Megmarad a három nehézségi szint: Normal, Nightmare, Hell. A legerősebb képességek lvl30on lesznek, a Normal játékkal együtt véget ér a core game. Ez nem jelenti azt, hogy Nightmare és Hell fokozaton nem lehet erősíteni a képességeket.
  • Lehet, hogy visszatér a Talisman: egy D3as új játék mechanizmus, az inventoryban helyezkedik el, 9 slotja van, a statokat erősíti.
  • Mivel autostatok lesznek, a WoWhoz hasonlóan a gearel(páncélzat) fogják megoldani a karakterek egyediségét.
  • A WD képességei még csak a fejlesztés második stádiumában vannak, míg a Barbárnak vagy a Wizardnak már a harmadik stádium végén. Ez az oka annak, hogy kevesebbet tudunk a WDről mint a többi karakterről. Négy fejlesztési stádiumot terveznek.
  • A skill fákat úgy tervezik, hogy rengeteg variáció legyen a játékosok számára, de kövessenek egy ésszerű pontelosztási irányt.
  • A következő személyek dolgoznak a skilleken: Jay Wilson, Wyatt Cheng, Julian Love, Chris Haga.
  • Lesznek visszatérő mobok a D2ből.
  • Kiveszik a Town Portalokat, azonban több lesz a Waypoint és nagyobb lesz az inventory.
  • Most kezdtek a PvP rendszeren dolgozni. Jay Wilson elmondása szerint nagyon félelmetesre sikerült. A jövőben lesz némi információáradat erről.
  • Lesz respecre lehetőség.
  • Még nem döntötték el, hogy lesz-e Gambling.
  • Lehetséges, hogy lesznek rangok.
  • Nem tudják még, hogy Single Playerben minden egyes játékba belépés után újra fognak-e éledni a szörnyek.
  • Weapon switch hotkey-t kiszedték.
MEGOSZTÁS
Előző cikkBlizzard iroda
Következő cikkFan Art dömping 5.