A 2.3.0-ás javítócsomag már készülőben van, hamarosan elérhető lesz a PTR szervere is! Következzen egy áttekintés arról, hogy mit is várhatunk ettől a javítócsomagtól. (Az alábbiakban tárgyalt pontok csak egy bevezető képet adnak a csomag tartalmáról, mint ahogyan azt már megszokhattuk ezek bármilyen irányban változhatnak még.)
- Új zóna: Ruins of Sescheron
- Új artifact: Kanai’s Cube
- Változtatások a jelenlegi Craft rendszerben
- Advanture mód frissítése
- Új feature: Season Journey
- Új nehézségi szintek
- Új Legendary és Set itemek
- Változások a harcban
Új zóna: Ruins of Sescheron
A Ruins of Sescheron egy felfedezésre váró fagyos pusztaság lesz ahol új típusú ellenfelekkel és különböző környezeti veszélyekkel kell szembenéznünk. A területen a Barbárok eddig rejtett titkait is felfedezhetjük, mint például Kanai Király sírhelyét is átkutathatjuk a legnagyobb zsákmány reményében: Kanai kockájáéban.
Új artifact: Kanai’s Cube
Akik játszottak a Diablo 2-vel azoknak ismerős lehet a Horadric Cube fogalma ami tárgyak kombinálására adott lehetőséget. Ehhez hasonlóan a játékosok felfedezhetik ennek az ősi ereklyének a hatalmát a 2.3.0-ás javításban: Legendary tárgyak széttörésével különleges képességeiket saját passzív képességeink közé olvaszthatjuk (amiket az alapvető passzív skillektől elkülönítve kezel majd a játék), Craft alapanyagokat egyik típusból másik típusúvá konvertálhat és még rengeteg egyéb felfedezésre váró lehetőséget rejthet!
Változtatások a jelenlegi Craft rendszerben
Az 1-től 70-es szintig tartó úton ugyanazokat a craft alapanyagokat fogjuk használni, amiket 70-es szint fölött. Leszűkítették a craftolható receptek számát úgy, hogy az alacsony szintű tárgyakat egybe olvasztották a magasabb szintűekkel. Craftoláskor a felhasználó szintjéhez mért tárgyat fog kapni a játékos.
Advanture mód frissítése
Az Advanture módot még izgalmasabbá akarják tenni a játék készítői és arra próbálnak ösztönözni, hogy több act bountyját is megszeressék a játékosok, ne csak egyet farmoljanak állandóan. Amellett, hogy a Realm of Trials-t eltörlik, a bounty jutalmakat feltuningolják act specifikus bónusz Horadric Cache-el. Ha egy Bónusz Acton teljesítjük a bountyt, a szokásos mellett egy bónusz Horadric Cache is jutalmunk része lesz, melyben craft alapanyagok, act specifikus craft alapanyagok és temérdek arany lapul majd.
Új feature: Season Journey
Minden játékos számára más-más élményt és eredményeket jelentenek a szezonok. A Season 4-től kezdve mindenki nyomon követheti saját eredményeit a Season Journey interfészen amely fejezetekre osztva amiben a legtöbb játékos által elérhető mérföldköveket, a tapasztaltabb játékosok számára pedig Tiereket lehet teljesíteni jutalmak reményében. A Tierekben olyan kihívások lesznek melyek eléréséhez a legjobb játékosok között kell lennünk, jutalmunk pedig különböző portrék lesznek.
Új nehézségi szintek
Mivel a Torment VI-os nehézségi fokozat az új tárgyakkal (de már a jelenlegiekkel is) alig jelent kihívást, ezért 4 új Torment nehézségi fokozatot vezetnek be így a legnagyobb nehézségi fokozat a Torment X lesz. Ennek megfelelően természetesen a jutalmazás is skálázódik, mindehhez a fejlesztők a felhasználók visszajelzéseit várják a fórumokon amint elindul a PTR!
Új Legendary és Set itemek
Újabb Legendary és Set itemek kerülnek bevezetésre, emellett már meglévő de még különleges képességű tárgyak most kapnak különleges új képességeket, ahogyan azt már korábban is megtette a Blizzard más tárgyak esetén. Ezzel a lépéssel remélhetőleg még több érdekes és életképes build fog születni megyek frissítik a játékmenetet. Fontos megjegyezni, hogy a Legendary itemekre vonatkozó változtatások nem lesznek retroaktívak (ahogy eddig sem voltak azok).
Változások a harcban
Szörnyekkel kapcsolatos változtatások mindenképp várhatóak. A keményebb ellenfeleink a CC effekteket jobban tolerálják majd de azok a szörnyek amiket nehezebben gyűrűnk majd le, (hosszabb ideig csatázunk velük) halálukkor több tapasztalati pontot is adnak majd cserébe. Ezzel szemben a könnyen levert ellenfelek kevesebb exp-et adnak majd. Továbbá kiegyensúlyozzák a riftekben eltöltött időt: a rift guardianhoz vezető út és maga a Rift Guardian leküzdése arányosabb legyen.
forrás: us.battle.net