Kezdőlap Hírek Patch 2.3.0 Betekintő

Patch 2.3.0 Betekintő

213
0
MEGOSZTÁS

A 2.3.0-ás javítócsomag már készülőben van, hamarosan elérhető lesz a PTR szervere is! Következzen egy áttekintés arról, hogy mit is várhatunk ettől a javítócsomagtól. (Az alábbiakban tárgyalt pontok csak egy bevezető képet adnak a csomag tartalmáról, mint ahogyan azt már megszokhattuk ezek bármilyen irányban változhatnak még.)

  • Új zóna: Ruins of Sescheron
  • Új artifact: Kanai’s Cube
  • Változtatások a jelenlegi Craft rendszerben
  • Advanture mód frissítése
  • Új feature: Season Journey
  • Új nehézségi szintek
  • Új Legendary és Set itemek
  • Változások a harcban

Új zóna: Ruins of Sescheron

A Ruins of Sescheron egy felfedezésre váró fagyos pusztaság lesz ahol új típusú ellenfelekkel és különböző környezeti veszélyekkel kell szembenéznünk. A területen a Barbárok eddig rejtett titkait is felfedezhetjük, mint például Kanai Király sírhelyét is átkutathatjuk a legnagyobb zsákmány reményében: Kanai kockájáéban.

Ruins of Sescheron 1 Ruins of Sescheron 2 Ruins of Sescheron 3

Új artifact: Kanai’s Cube

Akik játszottak a Diablo 2-vel azoknak ismerős lehet a Horadric Cube fogalma ami tárgyak kombinálására adott lehetőséget. Ehhez hasonlóan a játékosok felfedezhetik ennek az ősi ereklyének a hatalmát a 2.3.0-ás javításban: Legendary tárgyak széttörésével különleges képességeiket saját passzív képességeink közé olvaszthatjuk (amiket az alapvető passzív skillektől elkülönítve kezel majd a játék), Craft alapanyagokat egyik típusból másik típusúvá konvertálhat és még rengeteg egyéb felfedezésre váró lehetőséget rejthet!

Kanai’s Cube

Változtatások a jelenlegi Craft rendszerben

Az 1-től 70-es szintig tartó úton ugyanazokat a craft alapanyagokat fogjuk használni, amiket 70-es szint fölött. Leszűkítették a craftolható receptek számát úgy, hogy az alacsony szintű tárgyakat egybe olvasztották a magasabb szintűekkel. Craftoláskor a felhasználó szintjéhez mért tárgyat fog kapni a játékos.

Craft rendszer 1 Craft rendszer 2

Advanture mód frissítése

Az Advanture módot még izgalmasabbá akarják tenni a játék készítői és arra próbálnak ösztönözni, hogy több act bountyját is megszeressék a játékosok, ne csak egyet farmoljanak állandóan. Amellett, hogy a Realm of Trials-t eltörlik, a bounty jutalmakat feltuningolják act specifikus bónusz Horadric Cache-el. Ha egy Bónusz Acton teljesítjük a bountyt, a szokásos mellett egy bónusz Horadric Cache is jutalmunk része lesz, melyben craft alapanyagok, act specifikus craft alapanyagok és temérdek arany lapul majd.

Advanture mód

Új feature: Season Journey

Minden játékos számára más-más élményt és eredményeket jelentenek a szezonok. A Season 4-től kezdve mindenki nyomon követheti saját eredményeit a Season Journey interfészen amely fejezetekre osztva amiben a legtöbb játékos által elérhető mérföldköveket, a tapasztaltabb játékosok számára pedig Tiereket lehet teljesíteni jutalmak reményében. A Tierekben olyan kihívások lesznek melyek eléréséhez a legjobb játékosok között kell lennünk, jutalmunk pedig különböző portrék lesznek.

Season Journey Season Journey Tier Jutalom

Új nehézségi szintek

Mivel a Torment VI-os nehézségi fokozat az új tárgyakkal (de már a jelenlegiekkel is) alig jelent kihívást, ezért 4 új Torment nehézségi fokozatot vezetnek be így a legnagyobb nehézségi fokozat a Torment X lesz. Ennek megfelelően természetesen a jutalmazás is skálázódik, mindehhez a fejlesztők a felhasználók visszajelzéseit várják a fórumokon amint elindul a PTR!

Új nehézségi szintek

Új Legendary és Set itemek

Újabb Legendary és Set itemek kerülnek bevezetésre, emellett már meglévő de még különleges képességű tárgyak most kapnak különleges új képességeket, ahogyan azt már korábban is megtette a Blizzard más tárgyak esetén. Ezzel a lépéssel remélhetőleg még több érdekes és életképes build fog születni megyek frissítik a játékmenetet. Fontos megjegyezni, hogy a Legendary itemekre vonatkozó változtatások nem lesznek retroaktívak (ahogy eddig sem voltak azok).

Változások a harcban

Szörnyekkel kapcsolatos változtatások mindenképp várhatóak. A keményebb ellenfeleink a CC effekteket jobban tolerálják majd de azok a szörnyek amiket nehezebben gyűrűnk majd le, (hosszabb ideig csatázunk velük) halálukkor több tapasztalati pontot is adnak majd cserébe. Ezzel szemben a könnyen levert ellenfelek kevesebb exp-et adnak majd. Továbbá kiegyensúlyozzák a riftekben eltöltött időt: a rift guardianhoz vezető út és maga a Rift Guardian leküzdése arányosabb legyen.

forrás: us.battle.net