Kezdőlap Hírek PTR 2.4.1 Patch notes

PTR 2.4.1 Patch notes

200
0
MEGOSZTÁS

A PTR szerver elérhető és a 2.4.1-es javítás tartalma tesztelhető. Rengeteg újítás érkezett: több kaszt is buffot kapott, a supportok pedig némi nerfet. Úgy néz ki, hogy a jól ismert 4 fős meta változni fog, a globe-ok spawnolását szép lassan el kell felejtenünk és alternatív support buildeket kitalálnunk. A javítással változni fog a DPS lista is és elképzelhetző, hogy a jól ismert Energy Twisteres Wizard builden felül más Wizard buildek és Demon Hunterek is helyet kapnak majd a nagyobb 4 fős riftekben. Emellett több hibajavítást és módosítást is eszközöltek a set Dungeonökben, több új legendary tárgy is érkezik, erősödnek a class set bónuszok és néhány még legendary tulajdonság nélkül lévő tárgy is kap új csodálatos képességeket. A Greater riftek nehézsége is változni fog – sokak számára könnyebb lesz a magasabb Greater Riftek akadályain felülkerekedni.

A változások teljes listáját itt olvashatjátok, de felhívjuk mindenki szíves figyelmét, hogy a lent közölt számok bármikor változhatnak a javítás élő szerverekre való kerüléséig.

Általános

  • Változások történtek a szerverek teljesítményének növelése érdekében
  • Hibajavítás
    • Javítottak egy hibát, mely a Massacre bonus-ért járó tapasztalati pontok helytelen számítását okozta.

PTR-beli változtatások

  • A következő szárnyak már nem eshetnek:
    • Dark Bat
    • Lord Culsu’s Wings
    • Osseous Grasp
    • Wings of Kokabiel

Kasztok

Barbár

  • Aktív Skillek
    • Hammer of the Ancients
      • Skill Rune – Birthright
        • A maximum életünk 3 %-át gyógyítja kritikus találatkor
        • Nincs esély Health Globe kiütésre
    • Ignore Pain
      • Skill Rune – Mob Rule
        • A partyra is ható sebzés csökkentés 50%-ról 25%-ra csökkent
  • Passzív Skillek

Crusader

Aktív Skillek

Akarat’s Champion

  • A sebzés bónusz immáron multiplikatív más forrásból érkező sebzésbónuszokkal

Laws of Hope

  • Skill Rune – Hopeful Cry
    • A bejövő fizikai sebzést 25%-al csökkenti
    • Nincs esély Health Globe kiütésére

Demon Hunter

  • Aktív Skillek
    • Companion
      • Skill Rune – Boar Companion
        • A Life per second és resistance bónuszok már a szövetségesekre (party tagokra) is hatnak
      • Skill Rune – Wolf Companion
        • A sebzés bónusz immáron multiplikatív más forrásból érkező sebzésbónuszokkal
  • Passzív Skillek
    • Steady Aim
      • A sebzés bónusz immáron multiplikatív más forrásból érkező sebzés bónuszokkal

Witch Doctor

  • Aktív Skillek
    •  Grasp of the Dead
      • Skill Rune – Death is Life
        • Az esély a Zombie Dog idézésére növelve lett 70%-ra
        • Nincs esély Health Globe kiütésre

Wizard

  • A Firebird’s Finery 2-es Set Bónusza az Unstable Anomaly előtt fog aktiválódni
  • Aktív Skillek
    • Archon
      • A sebzés bónusz 20%-ról 30%-ra növekedett (módosítva 300%-os növekedés helyett)
      • Az Armor és resistance bónuszok 20%-ról 150%-ra növekedtek
      • Az megölt ellenfelekből származó sebzés bónusz multiplikatív lett
      • Skill Rune – Improved Archon
        • A sebzés bónusz 22%-ról 50%-ra nőtt
          • megjegyzés: Ez a bónusz is multiplikatív
    • Skill Rune – Teleport
      • A Cooldown 3-ról 2 másodpercre csökkent

Tárgyak

  •  A Legendary potionök immáron bezúzhatóak a kovácsnál és Forgotten Soult adnak cserébe.
  • Legendary Gemek
    • Bane of the Powerful
      • 25-ös ranktól kiegészül azzal, hogy csökkenti az Elitektől érkező sebzést 15%-al
      • Sebzés bónusza immáron multiplikatív más forrásból érkező sebzés bónuszokkal
    • Enforcer
      • A Petek sebződés csökkenése 25%-ról 90%-ra nő
      • A petekre vonatkozó sebzés bónusza immáron multiplikatív más forrásból érkező sebzés bónuszokkal
    • Gem of Efficacious Toxin
      • A mérgezett ellenfelek 10%-al kisebb sebzést okoznak
    • Gogok of Swiftness
      • Átdolgozva:
        • Swiftness-t kapunk minden támadásunkkal.
        • 0.50% esélyt kapunk a dodge-hoz minden stack-el
        • Ezt a dodge esélyt 0.01%-al növelhetjük rankonként
    • Mirinae, Teardrop of the Starweaver
      • A Smite sebzése 2000%-ról 3000%-ra nőtt
      • A rankonkénti sebzés növelés 40%-ról 60%-ra nőtt
      • A Smite-ok kasztolása közötti idő rank 25-től 5 másodperc helyett 3
      • A Smite maximum életünk 3%-át gyógyítja minden alkalommal, mikor ellenfelet talál el
    • Moratorium
      • Az esély arra, hogy levegye rólunk a staggered damage-et (folyamatosan eloszló sebzést) ölésenként 10%-ról 20%-ra növekedett
    • Pain Enhancer
      • A vérzés sebzése  1200%-ról 2500%-ra nőtt
      • A rankonkénti sebzés növelés 30%-ról 50%-ra nőtt
    • Simplicity’s Strength
      • Sebzés bónusza immáron multiplikatív más forrásból érkező sebzés bónuszokkal
      • Gyógyítása maximum életünk 2%-áról 4%-ára nőtt
    • Taeguk
      • Átdolgozva:
        • Csak akkor ad stackeket, amikor channeling képességeket használunk (azaz folyamatosan, megszakítás nélkül kasztolandó)
        • Maximum 10 stack
        • A stackek 1.5 másodpercen belül leesnek
        • 2.0% sebzés bónusz stackenként
        • A sebzés bónusz rankonként 0.04%-al nő
        • 25-ös ranktól 2% Armort is ad stackenként
          • Megjegyzés: jelenleg egy hiba gátolja ennek működését és 1% Armort ad
    • Wreath of Lightning
      • A villámok sebzése 600%-ról 1250%-ra nőtt
      • A rankonkénti sebzés növelés 10%-ról 25%-ra nőtt
    • Zei’s Stone of Vengeance
      • A rankonkénti sebzés növelés 0.05%-ról 0.08%-ra nőtt 10 yardonként
  • Depth Diggers
    • Sebzés bónusza immáron multiplikatív más forrásból érkező sebzésbónuszokkal
  • Oculus Ring
    • Képessége akkor is aktiválódik mikor megölünk egy szörnyet, ha nem rajtunk, hanem a followerünkön van
  • Sanguinary Vambraces
    • Minden forrásból érkező bónusz sebzés is hatással lesz rá
  • Solanium
    • 8 másodpercenként csak 1 Helth Globe kiütésére van esély
  • Néhány, eddig Legendary képességgel nem rendelkező Legendary minőségű tárgy új képességeket kap
    • Megjegyzés: A korábban kiütött tárgyaink nem fognak megváltozni a javítás érkezésekor, tehát retro-aktív.
    • Frostburn
      • Cold típusú sebzés növelés  +15-20%-al, emellett 50% esély arra, hogy támadáskor megfagyasszuk ellenfeleinket.
    • Magefist
      • Fire típusú sebzés növelés  +15-20%-al
  • Kaszt specifikus tárgyak
    • Barbár
      •  Immortal King’s Call
        • (6) Set Bonus
          • A sebzés bónusz 250%-ról 400%-ra növekedett.
      • The Legacy of Raekor
        • (6) Set Bonus
          • A stackenkénti sebzés bónusz 300% to 750%-ra növekedett
      • Might of the Earth
        • (6) Set Bonus
          • A sebzés bónusz 800%-ról 1200%-ra növekedett.
      • Skull Grasp
        • Átdolgozva:
          • A Whirlwind 250-300% további sebzést okoz
            • Megjegyzés: Ez a bónusz multiplikatív más forrásokból érkező Whirlwind sebzésekre nézve
      • Wrath of the Wastes
        • (4) Set Bonus
          • A bejövő sebzések csökkentése Whirlwind közben 40%-ról 50%-ra nőtt
          • A feltett Rend-ek sebzése háromszorozódik
    • Crusader
      • Flail of the Ascended
        • Új Legendary Two-Handed Flail
          • A Shield Glare az előzőleg bevitt 5 Shield Bash sebzését okozza
      • Johanna’s Argument
        • A Blessed Hammer sebzését 100%-al növeli
      • Thorns of the Invoker
        • (2) Set Bonus
          • A stackenkénti sebzés 25%-ról 35%-ra nőtt
        • (6) Set Bonus
          • A Thorns bónusz sebzése 600%-ról 800%-ra nőtt
      • Roland’s Legacy
        • (4) Set Bonus
          • A sebzés bónusz 600%-ról 750%-ra nőtt
        • (6) Set Bonus
          • Az időtartam 5-ről 8 másodpercre nőtt
    • Demon Hunter
      • Embodiment of the Marauder
        • (4) Set Bonus
          • A Sentry bónusz sebzése 300%-ról 400%-ra nőtt
        • (6) Set Bonus
          • Az aktív Sentrynként járó sebzésbónusz 600%-ról 800%-ra nőtt.
      • Lord Greenstone’s Fan
        • A stackenkénti sebzés bónusz 80-100%-ról 160-200%-ra nőtt
      • Meticulous Bolts
        • Többé nem fog esni
        • Helyette másik tegez lesz elérhető:
          • Augustine’s Panacea
            • Új Legendary Tegez
              • A Ball Lightning sebességének 30%-ával mozog
              • A Frost Arrow sebzése és chill effektjének időtartama 200-250%-al növelve lett
              • Az Immolation Arrow DoT sebzése 200-250%-al növelve lett
              • A Lightning Bolts sebzése és Stunjának időtartama 200-250%-al növelve lett
              • A Nether Tentacles sebzése és gyógyító hatása 200-250%-al növelve lett.
      • Natalya’s Vengeance
        • (6) Set Bonus
          • A sebzés bónusz 400%-ról 500%-ra nőtt
      • The Shadow’s Mantle
        • (2) Set Bonus
          • A sebzés bónusz 600%-ról 1200%-ra nőtt
      • Unhallowed Essence
        • (6) Set Bonus
          • A Discipline-nkénti sebzésbónusz 20%-ról 40%-ra növekedett!
      • Wojahnni Assaulter
        • A Rapid Fire sebzésbónusza  30-40%-ról 60-75%-ra növekedett stackenként
        • A channeling idő arra, hogy egy stacket kapjunk 1 másodpercről 0.5 másodpercre csökkent
        • Az első stacket azonnal megadja
    • Monk
      • The Flow of Eternity
        • Immáron a Seven Sided Strike sebzését is növeli 100%-al.
      • Monkey King’s Garb
        • (4) Set Bonus
          • A Decoy sebzése 500%-ról 1000%-ra növekedett
        • (6) Set Bonus
          • A sebzés bónusz 1500%-ról 3000%-ra növekedett.
      • Raiment of a Thousand Storms
        • (6) Set Bonus
          • A Dashing Strike a Spirit Generátorok sebzését is növeli 300%-al.
      • Shenlong’s Spirit
        • (2) Set Bonus
          • A maximális Spirit elérésekor adott sebzés bónusz 100%-ról 150%-ra növekedett.
      • Uliana’s Stratagem
        • (4) Set Bonus
          • A Seven-Sided Strike duplázza a teljes sebzését minden egyes bevitt ütéskor
        • (6) Set Bonus
          • Növeli az Exploding Palm sebzését 250%-al
    • Witch Doctor
      • Bakuli Jungle Wraps
        • Új Legendary öv
          • A Firebats 150-200%-al megnövelt sebzést okoz minden Locust Swarm vagy Piranhas hatása alatt álló ellenféllel szemben
      • Helltooth Harness
        • (6) Set Bonus
          • A sebzés bónsuz 900%-ról 1400%-ra növekedett
      • Raiment of the Jade Harvester
        • (2) Set Bonus
          • Az Instant Haunt sebzési időtartama 60-ról 120 másodpercre növekedett
        • (6) Set Bonus
          • A DoT-ok másodpercnek megfelelő instant sebzése 300 másodpercre módosul.
      • Spirit of Arachyr
        • (6) Set Bonus
          • A sebzés bónusz 1200%-ról 1500%-ra nőtt
      • Zunimassa’s Haunt
        • (4) Set Bonus
          • A Fetishenkénti bejöv9ő sebzés csökkentés 2%-ról 3%-ra nőtt
        • (6) Set Bonus
          • A sebzés bónusz 800%-ról 1500%-ra nőtt
    • Wizard
      • Delsere’s Magnum Opus
        • (4) Set Bonus
          • Átdolgozva
            • 50%-al csökkentett sebzést kapunk be amikor van aktív Slow Time-unk
            • A szövetségeseink ennek az értéknek a felét kapják meg
      • Halo of Karini
        • Új Legendary Gyűrű
          • 45-60%-al kevesebb sebzést kapunk be 3 másodpercen keresztül, miután a Storm Armor megráz egy ellenfelet ami 30 yardtól távolabb van tőlünk.
      • Firebird’s Finery
        • (6) Set Bonus
          • Az égő ellenfeleinkre vonatkozó sebzésbónsuz 25%-ról 40%-ra nő
          • Az égő elitekre vonatkozó sebzésbónusz 600%-ról 2000%-ra nőtt
      • Nilfur’s Boast
        • A Meteor sebzés bónusza 100%-ról 200%-ra módosul
        • Sebzése mikor 3 vagy kevesebb ellenfelet talál el 150-200%-ról 275-350%-ra módosul
      • Tal Rasha’s Elements
        • (6) Set Bonus
          • A stackenkénti sebzés bónusz 500%-ról 750%-ra nő
      • The Twisted Sword
        • Hatását legfeljebb 8 Energy Twisters erősítheti (módosítva lett 5 helyett)
      • Vyr’s Amazing Arcana
        • (4) Set Bonus
          • Stackenkénti sebzés bónusza 1%-ról 1.5%-ra módosul
    • Néhány már létező kaszt specifikus Legendary tulajdonság nélküli Legendary tárgy kapott képességeket
      • Megjegyzés: A más meglévő Legendary tárgyaink nem fogják megkapni ezeket a képességeket, ezeket újra ki kell ütnünk ahhoz, hogy élvezhessük az új képességek erejét.
      • Monk
        • Crystal Fist
          • Legendary tulajdonságot kapott
            • ,A Dashing Strike csökkenti a bejövő sebzéseket 40-50%-al 6 másodpercre
          • CSökkent a szintkövetelménye
        • Flesh Rake
          • Legendary tulajdonságot kapott
            • A Dashing Strike növeli a Dashing Strike sebzését 75-100%-al 1 másodpercre, mindez 5 alkalommal tud stackelni
          • Csökkent a szintkövetelménye
      • Witch Doctor
        • Swamp Land Waders
          • Legendary tulajdonságot kapott
            • A Sacrifice 350-400% további sebzést okoz azon ellenfeleinknek, melyek Locust Swarm vagy Grasp of the Dead hatása alatt állnak
    • Hibajavítások
      • Kijavították azt a hibát, ami miatt a Firebird’s Finery (6) Set Bonusza bónusz elitek elleni sebzést adott mikor a sárga elitpakkok minionjeit felgyújtottuk

Adventure Mód

  • Bountyk
    • Azon esetekben, mikor Act III és Act IV bountyk is készen vannak, a bónuszt adó act jutalma váltódik be először (ez nem kevés kellemetlenséget okozott korábban…)
    • A Plague of Burrowers
      • Jelentősen csökkent a Burrower-ek azaz bújkálók élete
  • Nephalem Riftek
    • Greater Riftek
      • A Greater Rift 70 feletti szinteken csökkentették az ellenfelek sebzését
      • A Greater Rift 70 feletti szinteken csökkentették a Tapasztalati pontot
      • A Greater Rift 70 feletti szintek Empowered Riftjeinek költségét csökkentették, de a rift végén kapott arany mennyiségét is csökkentették, e kettő egymáshoz viszonyított aránya azonban változatlan maradt
  • Set Dungeonök
    • Barbár
      • Immortal King’s Call
        • Objective 2: Ölj meg 150 ellenfelet a Wrath of the Berserker aktív hatása alatt
      • The Legacy of Raekor
        • Azok a Furious Charge csapások, melyek nem találtak el 15 ellenfelet, nem gátolják majd a következő sikeres 15 ellenfelet eltaláló Furious Charge számítását
      • Might of the Earth
        • Az elitek immáron fix helyeken találhatóak
      • Wrath of the Wastes
        • A Raekorhoz hasonlóan, azok a Rend kasztolások, mikor nem találunk el 10 ellenfelet nem akadályozzák meg a sikeresen 10 ellenfelet eltaláló Rend számítását a feladatban
    • Crusader
      • Armor of Akkhan
        • A dungeonban található szörnyek száma növekedett
        • Azok a Condemn kasztolások, mikor nem találunk el 10 ellenfelet nem akadályozzák meg a sikeresen 10 ellenfelet eltaláló Condemn számítását a feladatban.
    • Demon Hunter
      • Embodiment of the Marauder
        • Az Objective 1 szerint 140 ellenfelet kell megölnünk 3 vagy több aktív Sentry mellett
        • Növekedett a szörnyek létszáma
        • A Rockworm-ök (földből felbukkanó kukacok) fix helyeken jelennek meg
        • A Rockworm-öknek több idő kell megjelenésüktől számítva ahhoz, hogy kidugják orrukat a földből (könnyebben azonosíthatóak, észrevehetőek lesznek)
      • The Shadow’s Mantle
        • Nem törjük meg az egymást követő támadások sorozatát azzal, ha olyan célpontot támadunk meg, melyet már támadtunk előzőleg
      • Unhallowed Essence
        • Azok a Multishot kasztolások, mikor nem találunk el 20 ellenfelet nem akadályozzák meg a sikeresen 20 ellenfelet eltaláló Multishot számítását a feladatban.
    • Witch Doctor
      • Raiment of the Jade Harvester
        • A Deceiverek nem lesznek láthatatlanok
        • Azok a Soul Harvest kasztolások, mikor nem találunk el 15 ellenfelet nem akadályozzák meg a sikeresen 15 ellenfelet eltaláló Soul Harvest számítását a feladatban.
    • Wizard
      • Delsere’s Magnum Opus
        • Azok a Slow Time kasztolások, mikor nem találunk el 30 ellenfelet nem akadályozzák meg a sikeresen 30 ellenfelet eltaláló Slow Time számítását a feladatban.
      • Firebird’s Finery
        • A Objective 2 megköveteli, hogy felgyújtsunk vagy megöljünk 20 ellenfelet
  • Javítottak néhány hibát ami bizonyos esetekben meggátolta a játékosokat abban, hogy befejezzék a Set Dungeont.

Craftolás

  • Hibajavítás
    • Javították azt a hibát, ami miatt a craftolandó mennyiség megváltoztatása után sem változott meg a craftolandó tárgyak száma
    • Javítottak egy hibát, ami miatt az elérhető affixek listája nem minden elérhető affixet mutatott

Szörnyek

  • A Petek támadása is megtöri a Primordial Scavenger-ek páncélformáját ugyanúgy ahogyan a játékosok támadásai teszik
  • A Gilded Baron-ok által dobott arany mennyisége csökkent
  • The Merciless Witch (Maghda Über formája)
    • Pajzsa eltávolításra került a Realm of Discord és Realm of Fright Über pályákon
    • Életereje jelentősen növelve lett a Realm of Discord-ban.

Felhasználói Felület

  • Tárgyak Shift-tel való összehasonlításakor a Caldesann’s Despair recept buffjának ereje nem kerül számításba
  • Mikor játék közben más játékosok Profilját nézzük, mutatni fogja, hogy a jelenlegi gear-jét, buildjét látjuk vagy sem.
  • Az Inventory gomb nem fog villogni új tárgy felvételekor 70-es szintű karakterek esetében
  • A legmagasabb sebzésszámok narancssárga színnel vannak jelölve akkor is ha rövidített számformátumot használunk
  • Egy árnyék effekt hozzá lett adva a stack és charge számlálókhoz a hotbaron és a buff ikonsorban is
  • Hibajavítások
    • Javításra került az a hiba ami megakadályozta a Profilok helyes frissülését mikor egy játékost játékon belül vizsgáltunk meg és éppen enchantolt vagy gemeket tett a socketbe
  • Újabb táska lapfülek kerültek be.

forrás: us.battle.net