Az MTV Multiplayer újab interjút készített Jay Wilson-nal, a már megszokott “két oldal szöveg, három mondat információ” stílusban, de megkönnyítve magam és a ti dolgotokat, csak a lényeget írnám le:
A potion-öket azért kellett kivenni a játékból, mert a korábbi részekben jelentősen megkönnyítették a dolgunkat. Elég volt csupán feltankolni egy nagy adaggal és mehettünk ameddig a készlet bírta, aztán ugyanez előről. Ezt kiküszöbölve az a döntés született, hogy ne legyenek egyáltalán, hanem a harc közben/után elesett szörnyek dobjanak HP gömböt (hogy a manával mi a tervük, arról halvány lila ****om nincs. – a ford.) és azok felszedésével nem csak mi, de az egész csapat gyógyul. Ezzel a karakterek mobilitása (ugyebár nem kell folyton hazaszaladgálni potiért) és a harcok összetettsége (itt küzdeni kell, hogy élhess) jelentős mértékben javult és örülhetnek a kemény játékosok, mert itt tényleg igazi kihívásokra lehet majd számítani.