Kezdőlap Egyéb Resource system változások

Resource system változások

8
0
MEGOSZTÁS
Újabb változtatásokat eszközöltek a fejlesztők az egyes kasztok resouce systemjein. A Barbárnál eltűntek Fury gömbök, és helyette hasonlóan mint más játékokban a ha támad vagy támadás éri, akkor furyt generál. Az egyes skillek különböző mennyiségű furyt fogyasztanak. Van egy Shoutja is, ami szintén furyt generál, hasznos képesség nagyobb mobtömeg közelében. A Wizard Instabilityjétől nem lesz sebezhetőbb a karakter és a sebzése sem ugrik meg látványosan. A többi karakterosztálynál egyelőre változatlan a helyzet ezügyben, de többet majd a Gamescom, ill. a Blizzconon tudhatunk meg.

Bashiok bluepost…


Q u o t e:
The barbarians fury system (Last we have seen) works like this
The barbarian has certain moves he can use
Hitting with these moves generates fury to do better moves
Some better moves take away fury balls
Last we have seen, He has 3 fury balls, some skills use one some use two and so on.


Kind of. No more fury balls.

Any damage the barbarian does or takes generates fury. This fury builds up as his resource, to a cap. When not doing or taking damage there's a grace period, and then the fury will begin to recede.

You build fury to use skills, as the majority of the barbarians skills require some amount of fury to use. There is a shout that generates fury itself, so it's not always necessary to be in combat for a while before you can start using skills.


Q u o t e:
Instability on the wizard
All we know is what Jay Wilson said
she gets more “Blasty” as she gets more “vulnerable”
They have said it will make more sense then mana did once we learn about it which is cool


This is no longer the case. More at BlizzCon.


Q u o t e:
Bashiok said that the monks resource system is fitting of a holy warrior – thats all we know about that


yar.


Q u o t e:
As for the Witchdoctor – he still uses mana.


yaryar.

Forrás: