A Blizzard kiadott egy előzetest az 1.0.3-as patch tartalmából. Az eredeti írást itt elolvashatjátok, most pedig következzen a tartalom összefoglalója.
Legendaryk és a többi tárgy
A Legendary tárgyak buffolása/balanszolása későbbre csúszik, vagyis még nem fog érkezni az 1.0.3-as patch-ben. Erről információ valószínűleg legkorábban csak a patch kiadása után fog jönni blue post formájában.
Változni fog a tárgyak drop rendszere, Infernon mostantól lehetőségünk lesz Ilvl62-es szintű tárgyakat is találni már Act1-en. A többi Act drop ratje is változni fog, a táblázatból kiderül, hogy pontosan hogyan is.
Item |
Hell Act III and IV |
Inferno Act I |
Inferno Act II |
Inferno Act III/IV |
---|---|---|---|---|
iLvl 61 |
9 % |
18% |
19% |
24% |
iLvl 62 |
2% |
8% |
12% |
16% |
iLvl 63 |
0% |
2% |
4% |
8% |
Nephalem Valor
Változni fog a Nephalem Valor működése is. Mostantól az 5-ös stacket elérve minden elit pack garantáltan fog rare tárgyat dobni, ellenben a bossok az eddigi fix 2 rare helyett, mostantól minimum 1 rare tárgyat fognak dobni.
Többjátékos mód
Coop módban a szörnyek mostantól nem kapnak +dmg-t, a játékosok számától függően.
Inferno balansz
Act 1-et megfelelően balanszoltnak érzik a fejlesztők.
Act 2-nél viszont túl nagynak érzik a szakadékot az Act1-hez képest. A terv az, hogy ha egy közelharcos karakter offenzív képességekkel kényelmesen tud haladni az adott fejezetben, akkor a következőt is el kell tudnia kezdeni defenzív képességekkel.
Act 2, 3, 4-ben a szörnyek Hp-ja és sebzése, finomításon fog keresztülmenni.
Halál és javítási költség
Lvl 60 után a javítási költségünk várhatóan a 4-6*-sába fog kerülni a mostaninak. Változik a boss harcoknál bekövetkező halálok helyzete is. Jelenleg a Coop játékban a bossok sokkal könnyebbek mint egyedül, mert több játékos esetén 1 eltudja kite-olni a bosst, míg a másik feléleszti a halott csapattársat. Lehetséges megoldásnak tartják, ha boss harc közben ellehetetlenítik az elhullott csapattárs felélesztését, vagy a felélesztés után bizonyos ideig a játékos valami debuffot fog kapni ( kisebb sebzés, kevesebb élet…).
Attack Speed
Vannak olyan tárgyak aminél az Attack speed hibásan számítódik, erről a hibáról tudnak és javítani fogják. Mindamellett a fejlesztők túl erősnek érzik az Attack Speed tulajdonságot, és nerfelni is fogják, jelenleg a játékosok “must have” tulajdonságnak tartják az Attack speedet. a nerfre két lehetséges módot közöltek a fejlesztők.
- A tárgyakon lévő Attack speed értékének csökkentése, visszamenőlegesen az összes tárgyon.
- Egy új rejtett módosító bevezetése, ami csökkenteni fogja az attackspeedből való dmg növekedés számolásának a módját.
Gems
Mindenek előtt a Jeweler és a Blacksmith valamivel olcsóbban fog nekünk dolgozni.
A Gemek fejlesztésének az ára is módosulni fog, az alábbi táblázat szerint:
Gem típus | Régi ár | Új ár |
---|---|---|
Flawed | 3 Chipped + 500 gold | 2 Chipped + 10 gold |
Normal | 3 Flawed + 750 gold | 2 Flawed + 25 gold |
Flawless | 3 Normal + 1250 gold | 2 Normal + 40 gold |
Perfect | 3 Flawless + 2000 gold + 1 Page | 2 Flawless + 55 gold + 1 Page |
Radiant | 3 Perfect + 3500 gold + 2 Pages | 2 Perfect + 70 gold + 2 Pages |
Square | 3 Radiant + 7500 gold + 1 Tome | 2 Radiant + 85 gold + 1 Tome |
Flawless Square | 3 Square + 20,000 gold + 2 Tomes | 2 square + 100 gold + 2 Tomes |
Karakter balansz
Az 1.0.3-as patchbe nem fog még érkezni komolyabb karakterbalansz, maximum néhány apróbb változás.
Az 1.1 -es leendő patch fogja hozni a komolyabb karakter balanszot.
Kimaradt apróságok
Ezeken a változásokon kívül, még számos javítás, bug fix fog érkezni a játékhoz, és az aukciós ház módosítása is természetesen.
Közölte velünk ezeket a híreket Wyatt Cheng Senior Game Designer, akinek egy kérése lenne felénk, ha meglátjuk őt a Development Hell-ben akkor kíméljük meg az életét és sétáljunk tovább.
Forrás: battle.net, diablofans