A tenger sós hulláma égeti a szemed, amely oly sérülést okoz, mint egy végtelen vihar. Megpillantasz rengeteg zátonyra futott hajót, villámok cikáznak az égen és azt veszed észre, hogy egy sűrű, sötét erdő vesz körül. Fenyő és ázott föld illata szakítja ketté a földet és kezdetét veszi a pusztítás. Villódzó szemek figyelmeztetnek a távolból és ha nem ejt rabul GreyHollow szigetének az őrülete, akkor a szörnyek fognak rabul ejteni.
[youtube G4Kw5lfu1_M 700 420]
Ami rég elveszett…
Westmarch partjaitól alig pár mérföldre fekszik egy sziget, amely sokak szerint csak legenda. Greyhollow egy fejlett civilizáció birodalmának volt a központja. Gyakran előfordul, ahogy az GreyHollowban is megesett, hogy az itt élő társadalom túl nagy léptékben növekedett hihetetlen árért cserébe. A városlakók a rejtélyeknek szentelték magukat és ahogy az lenni szokott Sanctuary-ben, az ilyen helyek teljesen gonosszá válnak. Még a mai napig megmagyarázhatatlan, hogy ez a hatalmas társadalom vajon mitől omlott ilyen gyorsan össze, vált a város rommá és lepte el az egész helyet az átok.
Az évek során sok kalandor egy pillanatra láthatta ezt a helyet, de pár ember töretlenül vigyáz a sziget homályban tartására, hogy mind ez egy illúzió legyen, csapdákkal védve, hogy bárki ember fia ne léphessen be. Azok, akik a kíváncsiságuktól fűtve megtalálták a szigetet, azok vagy vagyonért vagy hírnévért álmodoztak. Ehelyett sok kalandor útja tragédiával végződött, mint azoké a bolondoké, akik folytatták a mítosz utáni kutatásaikat és soha többé nem látták őket.
A rejtély – GreyHollow életre keltése
GreyHollownak van egy általános, hátborzongató hangulata, ahol természet feletti lények, számos eventek és rejtélyek várnak rád.
A sziget igen látványos és hangulatos. Megalkotása hirtelen jött művészeink által. Néhány vázlatra ugyan szükség volt a megalkotás során, de egy teljesen új, lélegző, élő területet sikerült összehozni.
A cél természetesen az volt, hogy egy kevésbé emberbarát környezetet alkossunk. Erre Joe Shely szavai illenek a legjobban: “GreyHollow egy olyan hely, ahol csak te vagy egy sötét erdőben. Természetes és természetfeletti veszélyek vesznek körül.”
A természetes veszélyt a szigeten élő szörnyek jelentik, mint a Primeval Hunter, Glowing Death, Hive Mother és a Silverback.
Inspirációként szolgált a Pacific Northwest zóna, amelyet személyesen is látott az egyik művész Neal Wojahn. A halálos partok megalkotásában hatalmas szerepet játszott a képen látható hely, amely arról híres, hogy rengetek hajóroncs található ott.
Végtelen kutatás
A fejlesztő csapat úgy döntött, hogy kipróbálja milyen is, ha hozzáadják a Campaign módhoz az új metódusokat. A sziget csak Adventure módban lesz elérhető, de lesz pár egyedi kihívás a Campaign módban, amely az Adventure módra (vagyis az új pályára) próbál majd ráhangolni minket. Ennek a célja, hogy újra és újra visszatérjünk majd a szigetre a változatos és különböző kihívások miatt.
Ahogy megérkezünk a szigetre és elkezdjük szépen, lassan összerakni a történetet a feljegyzések által…
Sokan rájönnek majd a rejtélyre és arra a kis pluszra, amivel hozzáad a történethez a terület, de lesznek, akik csak átszaladnak a szigeten vagy nem fogják tudni összerakni a “puzzle” darabkáit.
A sziget éhezik…
A hangulat, a látvány, az ellenségek és az egész terület célja, hogy hátborzongást, kétségbeesést, magányt hozzon a kalandor szívébe. Csak azon játékosok lesznek képesek felfedezni a sziget igazi titkait, akik elég bátrak, hogy legyőzzék félelmeiket és a vérszomjas szörnyeket. Légy óvatos Nephalem!
(A bemutató nyomokban egyezik csak meg ez eredeti szöveggel, kérlek olvasás során vedd ezt figyelembe!)
Forrás: us.battle.net