Ma teszünk egy rövid kitérőt az érdekesebb ismert Boss modifierek felé, nehogy beleunjatok a monoton szörny-felsorolásba.
- Mindenek előtt miről is van szó? A Champion (bajnok) és Boss (főnök) típusú szörnyeknek egy közös “boss modifier” poolból speciális képességei lehetnek, amit többé-kevésbé véletlenszerűen kapnak meg. Volt már ilyen a Diablo 2-ben is, sokatok bizonyára ismeri a dörgést.
- Ballista: A szörnynek, akiknek a nevében ez a kulcsszó szerepel, minden lövedéke vizuálisan és sebzésben is jóval nagyobb mint normális társaié.
- Doppelganger: Ezzel a tulajdonsággal a Boss képes megduplázni magát, ami akkor különösen zavarbaejtő, ha bír még más, veszélyes módosítókkal is. Ha sok ideig hagyjuk élve a szörnyet, gyakorlatilag saját minion pakkokat hoz létre maga körül a módosító használatával. A hamisítványokat elárulja a neve és ha az eredeti boss lefekszik, eltűnnek a másolatai is.
- Fast: Na ez nagyjából hozza az elvártat, az előzetes hírek szerint egy kicsit túl is teljesíti. A boss mozgási és támadási (!) sebessége is nagyjából megduplázódik a tulajdonság hatására. Jelentetek néhány lényt (Pl. Desert Wasp), ami profánul gyors lett a módosító hatására.
- Molten: A tulajdonság hatására a lény bónusz tűzsebzést kap és ha ez nem volna elég, az ő és támadója lába alatt felégeti a talajt. Aki belelép a felperzselt területbe, folyamatosan sebződik. (Remélem maga mögött hagyja amikor mozog, úgy külön érdekes lenne).
- Nightmarish: Ezzel a tulajdonsággal a szörny elijeszti a támadóit. Gyakorlatilag a Witch Doctor Horrify képességét kapja meg az ellenség. Egymagában inkább csak bosszantó, más érdekes módosítókkal viszont halálos lehet.
- Linked: A tulajdonsággal a boss és minionjainak életereje egyetlen hatalmas, közös HP pool-lá válik. Így gyakorlatilag lehetetlen kifókuszálni és megölni egyetlen lényt, mivel a sebzés szétoszlik társai között is. Nagyon kicsi életerőn a link megszűnik és a szörnyek szabadon megölhetőek.
Forrás: