Kezdőlap Hírek Kérdezd a fejlesztőket: Itemizáció második rész

Kérdezd a fejlesztőket: Itemizáció második rész

33
0
MEGOSZTÁS

Nemrégiben, kb. egy hónapja  jelentkezett a Kérdezd a fejlesztőket rovat, melyben az itemizáció volt a fő téma, amely ezúttal sem változott. Nézzük pontokba szedve a második kör válaszait:

 

  • Kevesebb fehér tárgy fog esni, mivel jelenleg úgy érzik, kicsit több esik a kelleténél belőlük. Kiszedni nem fogják, mert akkor a játékosok úgy éreznék, hogy a kék (magic) itemek lennének a standard tárgyak, sem a tárgyeljrejtés funkciót bevezetni (ami sokak szerint többek közt szerintem is jó megoldás lenne- a szerk.)

 

  • Tudják, hogy jelenleg a Crit Hit Damage túlságosan is irányadó stat a játéban, de ennek ellenére nem tervezik gyengítését.

 

  • A MF-t jó dolognak tartják, de sokszor azt érzik, hogy szükséges a használata. Azt szeretnék elérni, hogy a Diablo 3-mal a játék valamilyen formában de jutalmazza a játékost. (Szerintem itt arra gondolnak, hogy használható, vagy eladható tárgyak essenek, mondjuk ahhoz a stat kiosztást is át kellene szerintem variálni- a szerk.)

 

  • A jelenlegi black weaponok (amik szimplán csak fizikai sebzést adnak, elemental sebzés nélkül), két bugnak köszönhetően lettek ilyen erősek. Az egyik, hogy a +X% sebzés stat eredetileg csak a fegyveren lévő elementális sebzésre hatott volna, de mostani formájában a fizikai hat, így okozva a fekete fegyverek a legerősebbek jelenleg. A másik a min. és max. damage, melyben a rendszer már előre előre biztosítja hogy nagyobbnak kell lennie a max. sebzésnek, mint a minimumnak, még mielőtt az felkerülne a fegyverre. Ezutóbbi bug azóta már az 1.0.7-ben javítva lett a ruby gem esetében. Ennek megoldására azt találták ki, hogy javítják a bugokatt, és a rendszer már rendesen fogja számolni az elemental sebzést bónuszt ill. a min.max sebzés affixot, így 1.0.8 után már csak a bugmentes tárgyak eshetnek. (Mondjuk ez nem tudom mennyiben oldja meg a problémát, mert így akkor még jó ideig a régi bugos fegyverek lesznek használva-a szerk.)

 

  • Class specifikus tárgyakra (pl. Quiver, stb.) nem rollolhat majd elsődleges affixnak class main staton kívüli stat, pl. a quiver esetében strength. Ez nem jelenti azt, hogy nem rollolhat rá, csak azt, fő affix slotban nem rollolhat majd.

 

  • Azon a problémán is szeretnének változtatni, hogy vannak olyan tárgyak, melyek classtól vagy buildtől függetlenül BiS (legjobbak az adott tárgyslotban). Nem az a baj, hogy vannak ilyenek, mert mindig is lesznek, hanem hogy classtól vagy buildtől függetlenül vannak.

 
Forrás: