Kezdőlap Egyéb Bashiok a szörnyek fajtáiról

Bashiok a szörnyek fajtáiról

9
0
MEGOSZTÁS
Bashiok a szörnyek fajtáiról és mennyiségéről írt röviden a hivatalos fórumon. Valószínűsíthetőnek tartja, hogy jelenleg a Diablo 3 első két Act-jában többféle monster van (bossok és azonos típusú szörnyek különfajtái nélkül), mint a Diablo 2-ben összesen. Az ellenfelekkel többféle színvariánsokban találkozhatunk, ugyanis igazodnak a különböző tájakhoz, persze ez nem azt jelenti, hogy nem fogjuk őket látni, mert kaméleon módjára belevesznek a terepbe. A különböző színekben pompázó mobok persze nem csak kinézetükben, hanem tulajdonságaikban is eltérnek majd fajtársaiktól, pl. többet vagy másfélét sebeznek (tűz, jég, villám stb.), több életük van, etc. Újabb piros pont a Blizznek, több mob, több élvezet, gazdagabb világ, jobb játékélmény, amivel ismét nekünk, játékosoknak kedveznek majd.

Bashiok bluepost…
We have a lot of enemies. I think we maybe beat the total number of Diablo II monsters with the first two acts alone. (not counting bosses or any texture variants)

We generally have a number of texture variants for each enemy, mostly so they better match the feeling of the area where they're placed. Even within the same act an enemy may use a different texture so it matches the theme of the location. It also shows progression and helps the player recognize that the creature they're fighting now isn't the same as the one they fought before; sometimes because they're just tougher, and sometimes because their actual attack and damage types are different.

It can and does happen, as well as actual geometrical differences. It's more of an issue of time than anything. If we have the time to put in a bunch of variants to remove some of the visual repetition then we will, but it's a wish list item.

Forrás: