Elég beszédes kedvében volt tegnap éjjel Bashiok, remélem nem probléma ha szétcincálom a hozzászólásait és kihagyom a wow-talkot meg a viccelődést és kivételesen csak arra fókuszálok, hogy milyen új információkhoz jutottunk. Ha a teljes kékek érdekelnek erre fáradjatok el.
I’m sure there are plenty of examples people can come up with where we’ve changed or removed the more ‘hardcore’ aspects of the game. Respecs are a huge one, but 99% of people didn’t like rerolling new characters when they placed a point incorrectly. “Auto stats” are another, but hopefully we’ve provided enough info to let people know that we’re only shifting customization, and adding more, not removing something meaningful.
Arról szólt a beszélgetés, hogy vajon a Diablo 3 is elhígul-e az előző részekhez képest, mint ahogyan azt a WoW tette az elmúlt hat év alatt. Bashiok azt mondja érti a problémát, sok nagy változtatás történt, például az auto-stat és a respec rendszer, de reméli, hogy a fanok megértik, ezek olyan módosítások voltak, amik végeredményben nem csökkentették a Diablo komplexitását, csak más csomópontokra helyezték azokat.
In any case, I think all of these types of things (feel free to list the ones I left out) all feed into a feeling of uncertainty. Which is totally reasonable, but when people get their hands on it, I don’t think they’ll be able to deny it’s a Diablo game.
Ezen kívül elmondja, hogy tudja, a nagy változtatások miatt sokan bizonytalanok, de amikor végre rátehetik majd a kezüket a játékra (haha, köszönjük a kedves megjegyzést) akkor érezni fogják, hogy letagadhatatlanul méltó utód lesz a Diablo 3.
A következő téma az volt, hogy vajon túl könnyű lesz-e a játék. Erre is volt kéznél válasz:
We specifically make people pretty invincible in our show demos because it sucks to wait 30 minutes to 3 hours (literally) to get to play for your 15 minutes and die and spend precious time getting back to the action. That same issue doesn’t exist for a release product, of course, so we can have actual real balance of progression. Not the god-mode of a show floor demo.
Nem, nem lesz az. A Blizzconokon látható faceroll azért volt, mert szerették volna ha a playerek a harminc percnyi játékidejüket nem azzal töltik, hogy visszafutnak a tett helyszínére, vagy a ruhájukat javítgatják. Gyakorlatilag “god módban” játszottak.
A végére:
Without talking about the beta build too much, difficulty will be one of many things people will get no real sense of before release.
A játék nehézsége felől csak a kiadás után dönthetünk. Tehát a bétában már biztosan nem lesz nightmare illetve hell nehézségi fokozat.
Apró információ vagy csak szófordulat, de Bashiok a fenti kékben azt emlegeti, hogy rengeteg más dolog sem lesz benne a teszt verzióban.
Szerintetek a játék mely részeit próbálhatjuk majd ki?
Forrás: