Kezdőlap Egyéb Bashiok a Wizard manájáról és a partitagok közelségéről

Bashiok a Wizard manájáról és a partitagok közelségéről

13
0
MEGOSZTÁS

“I need mana!” “Not enough mana.” Ezek azok a mondatok, amiket senki nem szeret hallani, amikor épp egy nagyobb csapat ellenség próbálja grouppenbe vágni kedvenc karakterünket, tulvilágra küldve ezzel őt. Gondolom sokan ismerik ezt az érzést közülünk, s mire feleszmélünk, már ott állunk a város közepén majdnem egy szál semmiben. Egy lelkes fórumozó nem volt rest megkérdezni kedvenc Blizzardos blueposterünket, hogy mi a helyzet a Wizard manájával. Példának a sorcit hozta fel, akinél szintén kényes dolog volt a mana. Mivel egy varázshasználó kasztról van szó, természetesen nagymennyiségű varázserőt fogyasztott el, igen rövid idő alatt. Ez azt eredményezte, hogy mindig vártunk a következő potion dropra, hogy elfogyaszthassuk, s ez a nagy manaéhség igen sok kellemetlenséget tud okozni egyes helyzetekben. A potionöket lecserélik az új részben az orbok, így azokat kell majd folyton szedegetni.

Bashiok bluepost…
Obviously it's just too early to say the wizard does or does not have mana issues, that all comes down to balancing and fine tuning, and ideally of course the goal is that each class is very playable and not frustrating. Especially at early levels.

Mana orbs are actually the product of a passive skill in the wizard's arcane tree. Since we can't guarantee people will get that skill I don't think it can ever really become the deciding factor in mana regen. It is an early skill in that tree though, easy to pick up, and sure to be helpful.

Bashiok rámutat, hogy egyelőre korai még kritizálni a Wizard manaproblémáit. Ez is egy, a sok dolog közül, amik még nincsenek kiegyensúlyozva a játékban. A cél természetesen az, hogy mindegyik karakter élvezetes legyen, minél kevesebb frusztráló hibával, különösen az alacsonyabb szinteken. A mana orbok egyelőre csak a Wizard egyik passzív képességének a “végtermékei”, amit az Arcane varázslatokon belül tanulhatunk ki. Mivel nem garantált, hogy  az emberek megkapják ezt a képességet, ezért nem valószínű, hogy ez lesz a legfőbb tényező a Wizard manaregenerációjában. Ez egy olyan képesség, amit hamar megkapunk, és igen jól tud jönni.

Hogy mit jelenthet az, hogy a Wizard egy skilljének a végtermékei? Nos valószínűleg tartom, hogy egy olyan passzív képességről van szó, ami x% esélyt ad, hogy a szörny dob egy mana orbot, ami y manát újratölt. Tehát, ha nem pakolunk rá, nem lesz orbunk, így azokra a játékosokra is gondolniuk kell, akik nem áldoznak erre pontot. Hogy ezt, hogy oldják meg, az egyelőre rejtély.

Egy másik fórumozó egy ötletet vetett fel a partival kapcsolatban. Minden egyes játékos után, aki belép a játékba – és így egyben a partiba is -, járjon mindenkinek +1 all skill, ha az illető személy egy meghatározott távolságon belül van. Ezáltal sokkal eredményesebb lehet a csapat az ellenfelek ellen, és több motivációt ad arra, hogy együtt játszanak az emberek.

Bashiok bluepost…
I'm not sure that's the right way to go about it, but the cooperative game definitely centers on keeping players together. Encouraging them to stay near each other, and helping them get back together should they be separated. There are many ways to do both, not all of them are the right answer.

Bashiok szerint nem ez a legjobb megoldás arra, hogy összetartó legyen a team. Fontosnak tartják majd a csapatmunkát, és sokféle megoldás lehet, hogy ösztönözzék a játékosokat, hogy közel maradjanak egymáshoz. De természetesen ez is, mint a manakérdés egyelőre a jövő zenéje, és mi kiváncsian várjuk, mit komponálnak nekünk.

Forrás: